Indlæg af RasmusS

    Hej Lars. God test.


    En general kritisk observation. Jeg kunne godt tænke mig, især når du selv benytter Delta temps.


    Ville det ikke være muligt at konstruere et skema, hvori alle kølere du/i tester bliver plottet ind, således der er en oversigt over ydeevne. Det er set tidligere på andre udenlandske HW-sites.

    Skifter fra 560 til 760 gfx. Derefter vil min computer ik starte.. Får rød diode på cpu og på memory. Min cpu blæser stsrter ikke - ligeledes gør den bagest i kabi heller ikke. Alt andet stsrter op.


    PSU eller bundkort død?




    Skiftede gfx fredag og ville sætte flere blæsere i kabi.. kommer hjem idag og færdiggør også vil lortet intet.. Virker heller ikke uden gfx.


    Skulle der være en fra Esbjerg der ligger inde med en PSU jeg kan låne til en hurtig test?

    Hej. Vil gerne sælge min BenQ skærm, da jeg vil prøve højere opløsning med mit kommende gfx. Skærmen er fra 30/4-2013, dvs. 3 måneder gammel.


    Købt hos Komplett. Har både kvittering og emballage. Og den står naturligvis som ny uden pixel fejl eller lign. http://www.komplett.dk[...]


    Kan se nypris er den samme på 1859 kr.


    Tænker at et HBO på 1500 kr. er rimeligt.


    Den befinder sig i Esbjerg, og det ville klart være en fordel at køber kan afhente.



    Ps. den kan ses i brug, hvis det ønskes.

    Har for nylig anskaffet mig denne mus og skriver fordi jeg synes driveren er lidt mærkelig.


    Skal sætte min muse-sensitivity til minimum i windows og derefter korrigere den i synapse. DPI går fra 0 til 3600. Gør det musen mindre præcis, hvis jeg sænker den?


    Derudover er min mus latterligt hurtig før jeg kommer ind i windows og synapse starter op, hvorfor?


    Det var meget nemmere med std. Microsoft 3.0 IE mus.

    Du har selvfølgelig ret!


    Tak for inputs, det bliver sådan 2 4tb Seagate NAS HDD's i første omgang, så må vi se hvordan de går det.


    Også burde jeg måske opdaterer min signatur for nemheden skyld, hvis jeg fattede hvor det gøres. Kan se det er blevet lavet om.

    Det skaber ikke slitage hvis de spinner op hele tiden efter dvale? Normalt sætter jeg bare alle diske til at gøre 24/7 uden at spinne ned?


    Prisen i England er næsten den samme som i DK, minus forsendelse.

    FOXX. Jeg tror du misforstår. Jeg køber i første omgang 2 diske og smider dem direkte i en desktop. Dvs. de kommer som fra fabrikken. Så er de vel NTFS formateret fra std?


    Jeg ville foretrække at købe NAS diske hvis de bare giver en smule mere stability og reliability!

    Ja de fleste producenter har jo specifikke NAS HDD's i deres sortiment.


    F.eks


    Seagate Barracuda 4TB 5900RPM SATA 6Gb/s 64MB Cache - OEM (ST4000DM000) HDD


    Kontra


    Seagate NAS 4TB 5900RPM SATA 6Gb/s 64MB Cache - OEM (ST4000VN000) NAS HDD

    Hej Tweak. Jeg har følgende HDD spørgsmål.


    - Kan en NAS HDD bruges i en normal windows computer? Jeg har MEGET data, og vil gerne bruge lidt ekstra for at undgå døde HDD's på trods af at jeg ikke har oplevet dette endnu.


    - Læste noget om, at mit bundkort skal understøtte UEFI for at bruge 4TB plads i en partition? Noget med at jeg får 2x2tb partioner hvis ikke, eller?


    Indirekte spørgsmål - Er der told/moms på HW fra England?

    For efterhånden flere måneder siden prissatte Seagate deres 4TB diske til omkring 1200kr.



    Nogen der ved hvornår WD følger trop og prissætter deres 4TB diske lidt lavere?

    Skal have en ny skærm. Tidligere har jeg haft Samsung og har pt. 240t mener jeg den hedder 24".


    Fin skærm men den har siden dag 1 haft en hyle tone når visse programmer er åbne. Noget jeg ved at andre også har haft problemer med.
    Også for nyligt er den begyndt at hyle endnu mere med en anden lyd dvs så jeg til tider har 2 forskellige hyle toner.


    Så er lidt i tvivl om jeg skal blive ved samsung eller prøve noget nyt.


    Skærmen er bare til spil, surfing osv.. så vi snakker bare billigt tn panel..



    Jeres råd?


    Bonus spg. nes der ikke en billig mp3 afspiller alla den gamle ZEN model uden touch skærm

    Er har efter geninstallation af windows 7 på en anden disk et ønske om at slette mapperne der indeholder min gammel windows 7 installation på en anden harddisk...


    Men windows vil ikke lave mig fjerne nogle af dem (Program files, program files x86 og windows). Siger ved nogle af filerne skal bruge "trusted installer" bla bla..


    Kender i et program til formålet?