Arh, getdataback plejer at virke ret godt på almindelige harddiske. Hvordan der er på en SSD ved jeg ikke.
Indlæg af jacobask
-
-
Ja, FLUKE er godt men dyrt.
Jeg har selv det i linket nedenfor og det virker rigtigt godt og føles noget bedre bygget end de helt billige... Jeg tvivler dog på at det målet hverken værre eller bedre end mange andre. Hvad skal du bruge det til?
-
Hvem er din udbyder? Det er højst sandsynligt PPPoE.
-
Det kan du godt, end et har intet med bridge at gøre på din Cisco router.
Tilslut den via den WAN port og find PPPoE indstillingerne i din router og her taste dine login oplysninger (hvis det er PPPoE der benyttes til password).
/ask
-
Du begrænser bare dit udvalg meget ved at fravælge routere med 4 porte. Alt mit faste grej er også kablet, men det foregår med et kabel til hvert rum og så små switche hvor der er brug for dem (bl.a. Bag tv og anlæg).
Det jeg savner er tilgængeligt ikke designede routere, som kan stakkes eller vægmonteres ala linksys'en wrt1900ac sammen med linksys'en se4008. Den passer meget bedre i mit krydspunkt end en opretstående "design-perle".
-
Ja, det er meget sjældent at der er mere end 4 porte i SOHO routere. Jeg mangler dem selv ofte, men klarer mig en switch ved siden af.
/ask
-
Du skal lige have tjekket alle kabler en ekstra gang: Du kan godt være kommet til at rykke noget løs da du skiftede rundt på dine drev.
Det er ikke altid at man kan se om kablerne er løse - så i stedet for "bare" at inspicere tager du dem i stedet ud og sætter dem derefter ordentligt i igen.
-
OEM er begrænset til installation på ét sæt hardware, og vil ikke virke hvis du skifter f.eks MB for mange gange. Den anden virker så mange gange det passer dig.
-
Bare hop på win8, når du først har vænnet dig til GUIet så fungerer det faktisk rigtigt godt - og mange ting er smartere end i de tidligere udgaver.
-
Har du tjekket om ikke der ligger en recovery partition på harddisken allerede ?
-
Ja, FAT32 er en oldsag, men dog stadigt et af de formater der kan læses af næsten alt.
-
Brug en google kalender i dit outlook.
-
Men hvorfor ikke bare lave backup af det du skal bruge inden du starter med at skifte til det nye hardware?
-
Jeg har to liggende som skulle bruges til klimaovervågning i huset men jeg er ikke rigtigt kommet i gang med projektet....
-
Det er rigtigt godt at i fandt en løsning, men da dette er et forum hvor der gerne skulle være mulighed for at finde svar på en masse gode ting vil det da være fantastisk hvis du vil dele løsningen med os (selvom den kunne bære simpel).
-
Der bliver lagret så snart data passerer et amerikansk knudepunkt.
-
DK er ikke markant bedre end USA, der ligger nogle ret gode vendskaber som sørger for det.
Når det er sagt er der rigtigt meget af den data du/alle sender modtager på nettet der er igennem amerikanske styrede hubs, og så er det faktisk ligegyldigt hvordan reglerne er i DK.
-
Jeg har ikke gennemlæst siden, men der står lidt her:
http://www.makeuseof.com/tag/4…-formatted-drive-windows/Ellers google på "read mac formattet drive on PC"
-
Ja, de gigaworks leverer rigtigt god lyd til prisen.
-
Du skal lave en ny installation. Det vil sikkert virke uden, men det bliver noget driver-rod som vil være træls i længden.