Indlæg af hoerning

    når du forwarder så fortæller du routeren at hver gang der kommer en pakke på en bestemt port, så skal den sendes til en bestemt ip adresse...
    Hvis du har forwarded så kan du jo prøve myip.dk og så prøve at indtaste den i din browser se om du skulle få fat i din server...
    Hvor har du lavet en virtual server?

    en uge på bornholm i sommerferien, blandt andet for at besøge nogen venner og så her i næste måned står den på skive Beach party med FlexQ... og elllers nok arbejde resten af ferien og drikke...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Techno- eller Dance E-Jay


    godt at starte på... meget simpelt, men det kommer også an på om du kan finde ud af at spille noget? hvis du ikk har en tone i livet, er det nok bedst at starte med de dance ejay versioner der er... og ellers holde sig til det. Ellers kan jeg anbefale et andet godt program som hedder fruityloops.. det er bygget meget simpelt op, men en masse software samplere, og nogen patterns.. ulempen er at det koster 149 $... men det er selvfølgelig en billigpris.. du kan også hente en demo som kun kan bounce ned i en wav fil, og ikke gemme på www.fruityloops.com

    Det lyder mistænksomt meget som mit gamle mussemåtte projekt.!..


    Jeg lavede en mussemåtte sammen med en kammerat i glas, som vi sandblæste, og pudsede med sandpapir ovenpå, og under måtten sandblæste quake 3 logoet og malede det sort. Så satte vi 7 små røde lys på toppen af måtten og satte den på computerens strømforsyning.. ved de dioder vi brugte havde vi ikke brug for nogen modstande..
    / har vedlagt billede for at i kunne se resultatet. Jeg har ikke mussemåtten, den har jeg doneret til FlexQ, og drengen har sq pillet lyset af.. :S men den virker efter sigende stadig rigtig godt!.


    Sorry for OT...

    meegaa fed side.. har været tilmeldt deres nyhedsbrev i et par dage... det pænt grinern man får en ny stribe på mailen hver dag.. så slipper man for at tjekke efter....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Acheron
    du kan godt glemme alt om linux,,, da det er rimelig svært,,, en god ide til servere vil være Debian Sarge. Derinde kan du bruge commanden Apt-get install,, og installere de pakker du skal bruge,, men de programmer du skal bruge vil være,,, proftp, apache, midnight commander, derfra vil du være godt kørende, men drop linux,, pm mig, så kan jeg nok lige sinde midt microsoft server 2003 enterprise... det er meget brugervenligt...


    hmm er det bare mig der syntes at du modsiger dig selv rimelig meget?
    Du siger at han ikke skal bruge linux men debian sarge? hmm lur mig om ikk debian skulle være bygget på linux kernen?
    og så vil jeg tilføje at linux også er meget brugervenligt!.. det såmænd bare et spørgsmål om at bruge den rigtige distrubution!...


    Wintersilence: hvordan gør du det dog? jeg har rodet rundt med det i lang tid, men det er aldrig lykkedes mig.. :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004


    Jamen kan du så ikke lige slette mig som bruger på dette site, da jeg stadig vil fastholde mit udsagn om, at:
    Det krav hverken kan eller vil jeg leve op til, da jeg vitterligt mener, at Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM 


    Claus


    jeg forstår ikke hvordan du kan tillade dig at udtale dig om bent på den måde som du nu gør, da du ikk engang har været særlig aktiv herinde...


    Jeg syntes det er godt at mod's går lidt hådere til den og vi slipper for unødvendige indlæs, som f.eks en del af dem der er kommet fra cvo2004...


    jeg vil lade det her stå som min eneste kommentar, da jeg ligesom berleburg ikk syntes det er fair at bent skal hænges ud når han ikk er her... jeg syntes IMO at bent gør et ufatteligt godt stykke arbejde, og har også givet udtryk for det til bent selv... men vi er alle menneskelige, og mennesker begår fejl...


    //


    taget fra piratgruppen.org


    måske skulle du læse lidt bedre efter!


    just my words... desuden har vi fået en udemærket diskussion omkring kristendommen og alt det...


    Det minder mig om en jeg hørte om engang som sagde til jehovas om ikk de kunne komme igen en halv time efter, fordi han lige var igang med en god pron movie...



    lige mine ord.. lige mine ord..
    jeg tror ikke på at der findes nogen "gud".
    jeg ser mere på biblen og kristendommen som nogen gode historier man brugte for år tilbage, blandt andet til at forklare nogen fysiske fænomener, som man idag med videnskaben kan forklare...


    men der må jo selvfølgelig være en grund til at vi er her...
    men jeg har ingen fornuftig forklaring på det...