Fik tæsk på det lokale disko i Lørdags :(


  • Nederen med din hundredelap, hvordan fik de den fra dig? :boxed:..


    Nej, politiet har ikke fået fat i dem.. Men jeg ved, at der blev stjålet penge, fyrværkeri, mobiltelefoner og et guldur i en radius af 50 meter i løbet af de næste 3 timer (læste det i avisen), så de var vist "længe" oppe.. Men pga. jeg gik i panik, da jeg blev tæsket, kan jeg ikke genskabe deres ansigter :(.. Så de kommer ikke til at bøde for det, med mindre jeg kan finde nogle i Aalborg Ø, som ved hvem det er, der var ude der..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet 2 gange, sidst af Dare_Devil ().

  • Også nederen historie Dare Devil.. Og jer andre..


    Men ja, det er det der smart-ass behov, og ja, han stod bare og ventede på at jeg kom tæt nok på ham.. De her mennesker kommer fra hele osherred, altså også fra Kalundborg og Holbæk, som har deres egne diskoteker, men WU er blevet et samlingssted for de her typer.. Og der er så mange af dem at det er det der holder diskoteket i live, så dørmændene vil ikke lægge sig ud med dem, for så forsvinder de bare, også mister de deres job..


    Nederen at et ellers fedt diskotek bliver smadret på den er måde..


    //Out - EcoPa

  • Jaa, det er sku mega surt..
    Håber sku aldrig jeg kommer ud for noget som det der, men det skal jo ske før eller siden :(


    Har også en lille historie som jeg ikke selv så, men som min bror fortalte..


    Ham og 2 af hans gode kammerater, havde lige været i byen. Klokken var over midnat, og de skulle hjem til min bror sidde og chille lidt. Min bror og en af hans venner går op i hans lejlighed, mens den anden skulle over på en Statoil eller Q8 for at købe nogle smøger.
    Da han har fået købt smøgerne går han ud af tanken, hen mod opgangen til lejligheden. Midtvejs kommer der to indvandrere hen til ham for at høre hvad klokken var.
    Da han kiggede ned på uret, svingede den ene indvandre en knytnæve lige i ansigtet på ham, flere gange. Han brækker kæben flere steder.
    Min bror og den ene ven, kunne ikke helt forstå hvor han blev af, så de kiggede ud af vinduet, og så at han lå bevidstløs nede på gaden. Så de skyndte sig ned til ham, fik ham vækket, og skred på hospitalet. Det ligger heldigvis ikke særlig lang væk.


    Han bliver opereret i kæben, og kan ikke tale eller tygge ordentlig mad de næste 3-4 uger.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Dare Devil -


    Tjo, det ved jeg faktisk ikke, det er deres hemmelighed, var nok en afledningsmanøvre af en art. Dog var det jo kun en hundredelap, kunne jo ha været meget værre, som dit tilfælde...

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Det gælder vist om at være tilpass ædru så du kan spotte de sataner og holde afstand...har selv været udefor en del, men har også nedlagt en del...de bliver altid forbavsede når de finder ud af at deres "offer" kan slå igen (trænede karate i en del år, lol)

  • Øv det er bare noget lort den slags. Det er bare også lidt vigtigt at men forsøger at få det tænkt igennem efterfølgende, og nå frem til hvad man kan gøre bedre en anden gang, for det er der næsten altid. Og så er det vigtigt at man så vidt muligt ikke lader sig skræmme af det og ikke tør tage i byen fremover. :)


    Det er dog glædeligt at høre at her er så mange her som er enige i at det folk som skaber optøjer og slagsmål er langt ude, og at det er dem der har problemet. :9xo


    Som 17-årig var jeg selv ude for en kedelig oplevelse da jeg engang tog alene hjem fra en privatfest... Jeg blev forfulgt af to personer der henvendte sig så snart jeg var nået ud af synsfeltet hos resten af gæsterne til festen. Den ene råbte højt efter mig at jeg lige skulle komme tilbage fordi jeg efter sigende havde skubbet til ham så han havde spildt øl udover sig selv... Jeg kunne hurtigt indse hvor de ville have det til at bære hen, så jeg gør noget jeg ikke burde have gjort og tog flugten...


    Men da jeg er nået 100 meter og skal til at dreje rundt om en hæk vrider jeg om på foden og kan ikke løbe et skridt mere.
    Det uheldige er nu at jeg har vist at jeg er underlegen og samtidig fremstår som skyldig... Og da de lidt efter indhenter mig begynder de at råbe og spille op, og de får hurtigt gejlet hinanden op til at blive voldelige, og før jeg ved af det, er mit hoved pludselig blevet boksebold for den ene af dem... Lidt efter får de genet mig op ad en husmur, og det bliver så åbenbart opdaget af resten af festen, for pludselig står der en kødrand af folk rundt om os der vil se hvad der foregår.


    Midt i kaoset beslutter jeg så igen at tage flugten tilbage op til festlokalet, med de to i hælene, hvor der befandt sig et par voksne der kunne tage sig af sagerne og få afbrudt de to. Jeg fik dog lige nogle slag mere indenbords før de nåede at reagere... :roller:

  • Shit, det lyder heller ikke rart Mikkel.. :(


    Men ja, jeg er godt nok glad for at høre at jeg ikke er den enste der har været udsat for sådan her noget.. men vidste nu egentlig godt det bliver mere og mere "almindeligt"..


    Og ja, Det er satme dem der har problemet.. Fu*king idioter..


    //Out - EcoPa


  • Lyder crazy og meget ubehagligt. :boxed:


    EcoPa - de har ikke et problem, men de ér et problem. Kan ikke passe at man skal tage sin slangebøsse el. andet med i byen, for at forsvare sig !

  • Har aldrig oplevet slagsmål i byen, men på min gamle skole var jeg tit oppe at slås med en der hed Christian (han forulemper det navn siden jeg også hedder det.) Han var en typisk smart-ass, med en flok venner bag sig, men man skulle bare tage ham når han er alene ;) bla. efter skoletid.
    Har også været ude for en latterlig idiot som jeg ikke kendte. Mig og 2 venner var på vej hjem til mig, og smart-ass'en gik rundt med 2 piger, den ene træk en cykel. Hum faldt i det resultat at mig og mine venner begyndte at fnise lidt *TIHI*, hvorved drengen spænede hend til os og proppede hele snotten op i ansigtet på mig, og gav mig den pypiske sætning sådan en siger: "Hva' vil du?!". Vi undskylder, og siger at vi bare ikke kunne lade vær'. Men selvfølgelig skulle han lige spille smark over for sine veninder, så han begyndte at banke løs på mig (han var et f***ing stort brød) Mine venner prøvede at hjælpe mig, men det endte alligevel med hjernerystelse. :boxed:¨

  • Seriøst, jeg er så træt af dem der der bare vil slås for at slås ... Har dog aldrig selv oplevet en slåskamp, men her den anden dag var mig og nogle venner, lige i roskilde ved en 7/11 og der stod jeg, en af mine venner, og 2 andre piger så udenfor og ventede på nogle andre inde i butikken, så kommer der lige 3 perkere (undskyld hvis nogen bliver stødt over jeg siger perkere) gående forbi, og den ene snitter så en af pigerne med skulderne, og den anden går ret meget ind i hende, så siger min ven så at de ikke behøver gå ind i folk, og så kortslutter deres ret så primitive hjerne ellers, den ene vender sig så om, da de var gået lidt forbi os inden min ven sagde det, og spørger om der er noget problem, så kommer de 2 andre så også, og min ven forklarer helt køligt at de bare ikke behøver gå ind i folk, og de bliver ved med det der "er der problemer? skal du provokere" pis, men min ven er bare helt kølig, og til sidst går de bare, og det værste er at de var måske maks 1,70 høj de 3 der, og jeg ville skyde på de var 14-15 år, og min ven er 17 år og vel omkring 1.80 og jeg er 1.90 så jeg forstår bare ikke sådan nogle mentale fjolser... hvis de ikke kan finde ud af at begå sig i det danske samfund, så syntes jeg koldt, ud med dem, end of discussion :pokey:


    :rules:

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    hvis de ikke kan finde ud af at begå sig i det danske samfund, så syntes jeg koldt, ud med dem, end of discussion :pokey:


    Vi anskaffer bare en lastbil og indsamler alle dem der går ind i folk :D

  • Endnu en god grund til at være nørd. Man kan have det sjovt uden at risikere bank. Jeg gider sgu ikke fester og at der er risiko for skade gør det ikke bedre.


    Kan fortælle 2 historier fra min efterskole i jylland:


    Den ene var i 1992-93 vil jeg tro som jeg fik fortalt af en tidligere elev som arbejdede hos os i forb. med militærnægter.
    Der var hele skolen til fest i et forsamlingshus hvor nogle brianer kom forbi og de fik tæsk.. men så fik de fat i 50 venner og de stod så udenfor med køller og ville give alle tæsk. Og dengang hang mobiltelefoner ikke på træerne.
    De kom dog aldrig ind da de voksne var nok til at de ikke gjorde mere, men den fest stoppede kl. 23.


    En anden er fra da jeg gik der men var ikke med til festen:
    Et par fra skolen møder nogle brianer ved den lokale tank og vil provokere, og en af dem fra skolen er så dumme nok til at invitere til kamp til festen som er om aftenen.
    Hvad gør de så? I stedet for at aflyse festen eller advare skolen får de fat i alle fra skolen som har bare lidt kamp-mentalitet (sjovt som fjender kan bliver venner når der er en tredje fjende) og de får endda fat i køller for en sikkerheds skyld.
    Til festen kommer de så op at klammes men en far får heldigvis formået at stoppe det før der sker noget.. tænk hvis dem fra min efterskole vandt den kamp og brianerne så kom med 50 venner?


    Suk, størstedelen af befolkningen lærer sgu aldrig eller kan tænke langt nok.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

    Rettet en gang, sidst af Azjo ().

  • har fanme tist fået tæsk uden grund. men så for de fanme os igen .


    ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ.ØRNHØJ :9xo

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • jaja du er sikker på du ikke er typen der i fuldskab har skubbet til vedkommende eller lign inden.....ikke at det er nogen undskyldning, men man kan da godt forstå vedkommende så ville være lidt træt af dig.


    men kender sq godt typen.....flere af de folk jeg har gået med var ofte sådan...men vi gik jo også ude på bøhlandet, hvor 80% absolut skulle spille smart-ass......og et par stykker er endnu ikke vokset fra den slags endnu.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Trist historie :(


    Har en kammerat der blev overfaldet på vej hjem fra byen, af nogle lignende typer, og pga. han forsvarede sig selv, fik han 36dage med lænke om foden og en volds sag på nakken.. :boxed:


    håber han gav dem en på lampen så...


    var i byen i torsdag´s det var sku meget hyggeligt, ind til der kom nogle invandre som skulle spille smarte over for en klasse kammerart. jeg skubber ham invandren væk, hvilket resulter i der kommer flere.der efter blev vi enig om og smutter inden det var for sent.

  • hmm har også sådan en historie.


    en af mine ældre kammerater var i byen det samme sted som sin lillesøster.. en af disse typer smartass´es vil så være sammen med lillesøsteren.. hun siger nej, og han slår hende så direkte i ansigtet, vælter hende, og han begynder sammen med en andden at sparke hende.. min kammerat løber naturligvis hen og hjælper hende.. knalder hver af disse smartass´es en på skrinet så de ligger sig. da politiet kommer er han den eneste der står op, og bliver naturligvis anholdt... heldigvis tog de også de to fyre med, og i løbet af natten erkender de at det var dem der startede..


    men fandeme sygt at smadre på en pige som afviser en..

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Ærgelig hændelse.


    Har været udsat for at 2 ville have en kammerat med om i en gyde for at sælge noget. Logisk nok takker min kammerat pænt nej, men det mås man bare ikke. Så mens den store gut holder sig i baggrunden begynder den mindre gut at skubbe til min ven så han til sidst falder.


    Han skulle også skubbe til mig, så jeg falder. Man kan bare ikke rigtigt gøre noget, for man ved den store gut vil bryde ind, hvis man skulle vise sig at gøre lidt modstand. :boxed:

  • Kedelig historie - ville ønske at man kunne finde de typer og give dem, hvad de selv tilbyder - er så pisse træt af dem, at de altid smadrer andres aften i byen... Desværre var det næsten hverdag hvor jeg kommer fra - Haslev på sydsjælland - der var sgu slåskamp hver weekend hvor man var i byen, så har set min del salgsmål med køller osv...


    Jeg trøster mig altid med at tågehovederne mangler selvværd - og derfor forsøger at finde respekt på andre måder. Jeg har heldigvis aldrig været i slåskamp - har været rigtig tæt på nogle gange - bla. en gang hvor jeg havde været til pimp-fest, var taget direkte på disco med en frækkert til udvekslingsstudine, hvor der så var et fjols der ikke kunne tåle at se mig være grim og få tøserne samtidig - så han gav mig også et ultimatum - slås eller skrid. Jeg valgte at skride for ikke at ødelægge en totalt god aften.


    Jeg vælger altid at forsøge at trække mig, da jeg ved at jeg vil tænde totalt af, hvis en begyndte at slå på mig, hvorved konsekvenserne ville gå ud over mig selv. Har gået til kampsport i en periode, og mange af de ting jeg lærte her ligger per automatik i mig - og jeg ved jeg vil bruge dem, hvis jeg kommer i problemer. Slag der passificerer modstanderen, men som også sagtens kan skade ham, meget... Sidst jeg var i slåskamp - heldigvis kun for sjov - endte jeg på skadestuen, for at få tjekket min nakke for beskadigede nakkevirvler. Så kan man lære at tage en gulvfight med en der dyrker ultimate fighting.... :$


    Jeg har heldigvis kun været ude for mange slagsmål de jeg gik i byen i provinsen, har kun oplevet to i de 3 år jeg har boet i københavn - heldigvis!


    BTW - hvem er frisk på at købe en sort varevogn, en omgang elefanthuer og en nedlagt fabrikshal, og så bruge nogle weekender på at tale nogle smarte typer til fornuft? :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    BTW - hvem er frisk på at købe en sort varevogn, en omgang elefanthuer og en nedlagt fabrikshal, og så bruge nogle weekender på at tale nogle smarte typer til fornuft? :D


    Hvis du har en sofa hvor jeg senere kan sove tager jeg gerne turen til kbh :D Medbringer gerne baseball bat :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().