• Hej Aagaard1000.

Det er et flot motiv. :9xo

Men det har fået lige lovligt meget i PS ( Blur )

Det du har mesteret 100% er farverne/mætningen & lyset, det ser hamrene godt ud. :cheers:

Og så synes jeg ikke det ser godt ud med den kantede ramme.

VH Henrik

• Tak for kritikken. Det vil jeg huske til næste gang :cheers:

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

• Syntes det er et ret fedt billede.. Kunne være lidt sjovt at se det originale :)?

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

• Alt for kunstigt set med mine øjne, og er heller ikke vild med den ramme du har valgt.
    Selve motivet er sådan set ganske udemærket, men efterarbejdet i PS har nok taget en smule overhånd og er kommet til at dominere billedet en tand for meget.

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Alt for kunstigt set med mine øjne, og er heller ikke vild med den ramme du har valgt.
    Selve motivet er sådan set ganske udemærket, men efterarbejdet i PS har nok taget en smule overhånd og er kommet til at dominere billedet en tand for meget.

Det er et spørgsmål om smag.

Tak for kritikken.

Uploader originalen senere.

I do not do that thing.

• Jeg synes klart at det er et af de bedste billeder i lang tid, og i modsætning til resten, så kan jeg rigtigt godt lide den blur du har lavet.

Så godt arbejde og kom endelig med mere af det! :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Med netop dette motiv ville jeg nok have gået efter at få alle de sprøde detaljer med i form af skarphed, og jeg havde nok også satset på noget mere kontrast eller farvestyrke.

Jeg ville ikke dæmpe shadows for dermed at miste detaljerne, men bare skrue lidt op for nogle af farverne/highlights for at gøre billedet mere spændende.

Vil man derimod have et mere dystert look så ville jeg enten gå b/w eller hvertfald skrue en del ned for saturation og evt rode med lidt dramatisk mørke skygger og sådan... eller noise.

Med den måde du har behandlet det, synes jeg udtrykket bliver lidt for diffust, men det er bare min mening. Som du selv siger er det en mening om smag, og hvad man selv synes er pænt til et billede. Keep it up!

Jeg kunne godt være interesseret i at prøve at redigere originalen. Kunne det være muligt?

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• Jeg synes det er et virkelig fedt billede! Det ligner lidt det er animereret (pga blur og mætning), og det synes jeg er fedt.. For jeg elsker animerede film etc :D Rigtigt godt lavet!

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• Aagaard1000 : Det ser helt vildt kunstigt ud.....!!!!
    men når det så er sagt så syntes jeg der er et super billede du har skabt der, tilpas meget mystik over det :roller: som taget ud af et gammelt blad... Thums up :9xo

Mvh Merling :razz:

• mit forsøg... bah... det blev egentlig ikke helt som jeg ville have det :D

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

• Ikke for at virke for selvglad, men jeg kan nu stadig bedst lide min egen udgave.

Tak for jeres kritik og jeres forslag. Jeg sætter pris på det, og vil bringe det videre i min fremtidige fotografering.

I do not do that thing.

• Ved du hvad, så vi 2..
    Men er enig med de andre i at der liiige er en tand for meget blur.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Ikke for at virke for selvglad, men jeg kan nu stadig bedst lide min egen udgave.

Tak for jeres kritik og jeres forslag. Jeg sætter pris på det, og vil bringe det videre i min fremtidige fotografering.

Jeg kan også klart bedst lide din udgave. Tror det ville se ret fedt ud i større udgave i en lækker ramme :D