Indlæg af Henrikkc

    Når man vinder en konkurrence fx miss world får de et bånd rundt om sig, hvor der står miss world på.
    Hvad hedder sådanne bånd, og hvor kan man købe dem - evt. med valgfri skrift på.


    Dette skal bruges til kåringer for min søsters 9. klasse....


    Henrikkc

    Hey Tweakers..


    Vi havde lige en diskussion i skolen om nogle ting med hvordan "kroppen passer sammen"
    Nogle der ved noget om det passer med at ens skostørrelse er fra håndled til albue?


    Hvis man rækker armene ud til siden, har man så højden på personen?


    Hvis der er nogle der har links til noget af dette, kan afkræfte eller bekræfte
    vil jeg godt høre fra dig ;)


    Mvh


    Henrikkc

    Sad lige og overvejede hvilke kunstnere der kommer til Danmark i år for at spille, måske der var nogen der kunne hjælpe med at få en liste banket op :$


    Bon Jovi *19/6 - Messepladsen v/gl. Estrup (Jylland)


    John Mayer *20/6 - Falconersalen - Frederiksberg


    Avril Lavigne *26/6 - KB-Hallen


    Bruce Springsteen *29/6 - Parken


    Smokie *17/7 - Samsøe Festival


    Iron Maiden *27/7 - Horsens


    Craig David * - Langelandsfestival (26/7 - 2/8 )


    Deep Purple *10/8 - Arena Fyn


    Eric Clapton *10/8 - Skanderborg festival


    R.E.M. * 6/9 - Parken


    Stevie Wonder *17/9 - Gigantium

    Nu må vi se hvad der sker...
    Og hvis burger ikke har noget imod billeder af bambus eller lignende skal i da se dem ;)

    Kunne være sjovt at tage et billede af en af dem over mod deres have hvor han står der ja :)
    Man kunne jo altid sende den ind til "hvem fanden er du" i FHM bladet :p
    Tror heller ikke det er det blad de læser mest..
    I skal selvfølgelig også få et eksemplar. Nu må vi se om jeg kan "knipse et billede i rette tid så man får det hele med ..

    Katte er skide irriterende.. Men de er noget svære at holde i haven - de skider jo i alle sandkasser :)


    Skal nok lige skrive hvordan det går :)

    Tak for de mange gode råd o.l - Tror lige jeg tager et smut over i dag og banker på deres dør og får mine bolde igen ;)


    Måske kan jeg også finde lidt blomsterfrø et eller andet sted - hva med en gang solsikker :p

    Det er også det vi mener, men kan ikke finde det nogen steder..
    Men det er nok ikke helt lovlig at ligge billeder ud på nettet


    Men meget godt bud :)

    Hvor langt er det ifølge loven iorden at gå når man snakker "nabokrig..?
    Jeg har sammen med nogle kammerater spillet bold i haven og på et tidspunkt ender den altid i naboens have før eller siden..


    Min nabo har nu taget mine bolde (2 styks so far) De styrter simpelthen ud og tager den med indenfor
    Men dette er ikke det værste de sidder på deres terrasse dagen lang og drikker øl meget let påklædt kan man sige
    Manden render rundt i et par røde g-strengs "bikinitrusser" og damen i noget lignende, det er alt, alt for klamt især når man tænker på jeg har søskende omkring 12 år...
    De sidder med en terrasse der passer så de kan sidde og glo over i vores have (og på vores hus) dagen lang
    Ved godt vi kan anskaffe os en større hæk, men vi klippede den ned umiddelbart inden de flyttede ind (så den kunne blive flot?)


    Håber på i har nogle gode idéer/råd - der må også gerne være nogle drengesteger og lignende - Bare det er inden for lovens rammer...



    PÅ forhånd tak
    Henrik....

    Synes virkelig ikke den er særlig god.. Den har da en masse okay chok osv.. men man sidder tilbage med en tom fornemmelse efter den.. Virkelig en skuffelse

    Så den en gang for længe siden.
    Handler om noget med en mand der dræber en.
    Da han får en advokat, begynder han at lade som om, han har en personlighedsspaltning.
    Han bliver erklæret sindsyg og da advokaten vil besøge ham efter retsagen på anstalten/fængslet han er i, går det op for ham at den "gode" side han ladede som om han havde slet ikke fandtes


    Brilliant film!
    Håber der er en der kender navnet på denne..