Avast

hvilket anti vir bruger i?
-
-
Oprindeligt indlæg af mazdaz
Mac OSX 10.4.11Hvorfor har du ikke opgraderet?
-
Bullguard
-
F-Secure, fik det gratis med mit internet. Er fint tilfreds.
-
Kører Linux.. Tror ikke jeg har et antiv overhovedet
Det som er indbygget i Ubuntu virker vist ikke lige lige pt.
Undskyld for lidt OT; Jeg har aldrig helt vidst meget om virus i Linux.. Chancerne for at få virus på Linux er meget lavere end Window$ ikke? Jeg har kørt Ubuntu i et lille år nu .. Har ikke prøvet at få virus, så vidt jeg ved ..
-
Oprindeligt indlæg af Spixe
Kører Linux.. Tror ikke jeg har et antiv overhovedetDet som er indbygget i Ubuntu virker vist ikke lige lige pt.
Undskyld for lidt OT; Jeg har aldrig helt vidst meget om virus i Linux.. Chancerne for at få virus på Linux er meget lavere end Window$ ikke? Jeg har kørt Ubuntu i et lille år nu .. Har ikke prøvet at få virus, så vidt jeg ved ..
Jo det er det
Blandt andet fordi du ikke er logged ind som root som standard og at der ikke udvikles så mange viruser til Ubuntu (eller Linux generelt)
-
4 x F-Secure
1 x McAfee -
Bruger Avira Antivir på min stationære.
Min bærbare kører Ubuntu, så der har jeg ikke behov for noget som helst.
-
Oprindeligt indlæg af AT0MAC
Intego - fordi jeg kan! (jeg har Mac) :pDet da ikke nødvendigt med antivirus på en mac
men på min PC bruger jeg kaspersky.
-
Oprindeligt indlæg af Agerskov
Det da ikke nødvendigt med antivirus på en mac
men på min PC bruger jeg kaspersky.
Nu er det sådan at Apple har en rimelig god fremgang, ikke i vores ende af verden - men i US og UK går det stødt og roligt frem - det vil sige de gradvist også bliver mere og mere interessante at hacke og smide virus efter.
Det amerikanske militær bruger utrolig meget Mac, det samme gælder for deres sundhedssystem - de to ting alene kunne være interessant for en hacker eller virus brygger at få ned med nakken hvis han har terrorist tanker i rygsækken.
Om der så er noget at frygte som privat tror jeg nu ikke - men better safe than sorry.
-kan ihvertfald sige at det spam filter jeg fik med i hatten er alle pengene værd, MEGET bedre end det der er indbygget i OS X og "Mail" -
Avast!
-
Avira Antivir!!!
Det bedste jeg har haft indtil nu, du mærker ikke det kører.. -
NOD32 eller ESET smart Security som det vist er kommet til at hedde..
-
Bruger ingen, og har ikke brugt antivirus program de sidste 10-12 år, og jeg har ALDRIG haft en virus.
Med lidt sund fornuft kommer man langt og det er dælme dejligt at ikke skulle ha sådan en resourcedræber kørende i baggrunden.PS Dette er IKKE en opfordring til at alle skal droppe AV programmerne.
-
ja den står på 2x AVAST Free her hjemme.. det er i langt de fleste tests det bedste gratis AV..
egentligt overrasket over at så mange bruger AVG.. for det er ikke ligeså godt som avast.. kan self godt forstå man ikk gider til at skifte.. dovenskaben længe leve..
men har F-secure på min skolecomputer fordi det fulgte med.. fuck det er dårligt.. har flere gange måtte formatere den fordi det er fucket op og ikke beskytte min computer.. den kan fx finde på at sige den ikk vil opdatere.. mega nederne.. ikke noget at gøre..
Windows Defender + Avast klare det 10x bedre.. og det er noget jeg selv har testet på flere computere..
-
Avast
-
AVG
-
BullGuard!
/gamlejesper
-
Jeg bruger Symantec Endpoint Protection.
-
AVG