Indlæg af Fed7haS

    Nu er det jo thailand så jeg tvivler på at han overhoved har en playstation/xbox og kan spille GTA4...


    Men lad os da for debatens skyld antage at det har han.. så er det nok ikke den der er skyld i at han handlede som han gjorde.. det var nok nærmere en Yaba afhængighed..


    MvH Fed7haS

    Syndes det er sjovt der er folk der brokker sig over SU i dk.. pff.. vær i glade for i bor i et land hvor i ikke skal betale for jeres udannelse ud af egen lomme som man skal de fleste steder.. men i får tilmed også penge der hjælper jer med at klare jeres udannelse.. kan godt se i har det hårdt..


    Fed7haS

    Normalt hader jeg når folk siger at bogen var bedre end filmen..men når det kommer til I Am Legend så er det faktisk forbavsende hvor meget bedre end filmen... problemet er at filmen faktisk kun er den ene halvdel af historien... Personligt gad jeg godt se dem endelig lave en film der var tro til bogen.. men tror ikke det sker.. de har jo haft 3 forsøg indtil videre..


    Fed7haS

    Det er sgu meget simpelt hvis Udstyrs værdien er højere end bil værdien så burde man have en røvfuld.. hvis man ikke kan se at handlinger som dette er et problem skal man lægge crack piben fra sig...


    Det store spørgsmål er jo.. syndes i virkelig selv det er sejt? stylede bil tosser er som frimærke samlere.. de eneste der syndes det er sejt er dem involverede med samme forskruede holdning og piger (under 20 med lyst hår) der ikke ved bedre... rasten af danmark ryster bare på hovede og griner af jer..


    MvH Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Surt


    http://jp.dk/arkiv/?id=1239868&eceExpr=krig&eceArchive=o


    ... :ph34r:


    Jeg var i Zambia for nogle år siden og oplevede floden nordpå der løber fra Congo og ind i Zambia.. de lokale kalder den for dødens flod fordi at guerillaen dumper lig fra deres masseudrydelser i floden i stedet for at grave dem ned.. de flyder så med strømmen ind i Zambia hvor de samler dem på og giver dem en begravelse... Jeg så fysisk ikke selv ligne da vi ikke var pracist på opsamlingspunktet.. men det var ikke svært at forstille sig og stemningen i granselandet til Congo er bestemt ikke hvad jeg vil kalde optimistisk.. Folk i Zambia frygter at krigen i Congo på et tidspunkt flyder over deres granser og de har rigligt at kæmpe med i forvejen da de jo er et af verdnens fattiste lande.. måske det fattigste...


    Men rip til Jakob...


    MvH Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Kunne vi ikke lige få kammertonen tilbage og holde os til topic!!


    Kammertonen? hvad er der galt med dig knægt? kunde godt tænke mig at vide hvordan du hade forstillet dig at jeg skulde sige dette pænere... så vidt jeg ved er penis og erigeret normale, ikke bandeords beskrivelser for stiv pik.. eller du fortræker måske den beskrivelse?


    At jeg var off topic det undskylder jeg da.. dog ser jeg ikke hvorfor du syndes at endnu en offtopic post som svar til min hjælper tråden.. du var så irriteret over at jeg smed en off topic post at du lige følte tråden skulde have en mere :P


    Fed7haS


    Min penis bliver erigeret af dit signatur...


    MvH Bjørn

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvis den her tråd skal have lov til at leve, så vil jeg ikke se et eneste personrettet indlæg der indeholder nogen form for mudderkast! Det kan godt ske, at I er uenige og alt muligt, men derfor skal I stadig holde en ordentlig tone.


    Skulle nogen have problemer med at finde ud af det, må I jo få lidt hjælp til at forstå hvor grænsen går.


    Ja mor...


    Syndes jeg er ved at være træt af jeres agrasive holdning til folk der debatere lidt varmblodigt.. dette er et DEBAT forum.. ikke et Nusse, skal vi holde i hånden forum.. eller er det?


    MvH Fed7haS


    Elsker hvordan man altid møder folk der har et studie :P i 99% af alle tilfælde drejer det sig om et keyboard + computer + lidt løst gear i soveværelset eller pulderkamaret...


    Hvad fanden snakker du om? ikke hængt ham ud? der står Michael Jørgen Steffensen sort på øhhhh rødt? i det brev du har postet fra københavns vestegns politi... nu tror jeg vi spænder huen min ven..


    Og alt det fis med at "hvad hvis det hade været din mor hulk hulk..." gider jeg ærligt talt ikke høre på... min far bliv dræbt i trafikken forige december.. og jeg husker ikke at jeg oprattede en whiner tråd på tweak?


    Før hade jeg sympati for dig men jo mere du flipper ud jo mere pisser du mig af.. slap af knægt og tag det som en mand...


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu
    Nemmere at forstå min frustration nu tror jeg!?!


    Jeg kan alså stadig ikke se hvorfor du vil hænge skraldemanden ud for det her.. Det er da muligt at han kunde have været mere opmærksom osv. men igen.. kan vi ikke alle det fra tid til anden? jeg tror de fleste har lavet ting i bil hvor vi har tænkt "shit det kunde have gået galt" om det så var fordi vi var trætte, uopmærksomme, bliv distraheret eller lignende er ligegyldigt.. Uheld sker og du får ikke din mor tilbage ved at gå efter en mand der sikkert stadig er i chock..


    Min holdning hade været stik modsat hade hun opholdt sig på fortovet eller hade der været for høj fart eller alcohol indblandet.. som jeg ser det ud fra billederne har han taget det sving i en blød bue omkring 35-40kmt (tror ikke en skraldebil kan tage det sving med højere hastighed) og han overså hende simpelthen... Det er et uheld.. han har jo overholdt færdselsloven så vidt jeg kan se.. Er faktisk sikker på at når det ikke er en fodgænger overgang så er det folk til fods der skal vendte til bilerne har paseret..


    Og for noget andet så hids dig lige ned... jeg mente intet respektløst i min tidliger post jeg skrev bare hvad jeg følte og er det ikke hvad denne tråd er til for?


    MvH Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    Hun var gående :(


    Kondulere :(


    Vil dog lige sige at hvis hun var gående.. det var nat... 50kmt og et sving? lyder som en ulykke efter min mening.. det er jo kke chaførens skyld at der suser fodgængere rundt på kørebanen hvor de ikke høre hjemme klokken ko om natten.. jeg går ikke ud fra at hun bliv kørt ned på fortovet?


    MvH Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Lyder fornuftigt.. Er helt klart modstander af tatoos, men skal det være, så skal det naturligvis være noget der betyder noget for én.. Kan ikke holde folk ud, som bare får lavet et eller andet "tegn", som de syntes er pænt... Kan det være mere upersonligt....?


    Hmm prøver du bevist at lyde som en idiot?


    Hvad er problemet i at folk får lavet tatoveringer de syndes er pæne og ingen anden betydning har ud over udsmykning? En tatovering er jo en Luxus vare, og som det jo er med den slags så vælger vi ting vi syndes er smart, flotte, eller som bare taler til vores personlighed.. det gælder tøj, biler, smykker, cykler, motorcykler, tatoveringer, piercinger, ure, sko, osv. osv. osv.. Ja selv farven på vægen i vores lejlighed.. for ikke at tale om møblerne, hifi, køkken osv..


    Ting behøver ikke altid at have en betydning.. som med musik.. hvis det røre noget i dig og du føler det.. så er rasten ligegyldigt.. som med tatoveringer og anden kunst.. en flot skulptur, malerei osv. behøver heller ingen mening for at vi elsker det og må eje det :)


    Fed7haS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Ser okay ud.


    Fede skuespillere.
    Glimrende historie.
    Godt animeret.


    Den skal da ses!


    Kan godt lide du roser 3 ting man umuligt kan danne sig et indtryk af ud fra en trailer... pff


    Fed7haS