Indlæg af dx7r

    Hej gutter


    Jeg har været med Søværnet og Absalon ved Aden-bugten omkring juletid sidste år.


    Dernede kom et hold fra Discovery Channel, og ville lave en udsendelse til en serie kaldet Mighty Ships.


    Nu er denne udsendelse blevet færdig og de har lagt den på deres canadiske hjemmeside.


    problemet er nu at man åbenbart skal være bosiddende i Canada for at få adgang til dette klip...


    er der mulighed for at man på en eller anden måde kan få fingrene i dette klip selvom man bor i lille Danmark?


    klip http://watch.discoverychannel.ca/mighty-ships-/mighty-ships-season-2/mighty-ships-hdms-absalon/


    jeg har søgt lidt på Google, men kan ikke rigtigt finde noget der virker

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    :P Du sagde jeg ikke kunne slå dig ;) Så laver man jo lige 167 mil imens en eller anden persen skriver HELE tiden til en på msn, ret forstyrende :)


    ikke for noget, men er der ikke kun 16 mill på dit screenshot?


    hyggelig baggrundsmusik :D


    tror jeg nåede op på 6k.. :$

    hvis du bare skal have nogle af din fars gamle plader over på cd, ville det måske være en ide at låne en istedet for.. - det er noget billigere end at investere i en selv..


    hvis du ikke har lyst til at smider 1500 efter en usb-pladespiller, kan du fra dit anlæg sætte et kabel til din computer, og så optage derfra..


    har min far i hvert fald gjort med en del af hans gamle plader :)

    har som regel en dunk iste eller kakaomælk stående ved siden af, som jeg søbber lidt i... kan sagtens bunde 2 liter matilde på en aften hvis jeg fik lov.. måske ikke så sundt, så jeg prøver at holde mig til vand..

    hey derude..


    mangler lidt hjælp til en sodavand der bliver lavet på Færøerne ved Navn Sisu


    har forgæves søgt på google efter et billede så i kunne se den..


    nogen der ved hvad det er for en størrelse? - eller bedst af alt; hvor den kan købes i DK?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Ti-89 Titanium - det er den du bør gå efter.


    måske lidt overkill til C- niveau?


    med mindre han selvfølgelig har planer om at skulle have det på både B og A-niveau, så ville jeg også anbefale den.. men tror den lille 84'er er genske udemærket.. men til C-niveau er det vel rigeligt bare den kan lege med sinus tangens og cosinus.. kan ikke huske jeg brugte min TI-89 til andet på C-niveau.. :)

    Quote

    Originally posted by Marquis


    Ja bedre kan det næsten ikke gøres hehe :P Generelt ALT med AC/DC , det er for fedt :hb: Hvis du vil høre nogle af AC/DC's klassikere, så hør deres live album fra '92 , det rocker bare.


    tak :)


    - undlod de fleste af de kunstnere der allerede var nævnt i tidligere posts, men ellers var AC/DC helt sikkert med :hb:

    bladrede lige Winamp igennem, og fandt dette.. - dog kun kunstnere, men det kan stadig være en god hjælp til hvad, du skal lede efter :)


    Aerosmith
    Alice Cooper
    Beatles
    Billy idol
    Def Leppard
    Dio
    The Doors
    Eagles
    E.L.O.
    Europe
    Jefferson Airplane
    Gasolin
    KISS
    Led Zeppelin
    Ozzy Osbourne/Black Sabbath
    Pearl Jam
    Pretty Maids
    Queen
    Rainbow
    Rolling Stones
    Scorpions
    Status Quo
    Sweet
    Thin Lizzy
    Twisted Sister
    U2
    Uriah Heep
    Van Halen
    Whitesnake
    ZZ Top

    Quote

    Originally posted by Jacorik
    Nogen der gidder fortælle hvordan man går igang? :boxed:


    trykker på linket, og så skal du bare rundt og finde ting og sager i din container.. med hjælp af musen, som du klikker med der hvor du vil hen, eller hvis du vil samle en ting op... skulle være nogenlunde ligetil..

    tror jeg hørte den i radioen her sidste dag så.. - bare lidt hurtigere, og mere diskoteksvenlig? :)


    men hvem er det der har lavet den nye version af den?


    det lød faktisk som noget der godt kunne høres igen :dance: