"Lille istid" fra 2055 <- Russiske forskere
-
-
må da sige, hvis det passer. er det da Bekrymmernde...
Hader at fryse... men at det vil påvirke så mange mennesker lyder jo ikke godt...
-
Oprindeligt indlæg af Angelus
må da sige, hvis det passer. er det da Bekrymmernde...Hader at fryse... men at det vil påvirke så mange mennesker lyder jo ikke godt...
Det er bedre end opvarmning imo.
Men at det vil påvirke så mange er jo bare sådan det er. Man må jo tage sie forholdsregler, hvis det viser sig at se ud til at holde stik. Det bliver nok dyrt, men som samfundet er i dag burde vi relativt nemt kunne klare den ganske ok. -
Det er formegentlig uden for min levetid... hvilket er lige så skræmmende at tænke på
-
Det var da et godt lille link til kan jeg bestemt bruge i mit projekt arbejde
-
Optur! Der er jeg pensioneriet!
-
Har før hørt teorier vedr. istider & den globale opvarmning.. Og må indrømme at jeg er blevet mere tilbøjelig til at tro på det efterhånden..
Nu er jeg en af de mennesker der foretrækker kulde, bl.a. fordi jeg bliver angrebet af nældefeber når jeg har det varm.. (EXTREM nederen sygdom)
-
Uhyggeligt imo.
Hvorfor har man ikke hørt mere til det?
-
Oprindeligt indlæg af betaboy
Uhyggeligt imo.Hvorfor har man ikke hørt mere til det?
Der er nogen der mener den globale opvarmning skyldes CO2, men der er også nogen der mener det skyldes, at solens stråler ændre sig. Vi har så valgt at tro på CO2, denne her forsker tror på at det er solens stråler, så hans beregninger er lavet ud fra den teori.
-
Weee!!!! Håber der ligger en kælkebakke tæt på plejehjemmet...
-
Tjaa, lige pt. tyder det ikke på nogen istid for DK's vedkommende... 2007 var det varmeste år siden 1800-tallet, og den vinter vi er ved at have overstået må også have været den varmeste i meget lang tid. Vi har jo stort set ikke haft sne, på trods af at vi snart går ind i februar....
QuoteOprindeligt indlæg af keand
Weee!!!! Håber der ligger en kælkebakke tæt på plejehjemmet...Jeg kan godt lide din optimistiske synsvinkel.
-
Syntes ikke rigtig man kan bruge de her "gæt" til noget. De sagde også at alt isen ville smelte, alligevel har temperaturen på jorden ikke ændret sig de sidste 10 år.
-
De siger så meget. Er så ligeglad, og det kommer sikkert ikke til at ske alligevel.
-
Teorierne blomster som vi andre skifter underbukser.
Ved man overhovedet helt præcist, hvorfor tingene sker som de gør?
Tja, personligt, så tror jeg squ det meste af det er en normal cyklus, som kloden går igennem.
-
det lyder da meget spændende
Har nu ikke så meget imod hvis det rent faktisk sker
-
haha, de underbygger deres teori med at den globale temperatur faldt i 2007... jeg vil så våge at påstå at 8760 timer ikke er nok til at underbygge NOGET SOM HELST!
-
Hmm vi ka ikk gøre andet end at vente på det hvis det passer...tar sådanne teorier med et gran salt, for hvis man skal tro på alle de forskellige teorier forskere lukker ud idag så bliver man sindsyg
-
skræmmende
-
Har nu svært ved at tro på noget af det alle de eksperter slynger i hovedet på os efterhånden..
-
vi må vente og se.