Indlæg af Schultz

    Hej alle,


    Ældre dele sælges, da de ellers kommer til at ligge og samle støv. Alt fungerede upåklageligt da det blev skilt ad.
    Jeg kender ikke alder, og har ikke kvittering. Det er i hvert fald +2 år, så ingen garanti.
    Det drejer sig om:


    *SOLGT*CPU: I7 2600


    *SOLGT*CPU Køler: Arctic Freezer 7 Pro rev 2


    *SOLGT*Bundkort: AsRock H67M-GE


    *SOLGT*Ram: 2x4gb Kingston HyperX Genesis


    GFX1: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC (1 GB)


    *SOLGT*GFX2: EVGA GeForce GTX670 2GB FTW


    Skærm: BenQ G2250


    Blæser: Coolermaster Materfan Pro 120 Air balance
    Sprit ny og ubrugt, kvitt haves. Havde ikke plads til den alligevel


    Bærbar: Acer TravelMate 7720G
    God stand med få brugsmærker. Du skal dog satse på, at laderen skal med i tasken :)


    Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal ligge HBO, så byd og vi tager den der fra.
    Det hele befinder sig i Holstebro, og ser helst det bliver hentet, eller solgt samlet så jeg ikke skal løbe i pendulfart til posthuset.


    Det er sat til salg flere steder.

    Hej folkens.


    Er der andre end mig som er usansynligt trætte af den "ring" HTC åbenbart mener er skide smart? Hvis f.eks. telefonen ringer, kan du ikke bare trykke på svar, du skal dragge knappen ned i en ring for at svare/afvise opkaldet. Det samme er gældende ved alarmen, når telefonen skal låses op osv.


    Er det virkelig ikke muligt, at få noget der minder mere om det gamle uden, at skal skifte hele UI'et ud til f.eks. Go Launcher EX?



    I "gamle" dage så det sådan her ud:


    [Blocked Image: http://www.grantbarker.com/p7mirage/images/rcmix_af.jpg]


    Men i dag er det sådan her:


    [Blocked Image: http://www.grantbarker.com/p7mirage/images/rcmix3d_aztec_p.jpg]

    Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P


    Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..


    Har bare tæsket rundt i d2 i jeg ved ikke hvor mange timer, uden det blev kedeligt... Det formår d3 bare ikke, af den ene eller anden grund.


    Hvis du stoppede i lvl 34, har du godt nok ikke været ret meget igennem..

    Syns heldigvis ikke kampen var så kedelig, som jeg havde frygtet den ville blive. Det gjorde det heller ikke mindre kedeligt, at jeg for hyggens skyld havde smidt 40 kr. på de vandt 4 - 0 :D


    Samme her, efter nerf faldt min damage fra 50k til 30k, jeg havde 500k gold da de nerfede det, overhovedet ikke nok til at købe nyt gear.
    Prøvede så at komme lidt længere (Act 3 Inferno), døde én gang 3 shot, og fik en 6k repair bill, mens mobs dropper 200g stykket.


    Blizzard har ødelagt Diablo 3 for mange.


    Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.

    Har selv hjulpet med, at høste i min sommerferie. Jordbær, kartofler og meget andet. Det er idiot arbejde, ja, men der er penge i skidtet. Kør en tur rundt i dit område, og se hvor der er jordbær, kartofler osv. og bank på hos landmanden. Med lidt research omkring høsttider, samt hvis du er ude i god tid, kan man godt holde sig kørende det meste af sommerferien og lidt ind i skole tiden, alt efter hvornår du starter igen.


    Nu er det godt nok ti års tid siden, men går da ud fra der stadig er mange som ikke har maskiner til alt endnu :)


    Nåede ikke engang igennem act 1.


    Jeg døde mine første to gange her klokken lidt over 6 til ham Butcher, eller hvad nu han hed.
    Det er ikke særlig nemt at solo som Wizard.


    Syns det er mystisk. Døde slet ikke i første act, og kunne 'nemt' bare løbe ind med hovedet først uden at tænke mig om. Men i act to skal man virkelig ha' styr på sin agro, skills, gear, osv. Syns det er underligt som sværthedsgraden ændrede sig lyn hurtigt.


    Edit: Og damn, hvor er jeg død mange gange til Daleil nu :(

    Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er det ikke hul i hovedet at bruge så mange penge på et anlæg til Roskilde? Går ud fra du bare vil spille din egen lejr op, og evt. tiltrække lidt folk udefra? Mine egne erfaringer siger mig, at man aldrig skal tage noget med til festival, som man ikke har råd til at miste.


    Hvis det var mig gik jeg på dba, og fandt nogle brugte højtalere til 1/10 af det beløb du foreslår. f.eks. dem her

    Helt enig med dig langt hen af vejen bubbi. Der findes dog (heldigvis) også rygere, som tager lidt hensyn. F.eks. sætter sig så vinden skubber røgen væk fra andre rejsende osv.


    Lige den med at røg skulle forbydes helt kan jeg ikke forstå. Vi har så mange ting i samfundet som er direkte skadelige, men som stadig bliver solgt i flæng. Tror det ville være næsten umuligt, at forbyde tobak fra et politisk synspunkt. Du kan så glæde dig over at DSB måske selv snart kommer med et forbud

    Men den med begrundet mistanke virker lidt som en de bare kan bruge


    Hmmm, jeg er ikke helt sikker på den holder. Når jeg har set Station 2 (og hvad der nu ellers er af politi ting i fjereneren) bliver de altid sigtet for mistanke om narkobesiddelse. Altså, de får hele den der "klokken er xx:xx og du er anholdt for xxx". Hvis det ikke er en visitations zone, er jeg overbevist om de skal sigte den "mistænkte".


    Samtidigt er jeg overbevist om, at en politibetjent på opfordring skal fremvise sit legitimationskort, som bevis på, at indehaveren har ret til at udøve politimyndighed