Indlæg af hoerning

    hehe.... jeg gav dem nu mere fordi min kusine døde af kræft for en 4 år siden... man bør jo støtte et godt formål!.. de gamle ved så bare ikke at det er dem som støtter det endnu....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    ved at have gjort noget godt for kirken? i hvert fald sætter de ikke en knægt ind, som aldrig har haft en relation til den kirke...?
    har ingen anelse faktisk, men det er hvad jeg kunne forestille mig...


    ja det kan man bare se.. så må vi jo igang med at gøre gode gerninger... jeg er allerede godt igang, har lige givet en 20'er til en dame fra kræftens bekæmpelse som ringede på døren for lidt siden..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Ja det lød ellers utrolig meget som en scene fra eurotrip.


    det jo forøvrigt også en genial film!.. men det med spanskrøret og galgen er så noget vi selv har lagt til.. ;) :T

    jeg vil mene at det da efterhånden var på tide...
    jeg kan på allerede nuværende tidspunkt afsløre at en af mine venner har planlagt hvordan han skal blive den nye pave... men det passer jo også fint, han er kun 18 ;)
    planen er sådan her:


    1. anskaffe mig noget pavekluns...
    2. skaffe flybilletter til Rom
    3. skaffe en masse groupies ombord p¨flyet
    4. få mine groupies til at gå amok i Rom
    5. under disse optøjer sniger jeg mig ind i peters kirken
    6. efter at jeg så har danset lidt rundet derinde tænder jeg ild i den kamin der udsender hvid røger over kirken (tegn på at en ny pave er valgt)
    7. Bliver tilbedt af millioner

    i kunne også kalde jeg for independent pussies....


    ahh jeg er for stiv til at komme med et seriøst forslag..


    nat drenge....

    Quote

    Gmail.com
    Gmail turns 1 today. And we've always loved a good joke. We know we won't reach infinity, but check out what we will do ...


    Nogen der har læst det der stod nede i bunden? man skal vist ikke føle sig helt sikker...

    jeg bestod teoriprøven med 5 fejæ ( :roller: ) og dumpede køreprøven første gang, fordi jeg var så nervøs så jeg glemte at orientere mig, og så glemte jeg at blinke en gang... men bestod anden gang. så det jo dejlgit!!..

    det vel sikkert for at undgå at du bruger en media player som ikk er opdateret? eller uddateret..
    microsoft har sikkert planer om at vi skal fortsætte med at bruge windows xp i en 40-50 år endnu.. det også meget billigere end at udvikle et nyt os.. :T

    hvilket herligt linux cluster man kunne få ud af dem.. :o


    damn det ville være nice når man skulle rendere de film man havde lavet...


    men ellers, nice nice nice... jeg kunne da egentlig godt bruge en ny server.. tror den gamle trænger til at blive skiftet ud...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ



    tænkte det satme nok din lilel lort... du er ikke hård nok til jægerkroen :P ... LÆÆÆR DET


    det var nu altså torve-bodegaen og midtskiws, og nej... jeg kan åbenbart ikk holde til det.. :S

    jeg er sq næsten aldrig syg....


    lå dog hele aftenen igår i sengen, men det var fordi jeg havde drukket for mange bajer.... guldøl det satme noget snask......

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jakeclocker
    du kan godt svarer ordentligt selvom du har moderator-magt


    bare fordi han er moderater betyder det jo ikke at han ikk må sige sin mening, og du spurgte jo om hvad folk syntes om det, så skal du jo også forvente at det ikke er alle som kan li designet..


    udover det syntes jeg designet ser pænt nok ud....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Er det ikke bare en varm pind?( Er der noget elektrisk i den?( :]


    jo egentlig! ;)


    men man kan jo få en masse forskellige, hvor nogen har varmestyring i og alt muligt gejl...


    BET^ZeNo:


    Kan ikke komme i tanke om andre bøger end anvendt elektronik som skulle kunne gøre dig klogere på emnet.. det er virkelig et meget tyndt emne du har valgt...