Trang til københavn?

• Bor i Viborg, og har på ingen måde planer/lyst til at tage til København.

Det er alt for langt hjemmefra, det er ikke sådan et sted hvor man lige tager hjem til en enkelt fødselsdag og sådan noget.

Det var meningen at jeg skulle læse videre på DTU, men vil jeg ikke lige netop pga jeg ikke tror at jeg ville trives, og fordi jeg ikke vil være så langt væk så man ikke kan komme hjem hvis man får problemer (økonomi etc.)

Går stærkt ud fra at mit næste hjem bliver Aalborg.

• Vil gerne til aalborg.. aaalt for fed by :D halve af familien bor deroppe af (alle de unge :)) ) så jeg vil sq gerne derop også :D

• har det fint her lidt uden for kolding. 2½ km til tanken. 3 km til pizza/grillbar :T . 4½ km til storcenteret. 8 km til centrum

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Hehe .. Du har rent faktisk længere end jeg til de fleste ting .. *G*

Men både du og Carsten har ret .. Hvor man bor afhænger jo ret meget af ens tilhørsforhold .. Jeg kan ikke se hvad jeg skulle ret mange andre steder i landet, hvor jeg intet har .. Ingen familie og venner ..

Og så er jeg vist ikke til så store byer som Kbh .. Den virker slet ikke tiltalende for mig .. Hvilket mange københavnere sikkert er glade for .. *G*

• neej jeg bliver sgu boende her i lille nykøbing m. her har jeg boet det meste af mit liv :D

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• Hm, det skulle da lige være LÆNGERE til nørrebro ... :)) .... hehe... men ja, hvis man bor inden for 5 min af de steder man færdes, så er det jo nice ... Savner sgu også at bo 5 min fra mit arbejde ... :rolleyes:

Personligt ville jeg godt ind omkring noget ligende Islands Brygge og bo .... Men gad fandme ikke på på/omkring strøget eller ligende. DER sætter jeg sgu grænsen ...

Men ja, KBH er danmarks bedste by IMO ... :)) ... og én af de fedeste byer i verden IMO...

• er nu også meget tilfreds med hvor jeg er her i midten af viborg... viborg er godt nok ikke så stort men hvad mangler der? det eneste er et tivoli men det er jo heller ikke så langt fra ( århus )... kunne måske godt finde på at flytte til århus eller aalborg men gider ikke kbh og odense... der er alt for langt fra resten af familien stort set hele min familie er i midtjylland :D

Oprindeligt indlæg af Aerial
    er født og opvokset på bornholm, men har taget de sidste 7 år her i byen. Nyder at der er mulighed for lidt storbyliv, men stadig ikke længere væk end at man kan komme ud til naturen - så det bliver nok Kbh fremover ;)

Er også født på bornholm :clap: Men bor nu i malmö og det er jeg fint tilfreds med.. Det minder jo en del om KBH...

• 8o Klart Aalborg og Århus er de fedeste byer i Danmark, hvis du spørg mig.
    nu for jeg nok et :boxed: ef nogen men det syntes jeg nu så :chain: mig bare !!!

Oprindeligt indlæg af Coldsteel_one
    8o Klart Aalborg og Århus er de fedeste byer i Danmark, hvis du spørg mig.
    nu for jeg nok et :boxed: ef nogen men det syntes jeg nu så :chain: mig bare !!!

Nej Nej... du må mene hvad du vil.. :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com