Indlæg af Lemon

    Jeg har ikke mod på overclocking, og behøver slet ikke ssd. Vil hellere bruge de penge på noget andet. Jeg vil som sagt bare gerne have en nogenlunde billig og solid computer, og jeg håber meget på at få noget hjælp til valg af hardware her.

    Hej Tweak
    Jeg har længe tænkt på at skulle anskaffe mig en computer der kan spille spil uden problemer. Jeg sidder med en gammel macbook pro bærbar, og er ved at være godt træt af at jeg ikke kan trække de spil jeg gerne vil.
    Jeg spiller en del indie games som ikke nødvendigvis har den bedste grafik, men jeg vil også have muligheden for at kunne spille de helt nye store spil, uden problemer. Derudover skal jeg starte på studie hvor jeg selv skal udvikle computerspil, så det skal jeg også kunne, uden noget hurlumhej. Jeg har ikke meget forstand på hardware, men vil selv samle computeren, da jeg synes at have læst mig til at det skulle gøre det billigere, og jeg ser det også som en sjov udfordring.
    Jeg har et budget på 5-7000. Helst tættere på 5000. Er det helt ude i hampen? Jeg skal ikke have et flot kabinet med glasrude, vandkøling, lys og stort show. Jeg skal bare have noget der fungere og som jeg vil være glad for.
    Håber i kan hjælpe.

    Det her er nok et lidt langt skud da jeg er ret sikker på det er mac-problem jeg har her.
    Når jeg prøver at logge på NemID, om det er netbank eller Pokerstars får jeg fejlen "Passivt Tilbehør". Når jeg klikker på "passivt tilbehør" begynder computeren at søge efter nye opdateringer. Jeg downloader de nye updates og stadig får jeg fejlen. Har updated mit java, har prøvet i fire forskellige browsers, og genstartet computeren.
    Efter lidt google-hjælp finder jeg ud af at det er normalt at den spørger om jeg vil slå java til, men det er ikke tilfældet her, den går direkte over og søger efter opdateringer. Jeg har været inde under hjælpeprogrammer og javaindstillinger, hvor der står at java er slået til.
    Jeg kunne godt logge på her i morges, og da jeg så ville nu, skete dette. Nogle der fatter noget som helst af det her?


    På forhånd tak.

    Hej Tweak. jeg er ejer af en macbook pro laptop. Der er ingen problemer, og har bootcamp på den så jeg kan spille enkelte windowsspil på. Så ville jeg installere et spil på der fylder 4.22gb. men så får jeg en fejl om at der ikke er mere plads på bootcamp-driveren, hvilket jeg ikke forstår da når jeg klikker egenskaber på driveren siger den at der er 11gb tilgængelig. Nogen der ved noget om hvad problemet er her?


    På forhånd tak.

    "Launcher cannot obtain patching information. Please check your Internet confirguration."


    Denne besked får jeg når jeg prøver at åbne WoW, når jeg vil spille andre steder end hjemme hos mig selv. Jeg kan sagtens gå på nettet, men wow launcheren kan ikke åbnes. Har prøvet at gå uden om launcher, men det hjælper ingenting. Nogle der har nogle tricks i ærmet?

    Hej


    Jeg har en Packard Bell Store and Save 2400 som opfører sig virkelig underligt.
    Nogle gange når jeg tilsluttede min ekstern harddisk til min gamle computer begyndte harddisken at bippe og der kom ikke noget frem på computeren, så har jeg enten skiftet USP-port eller genstartet computeren og så er det gået over. Jeg har nu fået en ny computer (macbook pro) og der har ikke været nogle problemer indtil nu, hvor at den er begyndt at bippe igen når jeg tilslutter den. Der kommer intet frem på skærmen og jeg har skiftet USP-port og genstartet min computer men intet virker.
    Harddisken lyser som om at der er liv i den, men den bipper bare derudaf og jeg har virkelig mange vigtige ting på den, som jeg nu ikke kan nå frem til. Nogen der har haft lignende problem eller som ved hvordan det kan fikses?

    Hej Tweakere. Jeg sidder her og skal brænde mit bands sange ned på en masse tomme cd'er. Men når jeg har brændt dem ned og sætter cd'en i en anden computer genkender den ikke numrene og kalder dem bare Spor 01, Spor 02 osv. Nogen der ved hvordan jeg kan skrive info på numrene ind så de bliver ved med at være der efter de er blevet brændt ned på en cd?


    På forhånd tak