Indlæg af andersm

    Okay, det her bliver bestemt ikke nemt.


    Har ingen lyrics på sangen, men er kommet frem til at sangeren har nogenlunde samme stemme som ham fra Pet Shop Boys. Sangen er fra 1990'erne og i musikvideoen er der et antal mennesker der går rundt i en fremtids verden i nogle form for dragter.


    Ved ikke hvorfor jeg har fået sangen på hjernen, og det er nok næsten umuligt at finde den ud fra hvad jeg har skrevet, men kunne være ekstremt dejligt at finde ud af hvad den hedder.


    Forventer ingenting, men værd at prøve :)

    Har ødelagt min lader( Liteon PA-1900-04) så jeg skal have en ny men jeg kan ikke rigtigt finde en dansk forhandler der sælger Liteon opladeren til min Acer travelmate 8215WLMI


    Hjælp?

    Hej, jeg har downloadet en masse skins og fået dem lagt ind i de rigtige mapper....men hvordan får man dem til at virke sådan at andre også får dem når de joiner banen over LAN?


    Ik så fedt at det kun er mig der kan se dem :/

    Lige når du kommer over i Northrend kan du få nye recipes med nye mats osv. ,men du kan få 5-15 levels ved at gemme en masse mats nu og så lave et eller andet når WoTLK er ude :D

    Hej


    min MAxtor onetouch 4 mini harddisk virker ikke og der er et eller andet der er gået helt galt


    - kan ikke overføre nogle filer der til
    - kan ikke formatere den
    -nogen gange registrer computeren slet ikke at den er sat i


    Og den siger at jeg skal bruge chkdsk værktøjet for at få løst problemet men det virker ikke


    Så er der selvfølgelig en recovery CD fra maxtor som jeg heller ikke kan bruge til noget, der er bare en masse filer jeg ikke kan åbne og en fil der hedder Autorun som gør "nada"


    Aner ikke hvad jeg skal gøre for at få min harddisk til at virke

    Har formateret min bærbar og den virker sådan set fint, men kan kun køre i den laveste opløsning...


    der var ikke en masse CD'er med til den som der var til min stationære, så hvordan får jeg alle drivere??



    min bærbar er en Acer travelmate

    Har købt en del musik på itunes i formatet m4p, men problemet er jo at ens mobil og mp3 afspiller gerne vil have det i mp3...


    Findes der en gratis converter hvor der ikke er nogen minut limit, som kan gøre det for mig?

    Der er "?" ved multimedielydkort...


    EDIT: daj eg installerede bundkortdriveren kom der en fejl med et eller andet og jeg trykkede bare fortsæt alligevel eller sådan noget


    skal jeg så bare prøve at installere driver igen eller?

    Jeg ahr så lige formateret min computer og alt funker som det skal MEN jeg mangler lige en driver til mine z-2300 højtalere...jeg har prøvet at lede efter den men kan ikke finde den. Har søgt på google men kan ikke finde en side hvor man kan downloade driveren.



    help