Indlæg af keand

    Hey, kunne godt tænke mig at få en vurdering på min gamle computer. Dette er ikke en salgstråd, da jeg regner med at forære den væk til min bror, som jeg skylder lidt skejser :)


    Cpu: Q6600 G0
    Bundkort: XFX 780i SLI
    Ram: 4 gb. ddr2
    Gfx: GTX 460 GLH
    HDD: 2x74 gb raptorer i raid 0
    PSU: 850W (Kan ikke lige huske producent, men er god kvali)
    Kabinet: Lian li PC-X2000F(ikke helt sikker på modellen, men ligner meget)
    Fancontroller og blæsere i kabinet
    God cpu køler, kan ligeledes ikke huske model.


    Hvad vil i sige at denne gamle sag ville kunne indbringe?
    På forhånd tak ;)

    Hey der!


    Jeg er i dag startet i skole, i den forbindelse bor jeg på et skolehjem. Når jeg vil streame fra dr.dk/nu eller sputnik, sker der ikke en bjælde. Jeg har prøvet at lave et acesspoint med min telefon og så kan jeg fint streame. Kan IT-Administratoren her på stedet have lavet noget der forhindrer dette? Og i så fald, er der en måde til at komme udenom dette på? Ville virkelig sætte pris på lidt hjælp, da jeg har et max forbrug på min telefon på 2 gb. pr måned...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det skal du i origin under tilpas og kontrol, men de har store problemer med aktiveringen i øjeblikket.


    Ja, den står bare og hænger... Nå, bare ærgeligt, må hellere komme i seng....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Har fået begge koder i nat, og det kører ok syntes jeg.


    Argh, fandt lige e-mailen, men kan ikke komme frem til hvor det skal aktiveres...

    Har i andre fået en BF3 kode? Syntes ikke at jeg kan finde den i mine emails. Har købt det på Origin, men den siger alligevel at den skal aktiveres. Syntes også Origin kører meget skidt og ingen af funktionerne virker. Er det en ny Battlefield bad company 2? Sku lidt træls når man har gået og glædet sig så længe, at man ikke engang kan komme ind i spillet... Nå, når nok ikke at få en gamer i aften, håber problemerne er løst til på mandag, hvor jeg først får tid igen...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Hent msi afterburner, der kan du se temp osv under spil.
    Du kan også prøve at give det en smule mere, eller mindre volt.


    Er forsøgt uden held. Har hørt at netop dette kort skulle blive meget varm på VRAM, da der ikke er køling dér. Kunne det måske hjælpe at skifte køler? Hvis ja, hvor kan jeg finde sådan en henne?

    Har en god 850W så skulle ikke men at det er dér problemet ligger.
    Har kørt furmark med en max gpu temp på 85. Ved godt at 85 grader er relativt meget, men har læst at der ikke skulle være problemer før ved omkring +/- 100. Kortet bliver vel omkring 70-75 grader i normale spil...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Har du prøvet med en anden driver ?


    Mvh
    Sam


    Jeps, kørte med den tidligere driver før BF3 betaen, skiftede til den optimerede men stadig blinken. Det skal siges at mit tidligere grafikkort(8800 GTS G92 512 MB) ikke lavede disse men kom da jeg skiftede kort.

    Hey der!


    Købte for noget tid siden et brugt 460GTX GLH. Jeg har tidligere i Bad company 2 og Colin McRae Dirt 3 lagt mærke til at der kommer nogen små glimt på skærmen, af og til. Er dette et tegn på at GFX er ved at ryge? Er det også det som kaldes for Artifacts? Fik selvfølgelig ikke kvitteringen med... Havde også problemer i BF3 Betaen hvor computeren pludselig Hakkede og frøs, så jeg måtte reboote. Dette fik jeg dog løst med at clocke min cpu ned på standard settings. Jeg har siden clocket kortet lidt ned, men får stadig disse glimt. Det værste jeg har oplevet er i det nye Driver spil.
    Vil lige se om jeg kan få fat på ham gutten, selvom jeg tror det bliver svært....


    Har helt sikkert samme mening! Syntes at spillet tit dør, fordi at halvdelen af holdet står og sniper og hverken forsvarer eller forsøger på at ødelægge MComs.


    Nice videoer. Du har da lidt skills med den sniper riffel. Har selv leget en del med shotgun, den owner max i undergrunden :hb:
    Syntes det er den sidste video der er bedst, grundet der er lyd med inde over. Må man spørge hvilke programmer du har brugt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Der er også STOR forskel på det en vaskemaskine og en opvaskemaskine spytter ud.
    Jeg er jævnligt rundt og rense afløb pga. vaskemaskiner. Alt det tøj-fnulder sætter sig simpelthen over alt.
    Har aldrig haft problemer med køkken-afløb eller faldstammer pga. opvaskemaskiner.


    Forsikringsmæssigt skal du bare sørge for der er aqua-stop.
    Det kan boligselskabet desuden også sætte som et krav.


    Hvad er det nu lige aqua-stop er? Jeg kobler den bare til hanen og tænder for det kolde.

    Har en god køler. Kan ikke huske hvad den hedder. Den er kæmpe stor, af en cpu køler at være. Den har 2 blæsere, én på hver side af nogen køleribber som der så sidder på cpuen.
    Well, det må blive et projekt til engang jeg får tid. Skal starte på mit nye arbejde mandag, så bliver der nok ikke så meget tid til at nørde computere. Anyway, tak for tipsne.