hvilke class'es er efter jeres mening overpowerd??
overpowered
-
-
warlocks og mages
-
En class kan ikke være overpowered, bare overrated. Det kommer helt an på personen bag characteren. Men en rigtig skilled Warlock er svær at gøre noget imod.
Gear siger også 50% af det hele.
-
Situationen har også meget med det at gøre... i gruppe med et velbalanceret team i pve eller solo 1on1 pvp f.eks.
-
shadowpriest,lock og shammy
umuligt at gøre noget med dem som mage...
-
generelt super geared shadowpriests + mages
-
Generelt synes jeg det er svært for melee classes at slå Casters generelt. Men Hunter xD er en rigtig dejlig hade class for mange.
Warriors er svære at slå hvis de blot har en healer bag sig.
-
Originally posted by Facker
Generelt synes jeg det er svært for melee classes at slå Casters generelt. Men Hunter xD er en rigtig dejlig hade class for mange.Warriors er svære at slå hvis de blot har en healer bag sig.
Ja, men det er ikke gået op for blizzard at der ikke er nogen warriors der har en assigned healer i ryggen hvorend de går!
-
ja solo kan warriors nada imod næsten alle andre.......med et team af healers i ryggen er de ikke til at undvære...personligt er jeg blevet bedt om at være vores tank, så derfor opbygger jeg en..min næste bliver afgjort en mage.....og dernæst en rogue formodentligt.
-
Originally posted by Fragman
ja solo kan warriors nada imod næsten alle andre.......med et team af healers i ryggen er de ikke til at undvære...personligt er jeg blevet bedt om at være vores tank, så derfor opbygger jeg en..min næste bliver afgjort en mage.....og dernæst en rogue formodentligt.^så skal du prøve og lave en undead warrior så skal du se løjer du har mange fede ting som warrior osse uden shield f.esk. pummel, og som undead ja så har du både will of forsaken + bezerker rage. Jeg har ihvretfald haft meget sjov med min undead warrior nu spiller jeg godt nok ally warrior igen men kan nu stadig lidt men undead klart en fordel som warrior hvis man soloer så de altså ik helt dårlige
-
Alle warriors har Berserker rage, havde jeg i hvert fald som org, mener man får det i ca lvl 40, og kan da godt se at Will Of Forsaken er en fordel, men vil ikke sige at du sparker røv, bare fordi du har will of forsaken som ud warr...
-
Tauren som warrior på horde er det eneste rigtige, ekstra liv og stomp uundværeligt.
-
hellere have en orc så man ser godt ud, og har 25% stun resist, rogues er en leg så
EDIT: Glemte min pointe til tråden, ingen class er overpowered, alle classes har deres svaghed, warriors er super vilde de kræver bare godt gear, en warlock vil være en umulighed for nogle spillere da der er meget man skal holde styr på, så efter min mening er overpowered opfundet at nogle whiner der virkelig bare ikke kunne spille
-
tauron warrior er da den eneste class hvor stomp er stort set lige meget, andre tauron classes er den meeget mere værdigfuld
-
Originally posted by PolluX^
tauron warrior er da den eneste class hvor stomp er stort set lige meget, andre tauron classes er den meeget mere værdigfuldDen er jo fuldstændig uundværlig, først charge, stomp, harmstring og så bare gå til den. Gør livet så meget lettere for warriors.
-
problemet er at næsten alle af de feje (rogues, hunters og mages) jo bruger forskellige stun remedier.....og så er warrior næsten fortabt, da de sagtens kan nå at gøre nok damage inden han får opbygget nok rage.....slår man først som warrior og rammer...så er de til gengæld oftest så godt som døde......blizzard burde lave så de første 30 rage fungerede som mana gør for mange andre classes..svs den regenerater op til 30 point fx....det ville give dem meget større chancer under ambush også.
-
Originally posted by Fragman
problemet er at næsten alle af de feje (rogues, hunters og mages) jo bruger forskellige stun remedier.....og så er warrior næsten fortabt, da de sagtens kan nå at gøre nok damage inden han får opbygget nok rage.....slår man først som warrior og rammer...så er de til gengæld oftest så godt som døde......blizzard burde lave så de første 30 rage fungerede som mana gør for mange andre classes..svs den regenerater op til 30 point fx....det ville give dem meget større chancer under ambush også.Selvom du slår først er du for det meste færdig.. Med mindre du bruge conc- blow self.. De frostnova'er dig, Death Coil'er dig. Eller Blink..
Men nej, Warriors Rage Generation bliver nerfed i TBC, i hvart fald som det ser ud nu
-
Originally posted by -Sandman-
Selvom du slår først er du for det meste færdig.. Med mindre du bruge conc- blow self.. De frostnova'er dig, Death Coil'er dig. Eller Blink..
Men nej, Warriors Rage Generation bliver nerfed i TBC, i hvart fald som det ser ud nu
hvordan bliver den laver om ? -
Originally posted by Vorsaa
hvordan bliver den laver om ?de laver noget Rage Normalizing halløj, som stort set går ud på, at du kommer til at ka under halvdelen af den rage du plejer hver gang du slår / critter noget... dybt latterligt, men regner med blizzard ændre lidt på det inden release..