Indlæg af hoerning

    jeg har også haft problemer med samme pige som flex....
    jeg syntes der er stor forskel på om folk efterlader en uåbnet 1½ liters sodavand eller 3 dåse colaer...
    Hun blev sur på mig den anden dag over jeg havde drukket 2 sodavand af hendes som hun havde efterladt til en fest her...
    plus hun påstod at der var en masse sprite (i glasflasker) som ikke var drukket, selvom jeg ikke kunne finde andet en tomme spriteflasker...
    Men nok om det...
    Jeg syntes at hvis man efterlader noget efter en fest så tilfalder det værten... og har den mening at hvis det fordi folk gerne vil have noget bestemt tilbage, så skal de da bare komme og sige det til mig... så skal jeg nok lade være med at drikke det.. det mindste man kan gøre er at give besked i stedet for bare at forvente noget.

    ud fra min erfaring med de to tunere jeg har, så vil jeg slutte mig til den med at den fortælle hvilken oktav det er i!!.. :D
    men hvordan kan du se det på en boss tuner? laver de ikke kun tunere med analogt display? eller er jeg for nostalgisk?

    well spiller trommer på 9 år...
    guitar ligeså lang tid, er habil på bas, klaver, og kan finde ud af at file i en violin, men det lyder af h til!!..
    sidder stadig med tømmermænd efter igår, hvor jeg var ude og spille med mit 80'er band... FlexQ kan rapportere om stemningen ved koncerten! :D

    årh jeg havde da lige set helt forkert af topic!!. troede i snakkede om et gammelt guitarforstærker mærke!!..
    nå men anyways, dengang mit hår var til det brugte jeg det der poly swing!!... det jeg har haft den bedste erfaring med, men garnet er blevet for langt til at man kan lave noget at det snask mere... :D
    men har også prøvet dax vax.. utroligt dårligt syntes jeg!!!... selvom jeg var begejstret nok for det de første par dage!!.. det lort er bare ikk til at få ud igen!!..


    MEDIELUDERE!!!....


    Jeg så jer godt nede på campen igår, jeg var en af dem som arbejdede der!!.. :p genial camp i har!!.. og nisselogen rock on!!..
    Men tjeck dem med redningsbåden, og dem med springmadrasserne!!...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    lujah lujah lujah ... du skal jo bare feste med, og hvorfor faen ringer du ikke så? :) ... så kommer jeg jo gerne og drikker din pap eller mor under :D ... kunne fandme være fun :D ... hehe...


    haha jeg overvejede det faktisk!!.. men var selv rimelig smadret.. :p og de havde sq ikke engang særlig mange bajere!...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det klarer de squ udemærket selv herhjemme :rolleyes: Bare ikk kl 3 om natten :P Der burde man enten sidde ved computeren eller man burde sove :boxed:


    Siger naboerne ikk noget? Eller er de selv med til at feste igennem? :crazyeyes:


    naboerne var sq med til festen!!.. og pludselig så ville de høre mig spille trommer fordi jeg åbenbart er gadens talent.. eller some shit.. :p men hvis der var nogen der sov så sov de ihvertfald ike da jeg havde banket i mine trommer!..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    LOL det lyder grinern! :)) Prøv at være rigtig onde ved dem idag, bare rend rundt og høre mega højt musik, larme så meget som muligt og så ellers bare lade blenderen, piskeriset og støvsugeren køre på fuld tryk :))


    Den skal jeg lige huske!!.. jeg er sikker på at der skal øves rigtig meget på mine trommer idag!..


    det selvfølgelig sikkert også bare mig der whiner lidt, det jo heller ikk noget der sker hver weekend!!...
    Men de lader da til at de gamle har rimelig mange tømmermænd, og vi har haft besøg af nogen naboer fra en helt anden stikvej, som vi slet ikke kender...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    "jo" til at der altid vil gå en del af kvaliteten tabt ved kopiering. Det er måske ikke hørbart, men der er mistet noget.. :)


    Hvordan kan man miste noget, når man holder det i digitalt format hele vejen igennem?


    grunden til man bruger lp'erne er nok mest fordi det hører sig ligesom bare til!!.. :D denon og pioneer har lavet nogen udemærkede cd'er afspillere hvor du kan scratche, og hvor de er bygget op på samme måde, som en ordinær pladeafspiller, og hvor der endda er smidt en grim plastik plade på som man kan flå og rive i for at scratche!!.. :D

    ta og få fat i det nye alt om data!!.. de er ved at lave en større artikel serie omkring hvordan udviklingen startede!!!..
    Der er blandt andet noget omkring hvordan de virkede i starten da man byggede dem, dengang de var mekaniske!...

    Jeg har også valgt opgave b.. har da på papiret arbejdet mig igennem over halvdelen af opgaverne, så det skrive forklaring og så er jeg da snart godt igennem det!!...
    retvinklede trekanter er vejen frem!!. ALWAYS!!..

    jeg kender nogen som har et program der hedder guitar pro... det skulle efter sigende være rigtig godt...


    Hvis du sender din mail i en pm, så kan jeg også sende et ar dokumenter jeg har til at ligge... jeg har noget omkring teorien for at spille og en masse i den række...