Indlæg af julli.kc

    Hej folkens.


    Jeg skal til at købe en ny computer, jeg har en idé om at jeg vil bruge omkring 10000 kr - 12000 kr, denne skal max være 17", denne skal i høj grad bruges til gaming, der skal også gerne være numpad dog ikke et krav.


    jeg har selv kigget på et par asus, hvis I ikke har nogen foreslag må I gerne give jeres bud på hvilken af de 2 nedenstående links I ville anbefale, da jeg er meget i tvivl.


    http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=wGROClu9UevFOGKS


    http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=wNlU5jNxXL3CrjRU


    på forhånd tak for hjælpen


    /Thomas

    hmm hvis din bbt også mister forbindelsen lyder det meget som om at du har nogle peridoiske problemer, tror nok det ender op i en fejlmelding.. Ja de har meget travlt for tiden, efter hvad jeg har hørt har de næsten konstant 60 i kø:) men hvis du gerne vil lidt hurtigere igennem så ring inden kl 8:30, der burde der ikke være ligeså mange i kø..

    Nu har jeg selv arbejdet ved TDC hotline, og det lyder meget som om det er din browser, hvilken bruger du? Hvis det er IE 7 så prøv at nulstille denne plejer at virke:)

    Hej.


    Jeg ville gerne høre folks foreslag på de forskellige warlock specchs, henholdsvist Affl. og Destruc. Specchs. Mest baseret på pve.


    Kunne være lidt sjovt at se hvad folk mente nu her og så sammenligne det når der endeligt kommer nogle reelle pve specchs:)

    Har du evt. prøvet at oprette forb. til andre netværk, kan jo være dit netkort, har haft lidt det samme problem hvor efter geninst. af driveren til mit netkort virkede det perfekt igen:)

    Jeg havde selv det samme problem da jeg skulle formatere min laptop med vista. Rigtigt nok som mads siger så hvis man ændrer Boot Prioritien i BIOS'en vil man når man genstarter automatisk få at vide at hvis man ønsker at starte fra cd'en skal man trykke på en tast, herefter får man så muligheden for at formatere sine partitioner.


    Men i Vista er der efter hvad jeg fandt ud af ikke samme mulighed for at trykke på en F tast for at starte op via cden.



    /Thomas

    Hejsa.



    Vi er nogle guttere der engang imellem spiller lidt dota over hamachi.


    Vi sidder på 3 forskellige adresser, på to af disse adresser har vi begge en router det sidste sted er der ingen. Hvis der bliver created et game på en af de adresser med en router kan dem på den anden adresse hvor der er en router ikke se gamet, personen på den adresse uden router kan sagtens se spillet. Hvis personen på den adresse uden en router creater kan resten godt se spillet og vi kan fint spille, det forholder sig dog sådan at personen på adressen uden router ikke altid er med, så vi kunne godt tænke os og se hinandens spil.


    Håber i kan give mig et svar på dette, samt håber at det giver en smule mening:D


    Mvh.


    Thomas

    Min mening er nu også at raide, gør jeg på min nuværende server, men er ved at være træt af de samme fjolser der tror de ved det hele :))


    Jeg vil som nævnt i forgående post også gerne lave lidt heroics, hvilket på min nuværende server er stort set umuligt:)


    Tror jeg prøver Arathor:)


    tak for svaret..

    Hej.



    Jeg spiller i øjeblikket på Lightbringer horde, men er ved at blive godt træt af en overflod af alliance, børn og det faktum at det stort set er umuligt at få random groups til normal instances, heroics etc.


    Er der nogen der har nogle gode forslag til en god Pve server? På hordesiden selvfølgelig.


    Mvh.


    Thomas

    Ville ikke foreslå dig at gå deep destruction medmindre du har omkring +1000 shadow dmg, 25% critt og 200 spell hit rating.


    Hvilket jeg ikke regner med at du har siden du raider kara. Hvis jeg var dig ville jeg nok gå omkring 41 i affliction og så fordele resten på demonology og/eller destruction.

    Når du siger at en almindelig ny computer scorer 10000, mener du så ikke en stationær? og har du eventuelt et link til en specifikation til en sådan computer så jeg har noget at sammenligne med. Det er for mig lidt mere håndgribeligt :D

    Hej.



    Jeg står og skal købe en ny laptop. Den skal helst ikke være alt for dyr men må dog stadig kunne spille de nye spil uden at hakke. I øjeblikket kigger jeg lidt på en zepto, hvor der står nogle testresultater af en 3dmark06 test, jeg er ikke umiddelbart så meget inde i disse test og har intet grundlag for at vide hvad f.eks en score på 3800 vil sige.


    Nogen der kan forklare mig det?


    Link: http://www.zeptoeksperten.dk/D…ebookid=EL0jnexFJu4PlNO6I


    Mvh.


    Thomas

    Quote

    Originally posted by Izaka
    Hvad med druids? :crazyeyes:



    grunden til der ikker druids med, er at jeg vil lave en alt, som skal være healer, men kan ikke bestemme mig om det skal være pala, priest eller shaman. Gider ikke være Druid:)