Hey Tweaks
Har lige startet et væddemål med en ven så nu vil jeg gerne vide hvilket antivirus i bruger?

hvilket anti vir bruger i?
-
-
Kaspersky de sidste 3-4 år.
-
AVG - det har jeg brugt siden jeg fandt ud af at der var noget der hed gratis antivirus.
Bruger McAfee på min arbejds PC
-
Jeg bruger Avira Antivir
-
F-Secure her de sidste 3 år cirka.
-
Avast som jeg har brugt med succes i 3-4 år efterhånden. Har også set et par anmeldelser hvor det er blevet nr 1. Jeg gider ihvertfald ikke betale for noget når der findes lige så gode (eller bedre) gratis programmer.
Anders
-
AVG Free...
-
Oprindeligt indlæg af Svan
AVG Free...
Ditto Svan -
andet = intet
-
Oprindeligt indlæg af baloo
Ditto SvanMe to
-
McAfee......
-
Intego - fordi jeg kan! (jeg har Mac) :p
-
Nod32 det er ikke særligt resource krævende, og det er effektivt.
-
GData
-
Sophos på arbejds maskinen og AVG på den stationære derhjemme.
Sophos er egentligt ret effektivt (til tider for effektivt), men tager lige rigeligt med ressourcer (har ikke noget valg på den maskine).
AVG har jeg været ret glad for, bruger ikke så mange resourcer, og ser ud til at virke som det skal (har i hvert fald ikke haft virus-problemer endnu - men det kan nok også have meget at gøre med omtanke...).
/ask
-
Avast Free i et halvt års tid... Før brugte jeg AVG Free...
-
Mac OSX 10.4.11
-
Førhen kørte jeg med AVG free og Kaspersky da jeg fandt ud af hvor elendig AVG var..
Nu har jeg kørt uden antivira, spyware, firewall osv i lidt over et år på den ene computer, har haft diverse programmer installeret et par gange for at scanne igennem, men de fandt ikke noget så de blev slettet igen.
Så det kan godt lade sig gøre at køre uden
men ikke noget jeg vil anbefale!
-
Bruger Kaspersky på min stationær og McAfee på min bærbare
-
Vil ikke bruge andet end kaspersky.