• Når vi er ved indvandrere.. Arbejder som Ejendomsfunktionær, og den flinkeste beboer af dem alle er en indvandre. Suuuper flink, og 10x så taknemmelig som enhver anden der ude. Og de mest besværlige er de pensionerede danskere.


    (Det var da lige den anden grøft)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    No offence, men det er jo tydeligvis for sjov de sagde det til dig. Hvis en dansker havde kommet hen og sagt det til mig ville jeg måske synes det var mere klamt, fordi det så ville virke seriøst. Sådan som du beskriver det, var det jo bare for sjov.
    Nu har jeg gået på en skole med små 70-80 % indvandrere og det har aldrig været et problem på nogen måde.
    Ikke noget at lukke mundtlort ud om, og slet ikke at stemme på Dansk Folkeparti om. Fair nok, at en del ældre mennesker er for DF, for de gør meget for ældre, men fordi de er imod udlændinge er helt sygt. Danmark ville det være det værste indavl, hvis vi ikke har den form for integration som vi har idag - og det indavl der er, er tydeligvist Dansk Folkeparti.


    Hvis der kom tre udlændinge hen til dig og din kærste, og hvoraf den ene spurgte "Wallah, skal vi lave en trekant?" vil du altså grine og tænke: "Arh, det er sagt i god mening. Han sagde det bare for sjov"


    Er det a) fordi du har en rimelig dårlig humor, eller skyldes det b) manglende selvrespekt?


    Tja, det kunne jo også være c) at du tænkte ligesom Lemon, at indvandrerne har det åh, så hårdt, og at vi derfor bør se igennem fingre med sådanne bemærkninger?