Indlæg af PolluX^

    Hey


    Jeg har et velfungerende Inno3d nvidia Geforce 8800gt 512mb PCI-Express grafikkort liggende.
    Det har kørt stabilt med en OC clock på 680/1000 de sidste par år, så det fortsætter det nok med lang tid endnu.
    Der er monteret en Zalman VF1000 som holder kortet på en behagelig temperatur.


    Derudover ligger jeg inde med et "nyere" AGP kort "Sapphire ATI Radeon HD3850.
    Dette smider jeg med i pakken til ovenstående højestbydende (hvis det har interesse)


    hbo 200+pp


    //Pollux

    Tak for svaret.


    Ok, så den "dut" jeg har i hånden hjælper ikke på at skruen er for kort, men grunden til at jeg opretter denne tråd er at de skruer er blevet brugt til at spænde kontakten til væggen, jeg havde bare haft den skruet af. Det er det jeg ikke fatter :P


    Men vil købe nogen længere, da jeg absolut ikke kan genbruge de eksisterende.

    Hej guys


    Jeg ved godt det ikke ligefrem er problemstilling der ses så tit her på tweak, men jeg vil nu forsøge mig jeres ekspertråd alligevel. Og jeg er helt sikker på der er nogen der kender løsningen.


    Jeg er virkelig ikke den største elektriker-handyman.
    Derfor får i følgende billede at se og problemstilling:


    http://peecee.dk/upload/view/261532



    Den skrue der ses til højre (der er naturligvis en mere i den anden side) er for kort til at blive skruet direkte ind i den grønne kærv i væggen. Og som i kan se aner jeg ikke hvad det er for et "device" jeg står med i hånden, men noget siger mig at det skal bruges tila t fastgøre kontakten til væggen.


    Er der nogen der kan hjælpe en fortvivlet wannabe-handyman?


    På forhånd tak :)

    Hey guys


    Jeg er godt træt af at bruge unødvendig tid og for mange penge på at finde tilbud på Gilettes kvalitets skrabere i diverse fysiske butikker.


    Derfor ville jeg høre om nogen af jer har erfaringer med køb af ligende kvalitets skrabere på nettet?
    Det jeg primært søger er naturligvis en skraber hvor hovedet kan skiftes og hvor disse hoveder kan købes i økonomikøb.


    Anybody ? :)


    På forhånd tak

    Hej guys


    Jeg sidder med et nostalgisk barndoms minde som jeg gerne vil genopleve.
    Da jeg var barn ca. 1992-4 så jeg en film som efter hvad jeg husker lignede en film fra 1975-85. Men er ikke sikker.


    Filmens omgivelser, stemning og tidsalder minder meget om den i gamle Conan eller Red Sonja.


    Hovedpersonen er "manden med dyrene" (Troede dengang den hed "manden med dyrene" men det er hvist ikke tilfældet) som har en loyal ørn som han kan sende ud og derved se ud af ørnens øjne. Tror også han havde andre dyr som en løve eller sådan noget.
    Hovedpersonen skal bekæmpe nogle nogle onde fanatiske religiøse som f.eks ofrer børn fra den lokale landsby.
    Filmen er meget visuel med diverse ulækre scener (hvad jeg husker, var ikke så gammel) såsom et mennesker der bliver ætset fuldstændig i en eller anden masse jeg ikke husker hvad er forbundet med.


    Der er også noget med en medallion og en masse kviksand.


    Filmen er amerikansk og fra omkring 1975-1988.


    Er der nogen der kan nikke godkendende til noget af det overnstående?
    Som sagt var jeg omkring 5-7 år da jeg så den (så den hver gang jeg var i farmor og farfars sommerhus) så det er lidt tyndt med oplysninger.


    På forhånd tak :)

    Min bror og en anden bekendt har samme problem, problemet lader til at være et steam / skype problem, da det kun er spil er startes den vej igennem der forårsager dette problem.
    Men en løsning har jeg desværre ikke, så jeg er med på en lytter.

    Hey guys


    Jeg SKAL havde bestilt nyt hardware idag, og det ser ud til at alt hvad der hedder ATI 5850 eller 5770 for den sags skyld er udsolgt og først på lager om mindst 10 dage..


    Er der nogen der kender til steder de har 5850 på lager ? eller er der en der vil scanne edbpriser igennem på 2sek og sige at "det her er værd at købe, og det er på lager !"
    Jeg har 2k at gøre godt med.


    På forhånd tak

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    hvorfor så dyre ram når du kan købe nogen som er næsten 300,- billigere og du vil ikk kunne mærke forskel...


    Hvilke klodser kunne det være?

    Jeg er med på en lytter er selv ved at investere i stort set samme system og kunne ligeledes godt bruge lidt mere bekræftelse af at det er det "rigtige" man har valgt :)


    Det ser godt ud puma, tror det er det jeg vil gå efter, medmindre der er andre der mener der er bedre alternativer ? :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    men sorry for OT, hvorfor ik bare evt. få noget bedre køling til din nuværende CPU og så clock den og køb et nyt GFX og så bruge den i 1års tid el. noget endnu?


    Desværre ikke mig selv der skal ha nyt legetøj, jeg bygger en til min bror atm ;)

    Hey guys


    Jeg er ved at samle en pure gamer pc til brormand.
    Da jeg overhovedet ikke er opdateret hvad angår bedste hardware på markedet har jeg sådan set forholdt mig til hvad denne guide siger Bit-tech guide til pc køb og hvad der nu engang var mest populært på edbpriser.


    Budgettet lyder på 8k for alt eksklusive case, køler og dvddrev.


    Grunden til jeg primært søger hjælp er at denne maskine ikke skal overclockes overhovedet og det er jo ofte overclockningsvenlige produkter der er populære.


    Nå men jeg har kigget lidt på følgende, aner ikke om det er noget værd.


    MB ASRock X58 Extreme , 949,-
    CPU Core i7 I7-920 8 MB LGA1366 , 1860,-
    RAM Kingston ValueRAM 2x2GB PC3-10600 , 575,-
    GPU Sapphire RADEON HD 5850 , 1819,-
    PSU Corsair TX650W , 589,-
    HDD Samsung SpinPoint 1.5 TB , 725,-


    Hvad ville i vælge hvis i havde 8k at gøre godt med til en gamerpc der ikke skulle overclockes ?


    På forhånd tak

    Hey guys


    Jeg står selv i den situation at jeg mangler hjælp til valg af ny gamer pc.
    Men jeg kan næsten ik få mig selv til at lave en ny tråd omhandlende mine ønsker til pc'en.


    Og derfor har jeg valgt at skåne jer for en lignende tråd (indtil videre ;) ) og i stedet høre om noget lidt inden for samme kategori.


    Findes der ikke sites på nettet (ikke nødvendigvis danske) hvor garvede pcsammensættere har oprettet nogen sammensætninger de anbefaler til andre.
    F.eks "klik her hvis du søger "bedst for pengene" hardware til en gamer pc mellem 5000-6000,-" eller "klik her hvis du søger den billigeste sammensætning af kontorpc"
    Disse "kategorier" bliver løbende opdaterede osv.


    Så undgår man ihverfald en mulig tråd fra mig lydende "ny pc, hvad er bedst pt til 8k?" og i stedet måske kun en tråd om en meget specifik ting.


    Nogen der ved om det eksisterer ? :)


    //Pollux