Høflighed eller grådighed?

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Ellers drik en masse, så dit pis ikke når at blive gult... så pis i den og fyld resten op med sprite og giv hende den :drink: :crazyeyes:


    :))


    den gad jeg godt se på skjuldt camp :D


    Så kan hun fandme... ja I kender resten :D

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    [quote]Hvilken planet er hun vokset op på ?


    Jeg kan egentlig godt se hendes problem. Hvis hun får 20 kr. om ugen i lommepenge, mangler hun jo for en hel uge nu.
    Hun burde købe et par nye sko, for dem hun har på nu, er alt for små. ;)


    For fa'n da Hans. Følg nu med. Hun har ikke råd til en 1,5 liters sodavand. Så har hun da slet ikke råd til et par nye sko.. ;)


    Any way. Hvis jeg holdt fest og folk - når de gik - proppede lommerne med deres egne bajere - til hjemturen - så ville jeg ikke protestere eller synes det var forkert. Tog de resterne af X sprut flaske eller en fuld flaske med - ville jeg heller ikke studse. Men kom nogen dagen efter og ville have deres tomme/fyldte flasker (især sodavand/øl) - ja så fik de sgu lov at hjælpe til med rengøringen først... :roller:


    Kunne ikke drømme om at slæbe mine tomme flasker med hjem. Meeeen 4-5-6 kølige til turen kunne jeg godt finde på at tage med - med mindre man kun lige akkurat kan slæbe sig ud i en vogn... :O

  • Quote

    Originally posted by Soltani
    *LOL* det må godt nok være flovt at komme dagen efter en fest og hente sine flasker :))


    Mener da klart at man efterlader flasker og andet efter man har været til fest, hvis jeg dog oplevede ligende ville jeg ikke have andet end ondt af personen.



    HELT enig...


    Ville sgu også ha' det underligt med at komme dagen efter... "Ja godaw, kunne jeg evt. få mine to flasker fra igår med? Eller du kan også bare gi' mig en femmer..."


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Ellers drik en masse, så dit pis ikke når at blive gult... så pis i den og fyld resten op med sprite og giv hende den :drink: :crazyeyes:


    du lyder som om du har prøvet det?:P ...

  • jeg har også haft problemer med samme pige som flex....
    jeg syntes der er stor forskel på om folk efterlader en uåbnet 1½ liters sodavand eller 3 dåse colaer...
    Hun blev sur på mig den anden dag over jeg havde drukket 2 sodavand af hendes som hun havde efterladt til en fest her...
    plus hun påstod at der var en masse sprite (i glasflasker) som ikke var drukket, selvom jeg ikke kunne finde andet en tomme spriteflasker...
    Men nok om det...
    Jeg syntes at hvis man efterlader noget efter en fest så tilfalder det værten... og har den mening at hvis det fordi folk gerne vil have noget bestemt tilbage, så skal de da bare komme og sige det til mig... så skal jeg nok lade være med at drikke det.. det mindste man kan gøre er at give besked i stedet for bare at forvente noget.

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Har sagt det er høftligt af gæsten at lade det være .. Du har trodsalt stillet dit sted til rådighed .. Du bruger tid på at gøre klar og rydde op bagefter, så det er skam kun fair i mine øjne ...


    Folk der kommer efter en sodavand bagefter er måske lige smålige nok eller nærige eller andet !

  • Det må da klart tilhøre værten. Ellers kunne man jo bare have taget det med hjem da man gik?


    Jeg tog engang en hel kasse faxe kondi med om til en kammerat og vi brugte sådan cirka 3 dåser. Men de var jo så til god gavn dagen efter hvor han kunne ligge og pleje sine tømmermænd med mine faxe kondi og jeg kunne have god samvittighed over min gode gerning.
    Jeg tror sgu også kun han inviterer mig for at nyde godt af alt det lort jeg tager med.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Det må da klart tilhøre værten. Ellers kunne man jo bare have taget det med hjem da man gik?


    Jeg tog engang en hel kasse faxe kondi med om til en kammerat og vi brugte sådan cirka 3 dåser. Men de var jo så til god gavn dagen efter hvor han kunne ligge og pleje sine tømmermænd med mine faxe kondi og jeg kunne have god samvittighed over min gode gerning.
    Jeg tror sgu også kun han inviterer mig for at nyde godt af alt det lort jeg tager med.


    Hehehe, det har du noget så ret i.
    Den vodka smagte iøvrigt fantastisk :P

  • Alle flasker efterladt, tilfalder værten. ;)


    Længere er den da ikke - Så må hun da bare tage sin uåbnede flasker med hjem igen når hun går fra festen. tsk tsk :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Alle flasker efterladt, tilfalder værten. ;)


    Længere er den da ikke - Så må hun da bare tage sin uåbnede flasker med hjem igen når hun går fra festen. tsk tsk :rolleyes:


    hvorfor tage denne gamle tråd op igen?