Indlæg af hoerning

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Har brugt Gutar Pro meget http://guitar-pro.com


    Virkelig et Nice program til både Elektrisk, Akustisk, bass og klaver...
    også Findes der hundred tusind sange til og vis det ikke er nok kan du finde en mill på nettet;)
    Link til billede: http://667.dk/Images/Gutiarpro.JPG


    guitaristen i et af de bands jeg spiller i, bruger også guitarpro.. men har aldrig selv prøvet det..


    Jeg vil ligesom en bredere forsamling mene at det også handler om talent.. men specielt at man også har rytmen i kroppen...


    Har hørt at de der "spil guitar med ole kibbsgaard" skulle være nogen udemærkedede dvd'er...

    det bliver fandme mere og mere useriøst herinde...


    det kan da godt være at det er off topic, men det er sq da ikk shit topic.?


    jeg syntes seriøst der var nogen som burde tage sig sammen, evt poste på et andet forum....


    jeg syntes den her tråd nærmer sig status med "pølsejørgen lukker" tråd der var oppe og køre for et par måneder siden....

    jeg spiller guitar på 8 år, og vil da mene, at det er et spørgsmål om at øve sig og øve sig og øve sig. Da jeg startede havde jeg meget svært ved at lære det lige i starten, men når man bare sætter sig ned og øver og øver, så bliver man hurtigt bedre til at tage akkorderne, og hurtigere. så kan man jo langsomt begynde med at skifte over til barre greb hvis man nu spiller på en elektrisk..


    *.*SeBBer*.* : hvilket mærke guitar er det? for til den pris må den da enten være MEGET brugt eller meget dårlig!!...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Nemli Ja ;) den ligger gemt på computeren


    tænkte det sq nok.... den er jo næsten også ved at få kult status herinde....

    virker som en større umulig opgave at finde på nettet.. ellers skal du prøve at kontakte The stretts pladeselskab...


    ellers må du bare igang med at lytte det af.. ud fra hvad jeg kan høre, så er det jo ikk lige den allerstørste opgave....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg synes alligevel også at det er ret så sjovt. Men stadig, Casper og Mandrilaftalen er det der holder allermest! Drengene fra angora er ikke lige min smag, men var der ikke nogen som så Safari dengang? Det var alligevel også ret godt ;D


    Mht. citaterne som jeg har i min kalender, så kan man da drage konklusioner til Peter Griffin, haha. Se, det er en sjov tegneserie :D


    jeg kan stadig tydeligt huske det afsnit af safari, hvor der var nogen som havde lagt en danse måtte inde midt i studiet... det var så griner!!...


    de sendte da også engang et eller andet tv ansjosen eller sårn noget pis..

    jaah, det kan man sikkert også let finde på vores bibliotek i skive... fandt da engang en cd med the fresh prince (will smith) og jazzy jeff under deres heavy afdeling...


    men som sagt, så skal DR rock jo holde sig til at spille musik som er meget bred, og som folk kan li. Buffalo soldier har jo også en del elementer i sig som man meget tit finder i rock, det er næsten kun rytmen og "the feeling" som gør forskellen.


    BTW har jeg engang været med til at lave en rock version af I shot the sherif...

    jeg havde da helt klart valgt ocilloscop i stedet for... der er da noget mere spændende historie...


    en loddekolbe er jo bare bygget op af et varme legeme ude ved spidsen... ingen fanzy pants der..
    man kan få nogen dyrere loddekolber som har varmestyring i spidsen, men de koster helvedes meget...


    den er lidt en biatch at søge efter på google... det er ikke rigtig til at finde noget der... men eventuelt, så gå på biblioteket og find bogen anvendt elektronik af jan soelbjerg... jeg mindes at der står noget om loddekolbens opbygning i den version jeg har af bogen derhjemme...


    BTW så er den bog nærmest en bibel... man kan virkelig finde mange gode/ nyttige kredsløb i den.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    Bob Marley er da reggie :)


    du mener reggae?


    jeg vil mene at reggae er i familie med rock.. nu skal DR rock jo også være en lidt bred kanal. De skal jo spille rock, men ikk bare heavy metal o.lign.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Shooqer - Har vi mon set den før? :D


    Det er jo ikke en rigtig fødselsdag hvis ikk Shooqer ikk har skrevet det.... tænkte på om du lige er klar med den på copy paste hver gang.?

    jaah også tillykke herfra..


    Mrflashbag, du burde gøre noget ved det, med de paint skills du har!!


    BTW, selvom det er søndag så er der jo altid plads til en lille :drink: og plads til :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Tjaa en da vi var på skitur med skolen.. Vi lå på værelse sammen (jaja ingen dumme komentarer :))) den ene nat kunne jeg ikke sove.. og KarGa sætter sig pludselig op og siger:"Syv skiver rugbrød og en halv klat smør!!" og derefter ligger han sig ned og sover igen :boxed: du får ham aldrig til at indrømme det, da han ikke selv vil tro på at han sagde det... Men den er god nok... :T


    kan umuligt have været værre end den gang jeg på en studietur, skide stiv en nat pludselig satte mig op og råbte "duggi duggi" for at lægge mig ned og sove videre igen....


    BTW, velkommen til... nogen mere nørdede end andre her, men stemningen er go!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Tror nu KUN det ka gå galt :P


    Tror ikke man ka få fjernet andet end pletten... Lugten sidder desværre nok fast, men få fat i den kegle der har ørlet og få ham til at betale eller ihvertfald stå for rengøringen..!


    så det jo bare vælge hvad der er værst.. lugten eller pletten... ellers har jeg lige set at acetone og det der skum?( sådan noget man putter i pakker for at beskytte dem imod stød og slag osv.) det brænder rigtig godt, og næsten virker som napalm bomber på små vietnamesere, og eventuelt du kunne prøve at brænde din seng af ved et uheld!.. husk gummihandsker! det acetone er noget krads stads

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    øhh truckerbade en seng..? :boxed: det mener du ik :))


    JO Da... det handler jo bare om at bruge den rigtige deo... bare man tager den alle damerne er vilde med så kan det aldrig gå helt galt..

    det jo også en fin alder at starte i... vi skal jo holde vores fine statestik i Danmark(:cheers: )... eller...
    har sq også drukket siden jeg var 14,men det blev sq aldrig til så meget dengang, fordi der kun var hald bal en gang om måneden... Hald er faktisk en en stave fejl, da det blev holdt i en by lige et stykke uden for skive som hedder hald.. men som sagt, en go fødselsdag bør fejres med en enkelt pilsner eller to, og så drak jeg faktisk fødselsdag skål for dig igår, fik nemlig lige en bajer da jeg var oppe og øve med bandet...


    EDIT: BTW så syntes jeg folk bliver utroligt godt til at udfolde sine kunsterriske evner når der er nogen som har fødselsdag, det er sq lige den rette Tweak.dk stemning, og det rigtige sammenhold IMO.. sååh :clap: :clap: :clap:

    som sagt, så har servicen været udbudt, og hotmail ville blive ved med at tilbyde den i et stykke tid til gamle brugere, altså brugere som allerede havde oprettet en hotmail, de nye brugere ville ikk får outlook support når det oprettede en mail. Det nok bare et spørgsmål om tid før i ikk kan læse mails i outlook mere.