Indlæg af Bllets

    Nu overvejer jeg at droppe WoW for SW: TOR, og så samtidig få min kæreste med in MMO verdenen, da hun ikke gad starte på WoW da jeg havde et ~7 års forspring.


    Vi søger dog en guild som ikke kræver alt for meget af attendence og seriøsitet. Vi vil dog stadig hygge os med PvE (og muligvis PvP) fra tid til anden. Vigtigeste er dog helt klart et miljø hvor jeg kan få kæresten til at føle sig velkommen uden "WTF NOOB!?" og andet hvis hun spørger om forskellige ting. Jeg har skam selv tænkt mig at læse mig blind og hygge mig med theorycrafting som jeg gjorde i WoW, men det vil jo ikke hjælpe min kæreste på alle fronter, da jeg selv er ny til andre MMO's end WoW.


    Så skriver du/i at forum aktivitet er påkrævet, hvor påkrævet menes der helt præcist? Dagligt check? Skrive dagligt? Ugeligt? etc. ?


    Ellers er umiddelbart det der lyder bedst i forhold til de behov vi nu en gang har til fælles.


    Jeg ser mig selv som en over middel spiller, som kan nyde at har opnået Ys+0 og Insanity i WotLK da jeg spillede PvE seriøst (Cata var fesent og jeg er derfor casual). Bare lige hvis det har nogen betydning :roller:


    edit: Jeg kom endelig omkring jeres forum, og lod mærke til i ikke har 'plads' til flere, samtidig med i har flere i vente. Så derfor kan det vel egentlig være lige meget, når vi ikke har interesse i PvP som jeres Empire "afdeling" fokuserer på :)


    Hvis man ikke har andre muligheder, vil jeg nu ikke sige man trænger sig på :)


    En ting du skal vide angående Den fælles opnotering er du ikke har meget tid at gøre godt med, der gik ikke mange dage fra jeg fik tilbuddet om min lejlighed til jeg havde fået den. Det kan så være en god ting for dig måske ;)

    Nu kan jeg ikke lige huske den specifikke dato jeg skrev på den fælles opnotering, men den 23. april fik jeg et tilbud om en lejlighed, hvor jeg kunne flytte ind den 1. maj, jeg kunne så ikke da det var alt for hurtigt til mig.


    Så du kan være heldig igennem den fælles opnotering, men husk at holde øje med din mail :)


    Ellers er Ugeavisen sådan set det eneste alternativ jeg kender, når du ikke har mere tid.



    Har du ikke mulighed for overnatning ved nogle venner eller familie indtil du finder noget?
    Altså hvis ikke Odense Kommune finder noget til dig..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    :ph34r: 3+4 med alle expansion for 98,- Det godt nok billigt :P


    Der mangler godt nok en expansion til 3'eren, men det er ikke andet end nogle maps. :)


    Men ja, det er dejligt at HOMM3 er så billigt, da det er et fantastisk spil :D


    Helt ærligt..
    Du samligner skill krævet i 25mans med skill krævet i random 1v1 i BGs?.... -.-


    Jeg gider ikke engang at tage den her diskussion op med dig, for til forskel for dig, kan jeg sagtens se det fra begge sider, i stedet for det typiske som man desværre ser så tit i dag: "Hvad jeg gør kræver skills, hvad andre gør er for noobs"...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af p0inT


    Mener den at det er firewallt der bloker for steam eller


    Ja, det betyder at der er et eller andet som blokere for installerings filen.


    Skal siges at dette er en fejl som mange får.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Ja man kan altid købe en ekstra hvis det nu ikke var nok power ;)


    Giver så kun 30-40 % ekstra :/


    Den tid, den sorg :)


    Takker for hjælpen :D , så må mit dye dankort ellers gerne komme.


    Siger linket er "Forbidden"


    Lige pt. spiller jeg kun CS 1.6 og WoW, da jeg spiller på min Fars maskine.


    Pointen i at ofre penge i en ny maskine, var jo selvfølgelig at spille nyere spil.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    hehe præcis :)


    Jeg ville gerne nakke Kil'jaeden før wotlk, men det skulle vel være 2 måneder før release eller deromkring så :D


    Det når jeg selv intet af, da jeg lige pt. hygger mig i en leveling guild :)


    Tror jeg skal være glad hvis vi når at klare TK :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Er du til sådan nogen fancy kabinetter eller bare noget stilet ? ;)


    Dette er et godt køb for pengene


    http://edbpriser.dk/Products/L…417&searchArea=&Soegeord=


    Alt der der med neon og ting som kan gå i stykker er ikke lige mig :)


    Foretrækker noget simpelt, men samtidig stilet. Dit forslag, Cooler Master CM 690, ser også meget fornuftigt ud. Det eneste jeg mangler er hvor meget det vejer, da jeg stærkt regner med lan og lign.