Hvilken musikgenre hører tweakere?


  • Mener også selv at det er under metal-genren men Wikipedia kunne sku' ikke blive enig med sig selv. Den kaldte S.O.A.D for nu-rock og Rammstein var et mix af alt. Derfor den forviring.


    Men musik jeg generelt lytter til er følgende:
    Alt Rammstein
    Alt System of a Down


    Og under Techno er det kun muligt at spore musik som dækker under Trance, Hard Trance, Rave, Goa og Psytrance

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • helt klart dance / trance / noget. Altså lidt en blading. Der er mmradio.org en rigtig fed gratis netradio :9xo

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • hmm.. stemte ikke, da jeg mangler en mulighed der hedder "stort set alt, med enkelte undtagelser der specificeres i mit inlæg" :D


    men det kommer lidt an på hvad humør jeg er i..


    men de genre jeg ikke hører må være noget klassisk/jazz/blues..


    heller ikke så meget pop, men alligevel er der nogle kunstnere der holder.. Coldplay, Tina Dickow, R.E.M bl.a.


    men størstedelen af min musiksamling må være fra Rock til metal.. så det må blive det tætteste på vi kommer.. 8)

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Ja =) tror bar elidt i har misforstået mig når jeg siger mening med teksten.. Synes virkelig at Pink Floyd er geneiale når jeg virkelig lytter og tænker over deres teks. Det er ikke bare noget med at "kæresten forlod mig fuld og gik med en anden." Men altså Pink floyd kommer med politiske meninger og virkelig sætter tanker igang.


    Beklager, hvis jeg har misforstået :)


    Lytter ikke selv så meget til Pink Floyd, men dårlige er de skam ikke. Min verden er bare mest præget af elektronisk musik, hvilken for mig er en anden måde at udtrykke sig på. Godt nok ikke politisk, men jeg er heller ikke så meget inde i politik alligevel, sååh :T

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Beklager, hvis jeg har misforstået :)


    Lytter ikke selv så meget til Pink Floyd, men dårlige er de skam ikke. Min verden er bare mest præget af elektronisk musik, hvilken for mig er en anden måde at udtrykke sig på. Godt nok ikke politisk, men jeg er heller ikke så meget inde i politik alligevel, sååh :T


    okaey.. bare i orden du =) :9xo

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Dit band der, har i evt. øvelokale i det nye noget ude på Munkebjergvej i Odense ?


    Kansas-City? - nej, men jeg var faktisk ude at snakke med dem for nogle måneder siden. Jeg var nemlig blevet formand for en forening, som skulle have en Tuborg sponsoreret øvecontainer op at kører ude i Seden; de skulle så have hjulpet os med formaliteterne.


    Vi havde et samarbejde med Rising Ungdomsskole, som skulle betale for el, varme og give os en grund hvor den kunne stå. Alt de skulle have til gengæld var muligheden for at bruge containeren indtil kl. 15. Men da Tuborg kun satser på ældre personer - som drikker øl og den slags =) - blev dét desvære ikke til noget. Containeren er imidlertid kommet op bagved Ungdomshuset inde i byen, så der er god mulighed for vi kommer til at øve der =)


    Hvorfor spørger du, spiller du selv noget musik? =)

  • Quote

    Originally posted by dx7r
    heller ikke så meget pop, men alligevel er der nogle kunstnere der holder.. Coldplay, Tina Dickow, R.E.M bl.a.


    Holder selv meget af R.E.M og egentlig også Coldplay. Anyways, POP er vel bare populær musik? - R.E.M kaldes så vit jeg ved Indie Rock.


  • Argh, bittert. Naah, spiller ikke selv, men har en kammerat der gør, og well han prøver at lære mig lidt. Så har været der over et par gange. De hedder The Socks - ved ikke om du evt. kender dem?


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    okay, der er vidst et par der godt kan lide techno herinde, som fører med 27,27% :P


    Tror faktisk det er de færreste der kan lide techno herinde, vel at mærke rigtig techno ;)


    Det som mange kalder techno er måske Hardstyle eller Commerciel Trance (aka NRG Trance)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Tror faktisk det er de færreste der kan lide techno herinde, vel at mærke rigtig techno ;)


    Det som mange kalder techno er måske Hardstyle eller Commerciel Trance (aka NRG Trance)


    Hva forstand har jeg på det :T hehe

  • Jeg stemte andet da jeg for det meste hører electronica. Tænk ikke techno for electronica er ikke techno. Jeg hader techno.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Tha Priest
    Argh, bittert. Naah, spiller ikke selv, men har en kammerat der gør, og well han prøver at lære mig lidt. Så har været der over et par gange. De hedder The Socks - ved ikke om du evt. kender dem?


    Nej, kender dem ikke - har de nogle singler på nettet? Men det er da nogle meget lækre øvelokaler derovre. Vi øver for tiden i kælderen til det så kaldte Hus 88 i Blanstedgård (Odense SØ). Det er Rosengaard Ungdomsskoles lokaler, men vi er så gode venner med dem at vi låner dem om aftenen, midlertidigt i hvertfald =)


    Hva' spiller du og din ven? - jeg personligt spiller guitar/bas. Dog kun bas i Daffnier.

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    okay, der er vidst et par der godt kan lide techno herinde, som fører med 27,27% :P


    Faktisk er der langt flere der kan lide andet end techno :)
    63 personer for at være præcis.

  • Quote

    Originally posted by Zjapper


    Faktisk er der langt flere der kan lide andet end techno :)
    63 personer for at være præcis.


    det er da altid noget :D

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    R.E.M kaldes så vit jeg ved Indie Rock.


    Med en del venner fra indie-miljøet, tror jeg vist at de lige følte sig trådt over tæerne der :boxing: - R.E.M. kommer vist lidt mere ind under noget pop/rock. Indie på stengade 30 er f.eks. Kasabian, Maxïmo Park, The Editors, We Are Scientists, The Rakes, Kaiser Chiefs samt The Dandy Warhols om end de to sidstnævnte bliver anset for at være ret kommercielle... Dette er blot for at nævne nogle få! :D

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Jeg stemte andet da jeg for det meste hører electronica. Tænk ikke techno for electronica er ikke techno. Jeg hader techno.


    Helt enig, jeg bryder mig heller ikke om techno! Electronica er også rigtig lækkert! Dance er begyndt at blive ekstremt mainstream, meget i stil med det Macimuz kalder for Hardstyle (hvilket i øvrigt ikke har noget at gøre med NRG Radio).


    Efter min mening er House noget af det fedeste, sammen med (Future) Trance.