Indlæg af c-k

    Så vidt jeg kan se har strømforsyningen i ES34169 og ES34069 samme output :) Det med P4 stikket har jeg fundet i diverse review.

    Strømforsyningen har et 12V P4 stik og ifølge http://www.mini-itx.com anbefales i3 processore op til 65W + 4 diske.


    Angående blæserstøj har jeg også selv læst dette, jeg vil derfor bestille et par ekstra fans i bedre kvalitet ved siden af.

    Hey Tweakers!


    Da min gamle Synology 409+ er ved at kører på sidste værs, overvejer jeg at skifte den ud med en hjemmebyget løsning.


    Har kigget lidt på følgende komponenter, men er lidt i tvivl om jeg har skudt helt ved siden af.
    Derudover er jeg lidt i tvivl om de 120Watt er nok til at trække det hele?


    Kabinet: Chenbro ES34169
    Bundkort: ASUS P8H77-I
    CPU: Intel Core i3 2120T
    HDD: 4 x WD Red S-ATA600 2 TB
    RAM: 2 x Corsair XMS3 4GB


    :9xo



    Nogen som er klar over hvornår de nye i3 processore kommer på markedet? Har snart ventet længe på at bygge mit mediacenter, og overvejer efterhånden om det overhovedet er værd at vente på de nye h67, eller om man bare skal nuppe et h65 board og cpu...

    Synes dog ikke det lyder som den klassiske hyle tone der nogen gange opstår, det er mere en høj knitrende lyd, som om der står gnister over det hele. Det gør der selvfølgelig ikke, ihvertfald ikke noget jeg kan se.


    Men må vel hellere få lavet en RMA på PSU'en. Heldigvis er der 2måneder tilbage på den.

    Hej.


    Efter at havde brugt min pc lukkede jeg den ned som jeg altid gør, men denne gang er der sket et underlig fejl.
    Der kommer en ret høj knitre lyd fra psu'en når min pc er slukket. Jeg skyndte mig selvfølgelig at pille strømkablet fra og åbne kabinettet og sikre mig at alle stik sad korrekt og ikke var i kontakt med noget.


    Jeg forsøgte at sætte maskinen til igen for at se om fejlen stadig var der.. Det underlige er nu at pc'en kun laver den høje knitre lyd når den er slukket. Når jeg tænder for den er der ingen lyd og den kører helt normalt :rolleyes:


    Andre der har oplevet noget ligende?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Prøvede den, skod-med-skod-på.. Windows Mobile er IMHO så urimeligt ringe - men Hero'ener en af de bedre WinMobile løsninger.


    Det er jo så ikke en WinMobile, men en android telefon... Tvivler på det er Hero'en du har haft i hånden.


    Selv synes jeg at den virker fornuftigt og lagde ikke mærke til at den skulle være langsom. Dog har jeg selv lige bestilt en HTC Touch pro 2 istedet da jeg ikke kan leve uden qwerty keyboardet :)

    Første design var super godt og MEGET overskueligt, som i mine øjne er det vigtigste på sådan en side.


    Andet forsøg var acceptabelt, efter at havde brugt den lidt irriterede de nye kategorier mig ikke rigtigt.


    Men denne gang er det da gået helt galt! Flere store fejl på siden, og søge fuktionen er blevet reduceret, hvilket gør det umuligt at finde et specifikt produkt med mindre du kender det fulde navn på varen! Det er sku en ommer!

    Bliver desværre oftest kun til en 4-6 timer i hverdagene :(


    Er ekstremt meget B menneske, og vågner altid først rigtigt op i løbet af aftenen, hvilket resultere i jeg kommer alt for sent i seng.


    Dog betyder det ikke så meget om jeg får 4 eller 8timer i hverdagene, er alligevele ikke rigtigt frisk før jeg har fået mine 10-12timer :P

    Den Karelske Bjørnehund er også betydelig lettere at havde med at gøre end f.eks en siberian husky.


    Mine forældre har selv haft 3 af dem, og de er utrolig gode familie hunde med et lavt temperament og de lystre godt.


    Den sidste de havde, for godt 5år siden var en kæmpe han som de gik på udstillinger med, utrolig flot hund, som vandt alt fra danske udstillinger til verdens udstillingen i tyskland :P


    Dog er de begyndt at avle dem i en mindre format (Hvorfor er dog mig en gåde da racen oprindeligt var på størrelse med en schæfer) hvis nogen er på udkig efter en mindre "ulve" ligende hund :)

    Hold kæft hvor er jeg træt af studenter der tuder over SU/Fradrag mm.!! X(


    I får rabater i hoved og r#v, alligevel skal i lige forsøge at presse det sidste ud af samfundet, der i forvejen betaler i dyre domme for jeres uddanelse samt SU..


    Sorry, skulle altså lige af med det..

    Mener det er helt fair, når man som køber over internetet ikke har en chance for at bese varens tilstand før man modtager den. Samtidig har man ikke nogen mulighed for at kontrollere om varen virker korrekt, eller om den passer sammen med det "hardware" f.eks man har i forvejen.


    Kan heller ikke se hvorfor sælgerne skulle pive over denne regel, det er jo noget man er bevist om når man vælger at starte en internet butik, fremfor en fysisk butik. Kan godt være de lider tab på de retur sager engang imellem, men til gengæld spare de pengene ved ikke at have en fysisk butik.


    Det eneste negative jeg kan jeg se ved retur retten er at butikkerne oftest pakker de "brugte" vare de for retur, for at sælge dem som nye igen. Men det gør de jo så også i de fysiske butikker, når de for varene retur, selvom det er imod reglerne.

    Hvad er pointen i at kigge efter et par "high-end" headphones, hvis du alligevele bare skal hører musik på dem i et skrabet mp3 format? Der vinder du intet på lyden, vil ihvertfald forslå dig bare at gå efter designet frem for at betale ekstra for en lydkvalitet du intet for ud af uden en ordenlig forstærker og musik format.


    Samtidig er det de færreste størrer modeler af headphones der overhovedet kan trækkes af en mobil/mp3 afspiller, med mindre du køber en bærbar forstærker ved siden af.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kajkagen
    Tak for hjælpen! Jeg tror sku jeg prøver at købe en HDX-1000 og en 2TB WD Green i den. Kan den køre med 2TB eller kun en 1TB disk ?


    Så håber jeg alt kommer til at køre efter forventningerne. Jeg vil gerne have den i aluminiumsfarve, som jeg har set den i nogle af reviews'ene. Ved du om man kan k'be den type i Dk og evt. hvor ?


    Jeg har kun set den i sort herhjemme, som jeg dog og synes er utrolig lækker og diskret :) Den burde sagtens kunne håndtere 2TB da den jo bare fungere som ekstern disk, maskinen benytter sig nemlig udelukkende af den interne flash til styresystemet.

    HDX-1000 Har ingen tv-tuner, men du kan evt. smide lidt mere og købe en TViX og en sepperat tuner som de også laver. Den har samme funktioner som HDX-1000, Menuen er dog i mine øjne en smule mere uoverskuelig, men samme præncip.


    Det er dog også muligt at HDX-1000 vil fungere med en ekstern USB tuner lige som TViX, men tør jeg ikke garantere da jeg ikke har haft dette behov.


    Nej det er ikke nødvendigt med et keybord, det er indbygget i fjernbetjeningen i en kompakt form som du kender fra mobilen.


    Ja den fungere helt fint som ekstern HD ved brug af det medfølgende slave USB kabel :)


    Tjaa, som det er nu kan boksen ikke opgraderes, dog kunne jeg ikke forstille mig at en opgradering skulle være nødvendig inden for de næste mange år, da der næppe kommer et bedre format end de HD film vi har idag, da dit TV alligevele ikke kan vise højere opløsnig.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Kajkagen
    Det er næsten for billigt ? Det kan vist ikke passe at den kan køre 1080p fuldstændig flydende :rolleyes:


    Jeg har ikke brug for en flot og lydfri HTPC, da den bliver gemt væk i et andet rum, så hellere betale for rå ydelse end flot ydre.


    Men tak for forslaget ;)


    har selv en derhjemme og den kører 100% flydende 1080p rips samt originaler, 5.1 sorround uden problemer :) Grunden til at den er så meget billigere er at den jo udelukkende er designet til medieafspiller, hvilket betyder at de anvender nogen helt andre kompenter en hvad du normalt ser i en pc, da den ikke skal kører noget decideret styrersystem.


    Samtidig sider der en videodekoder i boksen som er langt mere effektiv end den måde din normale PC dekoder film på ved hjælp af cpu og gfx. :)


    Men var jo også bare et forslag, jeg kan ihvertfald varmt anbefale den med indbgget harddisk.