Indlæg af MvK

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    8/10 til Orkidea fra Finland, hvis jeg husker korrekt? Om end i hvertfald nogle dejlige numre generelt.


    Armin van Buuren


    Seriøst! kendte slet ikke til Armin Van Buuren, det må være første gang der er nogen der nævner ham her på tweak! :rules: Tak Macimuz!


    Men anyway, det må jo siges at være noget at det bedste trance jeg har hørt... fantastisk blød, drømmende univers, det er et sublimt, åh ja, nærmest magisk flow i hans musik. Så komplekse rytmer og melodier er jeg sjældent stødt på. Yderst gennemtænkt musik, som giver stof til eftertanke. Jeg er overvældet!


    10/10 herfra.


    LTJ Bukem

    Ambient, bigbeat, breakbeat, drum&bass, drumfunk, liquid funk, IDM, house, jazz, nu-jazz, trip-hop, turntablism, downtempo, lounge, alternativ rock, rap, hiphop, rapcore...

    Personligt er det noget drum&bass/breakbeat eller noget dubstep der skal til for at give mig et kick.
    Mere eksperimenterende musik som IDM eller trip-hop sætter mine tanker igang på en måde som intet andet kan, ret utroligt.
    Hvis jeg bare skal slappe af og dæmpe en eller anden form for uro så kan downtempo, chillout musik være lækkert at lytte til.
    Rap/hiphop fungerer godt til at holde et 'flow', altså hvis man bare sidder ved computeren og skriver ligesom nu, eller hvis man går en tur rundt i byen....

    Wow, smukt, roligt billede, der er godt nok sket meget siden du startede med at fotografere!
    Bliv endelig ved, du tager nogle lækre billeder!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Både og for der er også gul farve i bygningerne og det er gennerelt med at passe på.


    I det her tilfælde ville det dog være nemt at vælge bannerne med quickselection også bare fylde området med sort i masken.


    Hehe, jeg opdagede lige at det var et dårligt eksempel, men ja, du har ret.

    Jeg plejer bare at bruge markeringer og hue/saturation til at udelade farver således at jeg kun har den ønskede farve tilbage. Den er ikke ligeså fleksibel som de førnævnte løsninger, men i mange tilfælde sparer man sig selv for en masse fnidren rundt med brush.

    Jeg synes også godt om Eric Steven Raymond's guide som jacobask linker til, og har selv været tæt på at give mig i kast med det. Men det kræver virkelig at man vil det 100% - ret åbentlyst.


    http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html


    Der er mange gode ting at have i baghovedet hvis du virkelig vil kaste dig ud i det, nogle af de vigtige punkter er bl.a:


    At opnå en højere hastighed er vel blot et spørgsmål om at benytte flere optiske fibre... Umiddelbart mangler vi hardware der kan håndtere så høje hastigheder, men fra og til IXP'er og lign vil det måske blive brugbart...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Når i nu kun snakker MID skilled, så er det sgu lame at have alders begrænsning på!


    Da jeg var 13 spille jeg HIGH i en international clan. Bare til jeres opmærksomhed.


    hahahahhahahahahahahahhahahahhaha

    Det er meget muligt at der kun er tale om en meget lille breddeforskel, men det som det handler om er vel det visuelle indtryk, som virker meget rodet og sammenklemt... Håber der kan findes et bedre alternativ.

    Hvis entusiasmen i skolen ikke er tilstede på naturlig vis, må man nok erkende at den heller ikke kommer det fordi der bliver stillet en tusse på højkant. Hvis man ikke vil lære, så lærer man ikke.
    Lysten til at tilegne sig ny viden kommer gennem inspiration og ambitioner - ikke kontanter.

    Personligt synes jeg det har mistet al essens af et fotografi og ligner mest af alt et et eller andet 3d render med en gradient smidt henover.



    Hvor naiv har man lov at være? Som det allerede er nævnt bliver den her slags billeder solgt overalt på nettet til få håndører stykket.
    3-5k - umuligt. Tror næppe det kunne indbringe 500 kr. Men det er der til gengæld andre af dine billeder Henrik som måske nok ville kunne.