• Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    nogen der skal op i matematik IT forsøg?


    hvad mener i om den ordning?


    hvorfor har du valgt den/valgt den fra?


    Hvad mener du med forsøg?


    Matematik IT Eksamen har eksisteret i flere år på HTX.


    Jeg havde egentligt selv valgt den, fordi det tror jeg jeg ville have nemmere ved end med almindelig skriftligt, men den anden i min klasse sprang fra, så valgte jeg også at gøre det, da jeg ikke har lyst til at sidde alene med det, eftersom man godt må snakke sammen med andre - hvilket også var en stor grund til at jeg ville have valgt det.


  • det kører stadig på forsøgsplan har jeg fået af vide...


    jeg postede lidt den her tråd så folk kune se de ikke var alene...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    jeg har valgt den, og så opgave b ...


    tror også jeg vælger den... den virker nem på overfladen, men ser svær ud når man kommer ind på den...


  • :S


    En af mine venner blev færdig for 5 år siden, og han tog den der.... siger han i hvert fald.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    har også valgt mat it. Mest fordi jeg tror jeg vil have nemmere ved at forsvare den, end det skriftlige matematik.
    Det bliver muligvis opg a. den siger vores lærer er nemmest, dog ikke lige den afdeling med skibet, som skulle være tricky .


    er der en årsag til den er nemmest? virker IMO nemlig som om den er den sværeste...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    er der en årsag til den er nemmest? virker IMO nemlig som om den er den sværeste...


    Jeg synes umiddelbart den virker nemmere også.. Alt det optimering er svært for mig umiddelbart.
    Og tror opgaven med formen af skibet er til at klare når man lige har tænkt lidt over den.
    Men vi får se hvad jeg vælger.. har ikke fastlagt mig på noget endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    er der en årsag til den er nemmest? virker IMO nemlig som om den er den sværeste...


    du skal bare bruge retvinklede trekanter ? ... bland dem med en go portion sin cos og tan og tilsæt så lidt vektor eller pyt hvis det bliver for tørt?

  • Mat IT er altså gammel på HTX i hvert fald... jeg har selv været oppe i det for 3 år sidden og kender adskillige der har været oppe i det for 5-6 år sidden...


    Om den er nemmere? nej det ville jeg ikke mene den er... den er bare knap så stressende at gå til :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • valgte mat IT der for en 4 år siden...


    gjorde det fordi jeg har bedst med at sidde med problemerne i fred og ro, give mig tid til vurdering mv...


    nogen har det bedre med at få det overstået så er en 4-timers da sagen, men en af de helt klare fordele er da man er flere, så man kan diskutere opgaven...

  • Jeg har også valgt opgave b.. har da på papiret arbejdet mig igennem over halvdelen af opgaverne, så det skrive forklaring og så er jeg da snart godt igennem det!!...
    retvinklede trekanter er vejen frem!!. ALWAYS!!..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.