Taget på loftet i en gammel forladt bygning. Har været udsat for en masse photoshop-nusseri.
[Blocked Image: http://img401.imageshack.us/img401/4138/img7036pz8.jpg]
Taget på loftet i en gammel forladt bygning. Har været udsat for en masse photoshop-nusseri.
[Blocked Image: http://img401.imageshack.us/img401/4138/img7036pz8.jpg]
Hej Aagaard1000.
Det er et flot motiv.
Men det har fået lige lovligt meget i PS ( Blur )
Det du har mesteret 100% er farverne/mætningen & lyset, det ser hamrene godt ud.
Og så synes jeg ikke det ser godt ud med den kantede ramme.
VH Henrik
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af |Henrik|
Hej Aagaard1000.
Det er et flot motiv.
Men det har fået lige lovligt meget i PS ( Blur )
Det du har mesteret 100% er farverne/mætningen & lyset, det ser hamrene godt ud.
Og så synes jeg ikke det ser godt ud med den kantede ramme.
VH Henrik
Tak for kritikken. Det vil jeg huske til næste gang
lækkert billede... syntes dog selv, det har fået for meget blur, og kunne være fedt at se det i nogle Mærke Dystre farver
Syntes det er et ret fedt billede.. Kunne være lidt sjovt at se det originale :)?
Alt for kunstigt set med mine øjne, og er heller ikke vild med den ramme du har valgt.
Selve motivet er sådan set ganske udemærket, men efterarbejdet i PS har nok taget en smule overhånd og er kommet til at dominere billedet en tand for meget.
QuoteOprindeligt indlæg af Maleficus
Alt for kunstigt set med mine øjne, og er heller ikke vild med den ramme du har valgt.
Selve motivet er sådan set ganske udemærket, men efterarbejdet i PS har nok taget en smule overhånd og er kommet til at dominere billedet en tand for meget.
Det er et spørgsmål om smag.
Tak for kritikken.
Uploader originalen senere.
Jeg synes klart at det er et af de bedste billeder i lang tid, og i modsætning til resten, så kan jeg rigtigt godt lide den blur du har lavet.
Så godt arbejde og kom endelig med mere af det!
Med netop dette motiv ville jeg nok have gået efter at få alle de sprøde detaljer med i form af skarphed, og jeg havde nok også satset på noget mere kontrast eller farvestyrke.
Jeg ville ikke dæmpe shadows for dermed at miste detaljerne, men bare skrue lidt op for nogle af farverne/highlights for at gøre billedet mere spændende.
Vil man derimod have et mere dystert look så ville jeg enten gå b/w eller hvertfald skrue en del ned for saturation og evt rode med lidt dramatisk mørke skygger og sådan... eller noise.
Med den måde du har behandlet det, synes jeg udtrykket bliver lidt for diffust, men det er bare min mening. Som du selv siger er det en mening om smag, og hvad man selv synes er pænt til et billede. Keep it up!
Jeg kunne godt være interesseret i at prøve at redigere originalen. Kunne det være muligt?
Så kom originalen til dem der kunne tænke sig at redigere billedet.
[Blocked Image: http://img369.imageshack.us/img369/6132/sdfgsdfgfx1.th.jpg][Blocked Image: http://img369.imageshack.us/images/thpix.gif]
Jeg synes det er et virkelig fedt billede! Det ligner lidt det er animereret (pga blur og mætning), og det synes jeg er fedt.. For jeg elsker animerede film etc Rigtigt godt lavet!
Aagaard1000 : Det ser helt vildt kunstigt ud.....!!!!
men når det så er sagt så syntes jeg der er et super billede du har skabt der, tilpas meget mystik over det som taget ud af et gammelt blad... Thums up
Mvh Merling
mit forsøg... bah... det blev egentlig ikke helt som jeg ville have det
Ikke for at virke for selvglad, men jeg kan nu stadig bedst lide min egen udgave.
Tak for jeres kritik og jeres forslag. Jeg sætter pris på det, og vil bringe det videre i min fremtidige fotografering.
Ved du hvad, så vi 2..
Men er enig med de andre i at der liiige er en tand for meget blur.
QuoteOprindeligt indlæg af Aagaard1000
Ikke for at virke for selvglad, men jeg kan nu stadig bedst lide min egen udgave.
Tak for jeres kritik og jeres forslag. Jeg sætter pris på det, og vil bringe det videre i min fremtidige fotografering.
Jeg kan også klart bedst lide din udgave. Tror det ville se ret fedt ud i større udgave i en lækker ramme