Nabokrig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko


    Jeg vil da kalde det for tyveri :idea:


    P.S. Det der med billeder er da vist ingen der kan forbyde dig hvis du ellers ha somvittighed til det :pokey:


    Hvis jeg husker rigtigt er det ulovligt at ligge billeder ud af andre folk uden tilladelse.


    Mht til dit problem så snak dog med beboerne, og hvis de ikke vil give boldene tilbage må du true med politi, for det er vel ulovligt at tage andres ting. Om du kan få dem til at dække sig lidt bedre til tvivler jeg på, det jo deres egen have. I kan bare lade være at kigge derover :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Har I overhovedet prøvet at tale med dem, og bede dem om at dække sig lidt til og om I kan få jeres bolde tilbage?


    Jeg synes personligt det er fjollet at starte på en "nabokrig", hvis problemerne kan løses på en fredelig måde.


    Jeg er helt enig med dig der Mikkel. :9xo En krig går bare ud over alle. Måske også andre naboer på vejen. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate


  • 10 point til mester kloge åg, :))

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • eller i kunne bare finde et andet sted at spille bold, eller lære at styre bolden.....så er problemet løst...hvordan folk klæder sig på deres private grund er sq deres sag..ellers må i sætte et plankeværk op.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har hørt, men det er kun et rygte, at der er nogen mennesker der går nøgen rundt inde i deres hjem.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Tak for de mange gode råd o.l - Tror lige jeg tager et smut over i dag og banker på deres dør og får mine bolde igen ;)


    Måske kan jeg også finde lidt blomsterfrø et eller andet sted - hva med en gang solsikker :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrikkc
    Tak for de mange gode råd o.l - Tror lige jeg tager et smut over i dag og banker på deres dør og får mine bolde igen ;)


    Måske kan jeg også finde lidt blomsterfrø et eller andet sted - hva med en gang solsikker :p


    Så husk da lige at komme med en opdatering ;)


    Men lige da der blev nævnt, det med at man heller ikke kan holde katte fra sin have, så undrer det mig stadig at hunde skal gå i snor og ikke måde skide nogen steder, imens katte ka rende rundt oven på biler og i haver og skide hvor de vil?

  • Jeg vil umiddelbart godt mene at du kan tage billeder af dem - uden at du tager et direkte billede af dem.


    Underforstået mener jeg, at du kan slippe godt fra det rent juridisk ved at du knipser et billede af din hæk, dine fodbold buddies el. lign. Uheldigvis kom din nabo så med på billedet i de røde tangaer (helt seriøst - hvad fanden er han for en kinky fætter???! - det er lidt for meget "sim-sa-la-bim, Bimmer han er dejlig"). Desværre havde du ikke lige skænket det en nærmere tanke at naboen var med. Hvis nogen bemærker det - så er det: "UPS - jeg fjerner billedet med det samme..."


    Om du vil gøre det er helt om til din egen samvittighed - har selv haft lyst til at gøre noget tilsvarende, men undlod at gøre det, da manden selv indså at det nok var fornuftigt at flytte kort tid efter jeg havde fået ideen. Men overvej konsekvenserne!

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Kunne være sjovt at tage et billede af en af dem over mod deres have hvor han står der ja :)
    Man kunne jo altid sende den ind til "hvem fanden er du" i FHM bladet :p
    Tror heller ikke det er det blad de læser mest..
    I skal selvfølgelig også få et eksemplar. Nu må vi se om jeg kan "knipse et billede i rette tid så man får det hele med ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrikkc
    I skal selvfølgelig også få et eksemplar. Nu må vi se om jeg kan "knipse et billede i rette tid så man får det hele med ..


    Det skal ikke ligges her på Tweak.dk - så har vi det på plads.


    Det er ulovligt at offentliggøre billeder af folk uden de har givet lov - bare se på sagen med ham der blev politianmeldt fordi han offentliggjorde billeder fra overvågningskamera af en indbrudstyv - tyven havde ikke givet lov.


    I er en gang blevet opfordret til ikke at give gode råd om hvordan man kan hævne sig på naboen på forskellige onde måder, så overhold det venligst.


  • Nemlig Burger. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sensation


    lol, blir nok lidt svært at styrer sin kat ;)


    Mvh Mads :T


    ja medmindre man har sin kat i en speciel kattesele.


    og jeg kan sige så meget at hvis min nabo skyder min kat. jeg kan ikke garantere for hvad jeg gør ved ham/hende