Indlæg af jst

    BPM: Har fået et bud på 800,- for at få lavet min Sub. Det er for dyrt til et anlæg der er 9 år gammelt, så valgt et nyt, men Ja, Z-906 er en nedgradering ift Z-5500. Z-906 spiller rigtigt fint, specielt da mit kontor kun er 7m2, men Sub på Z-906 kan slet slet ikke følge med Z-5500, men til prisen er Z-906 overraskende godt.

    En afsluttende bemærkning herfra:


    Har haft "proff" hjælp til at fejlsøge på mit Z-5500, og Sub er DØD. Kontrolpanel og højtalere fejler intet, men uden Sub, intet anlæg. Jeg kan ikke rigtigt undvære 5.1 lyd fra min PC, så røg hurtigt på et Z-906 anlæg. Ikke helt samme power i Sub, men et rigtigt fint anlæg til prisen.


    Tak for alle inputs smile



    Jan

    Hej Alle.


    Mit Logitech Z-5500 sæt er pludselig holdt op med at give lyd fra sig. Der er stadig lys i kontrolboxen, og den reagerer fint på remote inputs, men der kommer ingen lyd. Har prøvet både Direct, COAX og SPDIF inputs. Når jeg prøver Test knappen på remote, kan jeg se den "går igang", og på konsol kan jeg se den tester de forskellige højtalere, men der kommer ingen testlyd.


    Er der nogen der har en ide om det er nogeet man selv kan fixe, eller om det overhovedet kan betale sig at få lavet, eller om det bare skal begraves i baghaven smile


    Takker på forhånd.



    Jan

    Hej til de 2 der har skrevet.


    Beklager min lange respons, er rigtig rigtig presset på job for tiden. Skal nok sende billeder til jer begge snarest.
    Mht til buddet på 800,- føler jeg det er i underkanten. Vil desuden gerne sælge MB, CPU samt Køler samlet. Køler er monteret
    og jeg ønsker ikke at afmontere den. Model kan I se på billeder :)


    Mvh Jan

    Hejsa.


    Ønsker en vurdering af følgende dele der er til overs efter en upgrade:


    Core i7-930


    Gigabyte X58A-UD3A socket 1366


    3x2 Gb DDR3 ram (Corsair CMX6GX3M3C1600C­7)


    ATI HD 5870 med lydløs kvalli køler.


    Ukendt, men stor og god kvallitets CPU køler til socket 1366.


    Evt en/flere mekaniske SATA diske.


    Der sælges IKKE kabinet eller PSU.



    Til den seriøse interessant, kan der sendes billeder :)


    Delene kan fremvises som test og jeg vil foretrække afhentning.


    Adresse: 7190 Billund.



    Mvh Jan

    DIR-655 er DHCP. Inet er WAOO 30/30. Kabel fra Fiber til Router. Kabel fra Router til Switch. Mediaplayer, shuttle, TV samt den nye PC har kabel til Switch. Med Win7 og ældre PC (Er nu solgt) var der intet problem. Ny er der intet net hvis Win8 er slukket :/
    Så snart den ny PC er tændt igen er der net - både kabel og WIFI.


    Jan

    Hej Tweakere.


    Et lidt spøjst problem. Har lavet en ny PC med Windows 8. Denne er sat til hjemmenetværk ved hjælp af Netgear switch og Dlink DIR-655 router.
    Når denne PC slukkes, går der 6-8 min., hvorefter der ingen internet er. Tændes den nye PC, virker internet igen.
    Hvis jeg slukker PC, venter lidt, genstarter router kommer der også internet, men straks min nye PC har været tændt og slukket, er problemet
    der igen. Det er både Kabel og WIFI der er væk. Jeg kan sagtens logge på 192.168.1.1 og bladre rundt på routeren, men ingen Inet,
    selvom der i router status står at der er WAN forbindelse.


    Den nye PC er en Core i5-3330, Gigabyte MB med UEFI BIOS, onboard Qualcomm Atheros Netkort og 8Gb ram.


    Håber der sidder en der har en rigtig god ide.



    Jan

    Hejsa.


    Da jeg selv overvejer at skifte min iPhone 4 ud med en HTC 8X eller en Nokia Lumia 920, vil jeg godt høre om der er noget der har erfarring
    med en mobil med dette OS, og hvorledes det kører/virker ?


    Jeg har læst en del reviews, og er godt klar over det helt store minus ved et skifte bliver de manglende Apps, men jeg har kigget på de 10-12 Apps
    fra min iPhone 4 jeg SKAL have, og alle findes nu til WP.


    Er stadig i tvilv om hvilken model det skal være, dog er jeg 99.5% gået helt væk fra Samsung Ativ. Det bliver Lumia eller 8X.


    Input ønskes :)



    Jan

    Jeg sidder netop selv og sætter ny router op, da min Dlink DIR-655 er begyndt af få "Jeg-vil-rebootes" syge....


    Har købt en Asus RT-N66U. Dyr, men kan ifølge reviews klare det meste. Har selv Fiber fra Waoo.