Indlæg af Dyrvig

    Har skiftet grafikkort, så nu skal mit Asus kort sælges.
    Det betyder også at jeg ikke er interesseret i at bytte!


    Først lidt info.
    Model: Asus DirectCU II OC GTX 780
    Link: http://www.asus.com/Graphics_Cards/GTX780DC2OC3GD5/
    Stand: I rigtig god stand, der er en smule støv på blæserne, men intet ekstremt eller unormalt. Vil blive renset igennem inden salg.
    Alder: Købt november 2013 - så kan i selv regne ud 8o
    Tilbehør: Alt som fulgte med er der stadig.
    Emballage: Den org. kasse haves og den er i god stand.
    Faktura: Haves på mail og sendes efterfølgende efter salg.
    Lokation: Kortet befinder sig i Odense og jeg foretrækker afhentning både for min og din sikkerhed - kan dog sagtens sendes med Post DK :9xo


    HBO: 2600,- afhentet / pp


    Findes også på hwt.dk og hol.dk

    Det har du også ganske ret i :-P Men jeg forstår stadig ikke den prisætning af produktet. Det vil da helt klart hæmme salget af en af de kabinetter efter min mening.
    Ingen tvivl om at det sikkert er godt, men skulle jeg selv vælge, så ville jeg da helt sikkert tage Graphite 730T eller 750D :-)

    Fint kabinet, gode features. Ser godt ud som sædvanlig med et Corsair Obsidian kabinet. Synes dog at prisen er svært at retfærdiggøre. 929,- lidt for højt efter min mening, og gør at det ligger alt for tæt på 750D og det kommende Graphite 730T.

    Som overskriften siger, så sælges denne mobil tlf.


    http://www.sonyericsson.com/cw…iew/xperiax10?cc=dk&lc=da


    Den er købt i maj 2010 ved Telia i Svendborg, befinder sig i Odense (5000) nu.


    Kvittering haves et eller andet sted, hæng mig ikke lige op den endnu, har stadig lidt flytterod, så uheldet kan være at den er forsvundet. Telefonen er ikke operatørlåst.


    Sælges da jeg har fået en HTC Desire i gave.


    Alt standardtilbehør følger med.


    Telefonen er i fin stand, nogle enkelte lommeridser på bagsiden men ikke noget man kan se. Der er kommet en ridse på skærmen, den er tydelig, men er ikke noget der hæmmer brugen af den.
    http://www.gratisimage.dk/image-B9F0_4D207C6F.jpg
    http://www.gratisimage.dk/image-87EA_4D207C6F.jpg


    Sætter HBO: 1200 kr.


    Telefonen kan sendes eller afhentes. Ved forsendelse, skal penge overføres til min konto, hvorefter forsendelse vil ske. Fragt osv betales af køber.


    Tråden kører også på hol.dk

    Hej tweakere :)


    Jeg har et lille spørgsmål omkring 2 LCD skærme som jeg har kigget på. Det drejer sig om hhv.


    - 32 LH3000


    - 32 LH3010


    Jeg har kigget lidt på nettet og har ikke rigtig kunnet finde nogen forskel på dem. Ikke andet end at LH3010 kan købes til 3500 kr og LH3000 koster 300 kr mere end den. Såå, mit spørgsmål er egentlig om der er forskel på dem eller om det kun er prisen.


    Håber i kan hjælpe mig med det her lille spørgsmål.

    Som overskriften siger, så sælger jeg sådan en mobil. Her kommer lidt information om den:


    Købt: Februar 2009
    Stand: I fin stand. Der er lidt brugsridser på den, men ellers ingen mærkbare eller store ridser. Fungerer perfekt endnu.
    Simlås: Den er ikke simlåst, så alle slags simkort kan anvendes i den.
    Tilbehør: Alt tilbehør som fulgte med til den medfølger self. Dog er jeg lidt i tvivl omkring cd'en med software om jeg stadig har den eller om den er blevet væk i alt mit rod.
    Kvittering: Kvittering haves et eller andet sted. Ellers vil jeg prøve at fremskaffe en ny hvis jeg ikke kan finde den.


    Link: http://pc-huset.dk/shop/product_info.php?products_id=4236


    Der købte jeg den også. Nyprisen er de 1136 kr på den. Tror ikke den er billigere andre steder. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.


    HBO: Sættes til 600 kr.
    Slå til: 800 kr.


    Telefonen befinder sig ved Skjern (6900) og kan afhentes ellers betaler køber forsendelsomkostninger også.


    Tråden løber til søndag aften kl. 20:00.


    Alt OT bedes venligst holdes ude af denne tråd. Er der spørgsmål skal man endelig spørge, enten i denne tråd eller over mail som kan ses inde i profiloplysninger.



    Kører også på hol.dk

    Ser ellers meget fornuftigt ud. Mht. til PSU, så køber jeg en Corsair 700 watt eller sådan noget af en kammerat for billige penge :) så den er der styr på.


    Hva angår ram, så er det da rigtigt nok, at jeg bare kan købe et sæt magen til mere.


    Så indtil videre er det ca. dette jeg tror jeg går efter:


    Bundkort: Asus M3A79-T Dlx
    CPU: Amd Phenom II X4 940
    Grafikkort: XFX Radeon HD 4870 1GB
    Ram: Corsair XMS2 2x1 GB PC6400


    I alt giver det så ca. 5300 kr.


    Samtidig køber jeg nedestående PSU af en kammerat som skrevet tidligere.
    PSU: Corsair TX 750W


    Vil da også selv vove at påstå det her må give en rimelig maskine som kan trække de fleste programmer idag :).

    Det lyder da interessant. Jeg tror at jeg så vidt muligt vil prøve at holde mig til Ati grafikkort. Har ikke haft de bedste oplevelser med nvidia gennem tiden.


    Men ville det være det værd at finde et nyt bundkort og noget Phenom II? Eller skal man ofre sig og gå efter noget Intel ? :P

    Hej folkens


    Da jeg ikke har været aktiv på diverse forums og slet ikke fulgt med indenfor denne sjove verden af hardware, ser jeg mig næsten nødsaget til at høre jer experter om hvad man nu om stunder skal have fat i af hardware.


    Pt. har jeg følgende:


    Amd64 5000+ x2 (dual core) @ 3 GHz
    Asus M2R32-MVP
    2 GB Corsair DDR PC6400
    Ati Radeon HD3850


    Det er jo ikke ligefrem det allernyeste længere, og spil som f.eks. CoD: WaW kører jo ikke just så flydende længere. Så jeg tænkte på, om det måske var på tide at få fat i noget nyt grej til den stationære. Det skal sige at alt så som harddiske osv. har jeg, som gerne skulle fungere ganske upåklageligt endnu ;)


    Men hvad skal man gå efter idag? Jeg vil jo gerne have noget, så jeg kan komme til at udnytte min 24" lidt bedre end det jeg kan nu. Samtidig skal det dog siges, at jeg ikke længere er den stor freak indenfor spil.


    De generelle krav til noget nyt vil nok være følgende:


    - Rimelig up to date hardware, så man kan køre de nuværende spil i en rimelig opløsning med en del detaljer.
    - Lydløs. Self kan den nok ikke blive det 100%, men det skal heller ikke være sådan at den står og lyder som 2 F16 fly der er på vej til at lette.
    - Skal heller ikke være for dyrt. Ca. 6 K er det jeg regner med at vil ofre max da jeg også skal have fat i en laptop.


    Så kom endelig med råd osv. Jeg er lydhør overfor rigtig mange forslag :)

    Skal af med lidt, da jeg har fået noget nyt.


    Bundkort: Asus A8N-SLI Deluxe. Socket 939. Er ca. 1½ år gammelt. Fejler ikke noget. Der er monteret en køleprofil på chipsettet, så man slipper for den lille irriterende blæser, haves dig vidstnok stadigvæk. Kvittering haves ikke desværre.


    CPU: Amd64 3700+ 2,2 GHz - San Diego (tror jeg nok det er) 1 mb L2 cache. Socket 939. Har ikke været overclocket. Kun kørt standard hastighed. Kvittering haves mener jeg.


    Køler: Zalman CNPS 7000-CU. Virker fint. Har ikke noget af alt det der fulgte med længere. Så den kan vidstnok kun monteres på S939 bundkort. Kvittering haves ikke.


    Ram: Kingston Value PC3200. 2x1 GB. Omk. ½ år gamle. Kvittering haves.


    HBO:


    Bundkort: 300 kr
    CPU: 300 kr
    Ram: 300 kr - The Inc. (310 kr pp)
    Køler 50 kr.


    Samlet: 850 kr pp.


    Bud er plus porto, med mindre der kan afhentes i Sønderborg (6400).


    Ser helst at det sælges samlet, men hvis det ikke er muligt, så må jeg prøve det andet. Sælges dog først når jeg er sikker på at kunne komme af med det hele.