Fik tæsk på det lokale disko i Lørdags :(

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Hvis du har en sofa hvor jeg senere kan sove tager jeg gerne turen til kbh :D Medbringer gerne baseball bat :9xo


    Tror vi skal til provinsen, desværre - ellers no probs! :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    var i byen i torsdag´s det var sku meget hyggeligt, ind til der kom nogle invandre som skulle spille smarte over for en klasse kammerart. jeg skubber ham invandren væk, hvilket resulter i der kommer flere.der efter blev vi enig om og smutter inden det var for sent.


    Så er du jo selv uden om det?


    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Hvis du har en sofa hvor jeg senere kan sove tager jeg gerne turen til kbh :D Medbringer gerne baseball bat :9xo


    Men du er jo ikke engang myndig endnu?

  • Har kigget på tråden et par gange nu.. Jeg har levet a at spille prof som Dj. har spillet næsten overalt herhjemme, og har spillet på de største steder næsten overalt i udlandet... (europa) .. jeg kan kun sige følgende.


    Et eller andet sted er det selvfølgelig ikke i orden du får tæsk, det vil jeg gerne understrege til at starte med.


    MEN. det kan virkelig være en KÆMPE belastning for folk som er i byen for at hygge sig, og som gerne vil danse, så kommer der en eller anden forvildet tosse ud på dansegulvet som hopper og danser og sparker til højre og venstre og tror han er verdens meste i hip hop buggy rock'n roll. osv osv.. det er faktisk ikke vildt sjovt for andre gæster der måske er en tand ældre end du er..


    Så længe du ikke er ældre end du er burde du måske passe lidt bedre på dig selv, der er mange mennesker der bare leder efter en undskyldning for at komme op og slås.. og der er mange der bliver provokeret af den mindste ting..


    Jeg har set mange ting igennem min tid som Dj.. både gode ting og dårlige ting.. men det eneste jeg kan sige er, vil du i byen så pas på dig selv. selvom du er verdens mester i dans er det ikke sikkert alle andre har behov for at se / Mærke det .. selvom du er stiv og vil imponere vennerne som kender dig, så husk alle andre i byen kender hverken dig, dine hensigter, eller hvor fuld du er. de er selv fulde, og dermed også ligeglade.


    Pas på dig selv når du er afsted, og også dine kammerater, en slåskamp er langt fra vejen frem.. når du ved du har tendenser til at drikke lige lidt for meget.. så prøv og drop hver anden tår a den bajer.. så vare de lidt længere, og du bliver knap så vild. :)


  • Kan sagtens se din pointe.. men tro mig, ham som skubbede stod fuldstændigt stille, han hunne aldirg finde på at danse, også derfor jeg sagde til ham at så måtte han danse bedre end mig.. :) Desuden vil jeg påpege at det er et 16-års diskotek, og går ud fra at størstedelen af de i den gruppe der er yngre/samme alder som mig.. (Alle den der er fyldt 18 tager hellere til 18års diskos og chekanere nogle der) :)


    Problemet lægger også i at jeg er normalt fyrre den af nede på det andet diskotek i byen, og der er slet ingen problemer, der er en mere relaxed stemning omkring det, og folk bare tager det med et grin, men det kan man ikke på WU.. åbenbart..


    men helt sikkert Xavier, jeg glemte at tage mig i agt for den type personer i lørdags pga min stivhed..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Hader de taber typer der, som ikke er mand nok til at bevæge sig ud på dansegulvet, og istedet står ved siden af og bare venter på et 'nemt offer' de kan spille smarte overfor. Ved ikke hva jeg ellers skal sige, end at la' være med at la' det gå dig på, og bare se af at komme afsted igen næste weekend, eller hvornår du vil. De idioter vil altid være der, man skal bare enten være


    A: Være 'mand' nok til at ku gi idioten et ordenlig lag tæsk så han ikke forsøger så noget igen. Men det risikerer du så selv at blive smidt ud for.


    B: Være kølig og ignorere så noget. Den løsning jeg vælger oftest hehe


    naaah..


    C: Klare den verbalt og gøre dem til dine venner! Det kan lade sig gøre!

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa
    [quote]Originally posted by NiEn
    var i byen i torsdag´s det var sku meget hyggeligt, ind til der kom nogle invandre som skulle spille smarte over for en klasse kammerart. jeg skubber ham invandren væk, hvilket resulter i der kommer flere.der efter blev vi enig om og smutter inden det var for sent.


    Så er du jo selv uden om det?


    gunden til jeg skubbed ham væk var fordi de stod og skubbed til klasse kammerarten og det vil jeg ikke finde mig i, når vi i ikke har gjordt noget.

  • Quote

    Originally posted by NiEn


    Så er du jo selv uden om det?


    gunden til jeg skubbed ham væk var fordi de stod og skubbed til klasse kammerarten og det vil jeg ikke finde mig i, når vi i ikke har gjordt noget.



    Nå nå... Du skrev at de spillede smart, og det er jo ikke ensbetydende med at de skubbede...

  • Quote

    Originally posted by GiZzZa



    Nå nå... Du skrev at de spillede smart, og det er jo ikke ensbetydende med at de skubbede...


    glemte jeg at skrive, :S men det var grunden ellers blander jeg mig sku ikke i sådan noget.

  • mig og et par venner (4 i alt) har lavet en slags pagt med at vi hjælper hinanden til det sidste uanset hvad, og det ser da også lidt sjovt når der en en "person af alternativ pignetering" der spiller lidt smart og han lige pluselig opdager at han er i mindre tal


    det er altid en god ide at være flere sammen


    har selv prøvet at mig og min bedste ven havde været i byen og tog hjem da vi ikke havde flere penge at drikke for
    på vej hjem skulle han lige pisse og stiller sig i en port som man nu gør
    imens kommer der to "personer af alternativ pignetering" hen og siger til mig at de ville have min mobil og min pung
    jeg siger til dem at at jeg ikke har flere penge og at min ven har min mobil
    det tror de self ikke på og den ene skubber til mig og siger denne gang at hvis han ikke får min mobil og mine penge ville han skære min pik af
    jeg tager det roligt da jeg ser at min ven nu kommer ud fra porten mens han kalder på mig de vender sig og kigger efter ham da de gør det griber jeg fat om den ene og siger til ham at han skal slappe af og stoppe med at over falde folk han begynder at kæmpe for at komme fri og da jeg slipper ham løber han ind i min ven og falder han rejser sig hurtigt op og løber videre vi står og kigger lidt efter ham og den anden der løb et godt stykke forud og da vi står der opdager vi at han har tabt en 500,- lap som vi så samler op og går tilbage og får lidt mere at drikke jeg har aldrig set dem siden

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt