• Hej Hej :)


    Jeg er ikke racist på nogen måde, men jeg kom et skridt tættere på at blive det igår! X(


    Jeg sad, igår, på en bænk sammen med min kæreste i Århus på strøget, ved en 6 tiden. Så kommer der 3 indvandre drenge på ca. 19 - 20 år gående fordi. De kigger alle meget på min kæreste. Så kigger en af drengene på mig og siger følgende: "Walla, det er en lækker kæreste du har, mand. Skal vi ikke lave trekant på hende, dig og mig, walla?" Hvor efter han griner og går videre med hans venner.


    Hvilken opdragelse har man fået siden man kan finde på at sige sådan noget braller?? :boxed: Jeg vil våge at påstå, at ingen ædru danskere kunne finde på at sige sådan noget til en vildt fremmede person på gaden? Det gjorde mig skide rasende, men hvad kunne jeg gøre? Havde mest af alt lyst til at flyve op og pande ham en på hovedet, men hvad ville der så ikke være sket med mig?


    Suk , hvad kan man gøre? :pokey:

  • Tjah. Du vil opleve at mange danskere kan være lige så slemme.


    Min mor og jeg har da tit fået idiotiske kommentarer pga. vores udseende fra danskere. Min mor er thailænder og derfor har jeg også et udseende derefter.


    Det kan både være gamle mænd eller kvinder der kommer med åndsvage kommentarer som det kan være unge fyre der vil slås osv.


    Afhængig af situationen så er det bedste nok blot at ignorere det.


    Sidst jeg fik sådan en bemærkning af en mand stirrede jeg på ham mens jeg råbte: "Sagde du noget!?" - Men det var mest fordi han rettede sin kommentar på min mor, som jeg var sammen med på det tidspunkt.


    Min pointe er, at den slags sker over det hele. Der er altså mange danskere der opfører sig lige så primtivt. Om de er fulde eller ej.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg må da indrømme, at jeg har hørt massere danskere sige lignende kommeteare.


    Senest en meget stiv bekendt til RUB i går.


    Det er meget almindeligt, men ja de har ikke meget opdragelse de indvandrere, jeg kender rigtig mange og alle er da fine over for mig, men så snart de IKKE kender en person - medmindre det er en indvandre - så spiller de smart over for dem.

  • jeg kan næsten ikke opfordre til andet end at stemme på DF, hvis i har det sådan. så kan i måske osse blive gamle, og have det godt, det er nemlig de to ting DF går op i.

  • No offence, men det er jo tydeligvis for sjov de sagde det til dig. Hvis en dansker havde kommet hen og sagt det til mig ville jeg måske synes det var mere klamt, fordi det så ville virke seriøst. Sådan som du beskriver det, var det jo bare for sjov.
    Nu har jeg gået på en skole med små 70-80 % indvandrere og det har aldrig været et problem på nogen måde.
    Ikke noget at lukke mundtlort ud om, og slet ikke at stemme på Dansk Folkeparti om. Fair nok, at en del ældre mennesker er for DF, for de gør meget for ældre, men fordi de er imod udlændinge er helt sygt. Danmark ville det være det værste indavl, hvis vi ikke har den form for integration som vi har idag - og det indavl der er, er tydeligvist Dansk Folkeparti.

  • Tja.. Var ude for noget lign. her oppe i en fredelig landsby. Parkerede bilen, og hoppede ud med kæresten, hvorefter der bliver råbt at jeg nok lige skal holde fast på min kæreste, inden han kommer og tar hende.
    Meget muligt at det er en for sjov kommentar, men det sgu ikke alle som synes det sjovt at høre på.
    Jeg lukker heller ikke min humor ud til alle og enhver på strøget vel..


    Om det er mangel på opdregelse skal jeg ikke kunne sige, men de bliver i hvert fald opdraget på en anden måde.
    "BTW, nogen der har set filmen Borat" :))


    Og meget muligt at Danskere også kan være slemme, men 3/4 af det lort jeg hører, kommer ikke fra Danskere.


    EDIT: Og prøv at sig noget lign. tilbage.. Så det pludselig ikke så sjovt længere.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet 3 gange, sidst af urbananen ().

  • Tjah..100% af de tilfælde jeg har oplevet det på egen krop har det da været danskere.


    Så meget for din statistik der.


    Det nytter slet ikke noget at skrive hvad der er mest af. Der er ingen forudsætning for at sætte det op mod hinanden. I daglig samtale, omtales disse tilfælde jo kun, når det er udlændingene der er de "onde". Både i medier, men også bare generelt.


    Desuden er der jo ikke nogen danskere der går hen til andre danskere og begynder at være lamme at høre på. Så derfor har de fleste danskere (herinde) nok heller ikke den samme opfattelse af det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Og så synes jeg folk skal tage sig lidt sammen og tænke over hvad de begynder at skrive nu. Denne tråd er ved at udvikle sig til en hetz.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Ehm? det kan en ærdu dansker sagtens finde på at sige.. Var en tur i byen i går, da vi skulle til koncert, og vi var et par stykker sammen, så kommer der nogle unge danske gutter hen og spørger en af pigerne der går med os, om de ikke slikke hende på brysterne, og trækker så 500 kr op af lommen og vil gi hende dem, og så gik vi ellers hurtigt væk..


    Synes det er underligt at folk tror det kun er invandrere der kan finde på at opføre sig tåbeligt... Tjah, Pia Kjærsgaard gør det hele tiden, og hun er mig bekendt dansker..


    Sorry for at virke nederen, men tag jer lidt sammen og åben øjnene?! X(

  • Quote

    Originally posted by Rasmus_yamaha
    det er jo heller ikke alle indvandre der er sådan
    har flere venner som kommer fra andre lande
    og de opføre jo slet ikke sådan og de kunne aldrig drømme om at fornærme andre


    Jeg synes bare at man kan sige "det ikke er alle indvandre der er sådan" For danskere er jo lige sådan?
    Der er da altid nogle tåber, ligemeget om man er muslim, afroamerikaner, dansker, tysker, SF'er, DF'er eller whatever? Man kan da ikke gå ind og sige at der er flere idioter blandt den der gruppe end den der.. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tjah..100% af de tilfælde jeg har oplevet det på egen krop har det da været danskere.


    Så meget for din statistik der.
    Det nytter slet ikke noget at skrive hvad der er mest af. Der er ingen forudsætning for at sætte det op mod hinanden. I daglig samtale, omtales disse tilfælde jo kun, når det er udlændingene der er de "onde". Både i medier, men også bare generelt.


    Desuden er der jo ikke nogen danskere der går hen til andre danskere og begynder at være lamme at høre på. Så derfor har de fleste danskere (herinde) nok heller ikke den samme opfattelse af det.


    Er heller ikke i tvivl om at man med et "andet" udseende bliver provokeret lidt mere af Danskere end af udlæninge.


    Og om det er mit korte hår der er provokerende overfor dem, det jo heller ikke godt at vide.


    Og og.. Skal vi tegne statistik over ballademagere, ved at tage procentmæssigt hvor mange udlændinge der gør ulovligheder, er den væsentlig højere end hvis man tager danskerne procentmæssigt.
    Nu skal jeg ikke kunne sige hvor mange indvandrere der er i Danmark, men lad os sige 20% (højt skudt), og halvdelen af ulovlighederne i Danmark bliver lavet af udlæninge.. Ja.. Du kan vel regne resten ud ;) .


    Har jeg skrevet noget racistisk endnu? Er selv i tvivl

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Nej men vi gør det da bestemt heller ikke nemt for indvandrerne her i danmark. Jeg kan godt på en eller anden måde forstå at de laver ballade.. "Hey, vi er her og vi har rent faktisk brug for hjælp!" Tror det er de færeste der tør indrømme det, for at sige at man har brug for hjælp er et ret stort skridt at tage..

  • Har aldrig i hele mit liv oplevet et problem med en dansker. Det har udelukkende været indvandrere.


    Jeg ved fra min gamle skole, som jeg er flyttet(flygtet) fra, at det er blevet ren lort fordi der er kommet mange udlændinge på skolen. Adskillige lærer er smuttet. ½-delen af 7 årgang rykkede på privatskole, da jeg gik der.


    Alle episoder jeg har oplevet i busser/bænke osv. Er det udlændinge der har været problemet.


    Jeg har respekt for dem der integrere sig og til passer sig det danske samfund. (Uden at skulle have bygget moskeer etc.) Dem der er til problemer, kan få et los i røven ud af landet. Vi har nok i at løse vores egen problemer i det danske samfund end udlændinge.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2