Indlæg af Toby

    Hej

    Jeg har fået anskaffet mig en del ting til mekaniske keyboards, men må erkende jeg er vendt retur til mit Steelseries keyboard.


    Der er en del ting her.
    1x ‘ny’ gmmk (brugt et par timer)
    1x gmmk2 96% med Glorious røde switches og alm taster.
    1x gmmk us layout Lube station
    3x 36 Panda switches
    Switch puller
    Switch opener
    Lube brush
    Coiled Cable (sort)
    En del brune switches
    Nogle org switches.


    Der er også faldet lille GK mekanisk board med.


    Sælges samlet.

    Tænker 2200kr for det hele er en Ok pris.


    Det nye GMMK købt ved ProShop, og skulle gerne have kvitt et sted - resten er købt brugt, og har ikke fået kvitt fra brugeren.


    Så kan jeg få udskiftet nogle ting på drengens værelse :)
    Hvis det er helt urealistisk pris, så pm med godt bud.


    Bundkortet er faktisk ganske glimrende- jeg er normalt sjældent begejstret for Gigabytes mobos, så dette er meget fine ord ! Kombineret med at der tilsyneladende ikke findes nogle second hand 1150 kort på markedet (??!?!) så er der måske lidt ekstra at hente der.
    However, tilsvarende configs sælger for 11-1300,- for tiden, så det er i hvert fald værdien ! :-)


    Jeg kunne måske have en idé om, at du ville kunne redde lidt ekstra hjem ved at sælge det adskilt, men det er sgu ikke sikkert- bare en tanke.

    Hej.. takker.
    Der er en bruger der har sendt en PM på HWT som har skrevet dette:
    ram: 4-500,-
    CPU: 6-700,-
    MB: 3-400,-
    Havde nok håbet på de 2000kr men ja, man håber vel altid på det er mere vær end hvad det evt er :P
    Og kan se de GTX 770 de går for 6-800kr

    Hej


    Har dette sæt, som jeg gerne vil have opgradert til noget gen6+
    Så enten skal det byttes eller sælges. Men hvad er det vær?


    Gigabyt Z97x-Gaming 3
    i5-4690 3.9
    HyberX 2x8gb
    Intet af har været OC (ved sq ikke hvordan haha)
    Der sidder også et GTX770 som evt kunne sælges også, da jeg gerne vil have et gtx 970

    Hej



    Har en lowepro classified 250 aw,toploader Pro 70 aw, B+W IV filter 77ø.
    Nogle trådløse flash udløser, universal. Og en studie flash trådløs udløser også universal som jeg ønsker at bytte til et GTX 770 2gb (ikke alt for et kort haha) men lad os finde ud af noget :)


    Søger muligvis også en i7 cpu socket 1150

    Hej...


    Jeg er på udkig efter vandkølings system.


    Jeg har en i5 cpu (1150) og et GTX 770 gfx kort.


    Jeg søger gerne et sæt med Pump, res., radiator (som det er lige pt, helst en stor 9x120 blæser ellers evt 2x 120mm radiator, da mit kabinet ikke tillader at jeg kan have en 240 radiator eller 360 :(


    Skriv gerne hvad i har :)

    Jamen kan hverken sætte mit iTunes op på den, eller sætte den op til nettet, den vil ikke virke med det DNS, men ved ikke om det er det samme med FTP?


    Jeg kan ikke se den fra min Apple TV2 da den jo ikke er sat op til itunes, og tror kun den kan se mine film og billeder igennem det :(

    Synology's er rimeligt lige til at gå til, og opfylder dine punkter (afhængigt af hvad du vil have apple tv til at tilgå og hvordan)


    /ask

    Oki, har nemlig en Qnap 209 nu, og den syntes jeg bare ikke jeg kan få på nettet, til at være min timemachine, eller arbejde sammen med mig :(

    Hey...


    Har en dejlig Qnap 209 til at stå, som jeg bare ikke rigtig kan finde ud af at sætte op til de ting jeg vil bruge den til.


    Så ville høre hvad folk ellers har af gode NAS som de kan henvise til?


    Krav:


    1. Den skal være let at få på nettet så jeg kan logge på den hvor som helst.
    2. Den skal kune køre TimeMachine
    3. Andre Apple ting så som itunes og apple tv skl kunne bruge den :)
    4. Gerne ha min 2 Slots til HD'er

    Hey...


    Hvorfor er det man ikke kan sætte en forstærker til sin iMac?
    Eller ha sine hovedetelefoner i stikket, og så vælge mellem de indbyggede højtaler og hovedetelefonerne?? :-/


    Er det noget jeg gør forkert? eller hvad sker der :(

    Hey..


    Nogle der skulle ligge inde med en Boxee Box som de gerne vil sælge? inden jeg køber en ny ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Så lidt, vil du have nummeret på det kabel som du skal have skaffet dig?


    Bor selv i Hammerum hvis du vil have en hjælpende hånd en weekend =)


    hvis du har nummert, så ja tak :)


    Jeg ved ikke lige hvornår jeg vil installer min SSD... men skal nok lige huske dig ;)

    Hey..


    Har lige fundet ud af noget skide smart! :D
    Der findes en Mediestreamer box hehe...


    var nede ved en igår til en fest, og han viste mig hans D-link Boxee, og fuck det er da skiide smart!!


    Men findes der nogle der er beder eller smarter end den?
    Syntes den var lille, fix, fed Fjernbetjning, med tastertur på bagsiden osv.. skide smart...


    edit:
    Kan Apple TV gøre det samme? da jeg har alt i Mac her hjemme, iMac, iPhone og mAcBook, da jeg skifter over til mac fra pc, så kunne det jo være smart nok, hvis den kunne gøre det samme?? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Er din USB harddisk formatteret i et filsystem som din NAS kan læse?


    Som udgangspunkt skal du nok heller ikke regne med at du kan lave det hele til et stort drev på X GB, så det er muligt at du skal lave en opdeling.


    Men jeg har ingen erfaring med en QNAP NAS, så jeg kan ikke sige præcis hvad du kan og ikke kan.


    Har lige prøvet at formater den over i NTFS og så er der også den anden der, men det ser ikke ud til at virke.. så tror måske det er pga de 2 andre diske køre i RAID1 :(