Indlæg af Dj revaX

    Prisen kan ikke forhandles og maskinerne bliver ikke solgt i dele. Det smadre jo ligesom både service og onsite service på de maskiner jeg piller delene ud af. I kan bare købe hele maskinen og sælge hva i ikke har brug for ;)


    Læs lige det her igen

    Code
    1. Det bedste af det hele… prisen.
    2. KUN 4500,- Det er med udvidet 3 års garanti.
    3. Vejl. pris er 6500,- uden carepack (onsite service og garanti) og grafikkort, så derer mange penge at spare…!

    Jeg har en håndfuld eller 3 af disse tilrådighed.


    Helt nye HP Elite 8100 SFF


    Intel Core i3-540 Processor
    Windows 7 Pro 32
    4GB PC3-10600 Memory (2×2GB)
    250GB SATA 3.5 1st Hard Drive
    ATI Radeon HD 4550 (512) DualHead with DMS-59 to Dual DVI Cable Kit
    Intern CD-ROM- og DVD-brænder
    Display port
    2xusb foran og 4xusb bagpå
    Ethernet LAN 10/100/1000 Mbit
    3 års Onsite service og garanti.!
    Maskinen er identisk med billedet, foruden foden. Det er ekstra udstyr som kan tilkøbes


    Det bedste af det hele… prisen.
    KUN 4500,- Det er med udvidet 3 års garanti.
    Vejl. pris er 6500,- uden carepack (onsite service og garanti) og grafikkort, så derer mange penge at spare…!
    (De sælges som privat, så der er ikke moms på)
    BEMÆRK: Prisen er INCL fragt med postdanmark, så du skal ikke betale ekstra for at få den sendt


    Smid en mail på Thomas@aboutweb.dk - hvis du er interessere


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/062010/38fae603-6271-4b3a-aab8-41d8e946de5e1_big_thumb.jpg]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Har du ikke evt. et HBO?


    Næ egenligt ikke, men lad os se hvor mange jyder her er. Hvis jeg siger 5000 ,- (for den med de små diske) hva byder i så ;) ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Tror desværre de ligger lidt uden for mit SU budget, ku ellers godt bruge en fyr.
    Min egen HP G3 står lige pt på loftet og spiller musik og vil ikke starte op..


    Arrh syntes du skal komme med et bud alligevel, man ved aldrig ;-P (Du kan jo altid prøve på den med de små diske)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af sjakalen76
    hvor i landet kan de hentes...de er jo næsten for tunge til at sende ;)


    De kan fragtes mellem Thorning og Holstebro :-) (Foretrækker Thorning da jeg så ikke skal slæbe på dem...)


    Med postmand fragt koster det ca 500 kr

    Jeg har 3 stks HP 380 G3er til at stå


    I de 2 af dem sidder der i hver


    2Gb ram
    4x 146 15K HP diske (Har aldrig været i drift. Men har stået på lager ca 1 års tid. Så de er altså brand new ;-) )


    I den sidste sidder der


    2-3Gb ram
    2x 18.6Gb 15K diske
    4x 72 15K diske


    Tillader mig at sætte disse ting salg hvor det passer mig. Foruden det så er jeg gud og bestemmer over tråden..


    Byttes evt med voldsom bærbar, eller mac laptop :)


    //Thomas

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Det var nu tracket ved 26 min ;)


    Ja det er jo svært at høre du bruger loops, men jeg er mest til et mere aggressivt mix hvor der sker noget.


    Er da også træls der ikke bare er et standart cdj 1000 djm800 setup på den club :P


    Ja det er sQ noget svineri man kan da ikke forvente at en DJ skal kunne finde ud af at spille på et par ældre denons :D



    Tracket ved 26 min er Chocolate Puma And Bingo Players - Disco Electrique Vocal Mix



    Og her er hele tracklisten gidder ikke sidde og spole frem og tilbage :D



    Sebastion Ingrosso vs Gadjo - So Many Laktos (Inphinity's WMC'09 Special Mix)
    DJ Rebel - U Got To Know (Laurent Wery Rmx)
    I Say Ride On (DJs From Mars Radio Edit)
    Groove Bandits - Sing Hallelujah
    Norman Doray & Tristan Garner feat. Errol Reid - Last Forever (Original Vocal)
    STFU - Dirty Disco (STFU Edit)
    Jansen feat. Percy Duke - Staring The Sun (DBN Remix)
    Chocolate Puma And Bingo Players - Disco Electrique Vocal Mix
    Klaas Meets Haddaway - What Is Love 2k9 (Fee Dee Bootleg Mix)
    Bon Jovi - Have A Nice Day (DJ ZAM Remix 09)
    Kompulsor - Around The World (La La La La) (Pete Mazell Remix)
    Michael Mind - Loves Gonna Get You (Fee Dee Bootleg Mix)
    Tom Day - Outlaw (Original Mix)
    Pawbeat feat D' azoo At Night - Uletim Oblakami (Original Mix)




    Yessir korrekt det er en spansk klub :) Stilen her nede er ren electronisk men lige på den klub er det lidt underligt. Den ene gruppe vil have det lidt sødere houset electro den anden vil have det lidt mere dystert.


    Der er faktisk en del leg med i mixet, problemet er at i ikke kan høre det ;) og feks det track ved 23 min er 2 tracks


    STFU - Dirty Disco (STFU Edit)
    Jansen feat. Percy Duke - Staring The Sun (DBN Remix)



    Der er flere steder hvor jeg laver nogle loops som kører flere min og fra STFU til Staring at the sun der bruger jeg faktisk et loop der kører tæt på 2 min


    Rnb og hiphop er en genre jeg meget helst vil undgå og ihvertifald på den klub da det røre man ikke der :D


    Der er selfølgelig ikke nogen undskyldning for ikke at lege mere end jeg har gjort men lige pt sidder der 2 stks denons af ukendt mærke jeg ikke helt aner hvordan man spiller på endnu :boxing:



    Men ja mixet er lidt rodet mht til genre der hopper frem og tilbage fra blød / hårdt



    Sorry hvis det virker lidt forvirrende mit svar her men her er 43 grader jeg er ved at dø :ph34r:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    samme som sidst ikke særlig godt desværre, du kører ikke samme stil dog har jeg kun lige hurtigt lyttet det igennem, da jeg sidst syntes du var mildest talt elendig og det holder jeg desværre på :(


    Det er helt fair :) hver sin smag og holdninger :9xo men kan du komme med lidt mere info på hvorfor du syntes det :)