overpowered

• warlocks og mages

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Generelt synes jeg det er svært for melee classes at slå Casters generelt. Men Hunter xD er en rigtig dejlig hade class for mange.

Warriors er svære at slå hvis de blot har en healer bag sig.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Originally posted by Facker
    Generelt synes jeg det er svært for melee classes at slå Casters generelt. Men Hunter xD er en rigtig dejlig hade class for mange.

Warriors er svære at slå hvis de blot har en healer bag sig.

Ja, men det er ikke gået op for blizzard at der ikke er nogen warriors der har en assigned healer i ryggen hvorend de går!

• ja solo kan warriors nada imod næsten alle andre.......med et team af healers i ryggen er de ikke til at undvære...personligt er jeg blevet bedt om at være vores tank, så derfor opbygger jeg en..min næste bliver afgjort en mage.....og dernæst en rogue formodentligt.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    ja solo kan warriors nada imod næsten alle andre.......med et team af healers i ryggen er de ikke til at undvære...personligt er jeg blevet bedt om at være vores tank, så derfor opbygger jeg en..min næste bliver afgjort en mage.....og dernæst en rogue formodentligt.

^så skal du prøve og lave en undead warrior så skal du se løjer du har mange fede ting som warrior osse uden shield f.esk. pummel, og som undead ja så har du både will of forsaken + bezerker rage. Jeg har ihvretfald haft meget sjov med min undead warrior nu spiller jeg godt nok ally warrior igen men kan nu stadig lidt men undead klart en fordel som warrior hvis man soloer så de altså ik helt dårlige

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Alle warriors har Berserker rage, havde jeg i hvert fald som org, mener man får det i ca lvl 40, og kan da godt se at Will Of Forsaken er en fordel, men vil ikke sige at du sparker røv, bare fordi du har will of forsaken som ud warr...

• Tauren som warrior på horde er det eneste rigtige, ekstra liv og stomp uundværeligt.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• hellere have en orc så man ser godt ud, og har 25% stun resist, rogues er en leg så :P

EDIT: Glemte min pointe til tråden, ingen class er overpowered, alle classes har deres svaghed, warriors er super vilde de kræver bare godt gear, en warlock vil være en umulighed for nogle spillere da der er meget man skal holde styr på, så efter min mening er overpowered opfundet at nogle whiner der virkelig bare ikke kunne spille :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

Rettet en gang, sidst af guGGe ().

• tauron warrior er da den eneste class hvor stomp er stort set lige meget, andre tauron classes er den meeget mere værdigfuld

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Originally posted by PolluX^
    tauron warrior er da den eneste class hvor stomp er stort set lige meget, andre tauron classes er den meeget mere værdigfuld

Den er jo fuldstændig uundværlig, først charge, stomp, harmstring og så bare gå til den. Gør livet så meget lettere for warriors.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• problemet er at næsten alle af de feje (rogues, hunters og mages) jo bruger forskellige stun remedier.....og så er warrior næsten fortabt, da de sagtens kan nå at gøre nok damage inden han får opbygget nok rage.....slår man først som warrior og rammer...så er de til gengæld oftest så godt som døde......blizzard burde lave så de første 30 rage fungerede som mana gør for mange andre classes..svs den regenerater op til 30 point fx....det ville give dem meget større chancer under ambush også.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    problemet er at næsten alle af de feje (rogues, hunters og mages) jo bruger forskellige stun remedier.....og så er warrior næsten fortabt, da de sagtens kan nå at gøre nok damage inden han får opbygget nok rage.....slår man først som warrior og rammer...så er de til gengæld oftest så godt som døde......blizzard burde lave så de første 30 rage fungerede som mana gør for mange andre classes..svs den regenerater op til 30 point fx....det ville give dem meget større chancer under ambush også.

Selvom du slår først er du for det meste færdig.. Med mindre du bruge conc- blow self.. De frostnova'er dig, Death Coil'er dig. Eller Blink..

Men nej, Warriors Rage Generation bliver nerfed i TBC, i hvart fald som det ser ud nu

Originally posted by -Sandman-

Selvom du slår først er du for det meste færdig.. Med mindre du bruge conc- blow self.. De frostnova'er dig, Death Coil'er dig. Eller Blink..

Men nej, Warriors Rage Generation bliver nerfed i TBC, i hvart fald som det ser ud nu

hvordan bliver den laver om ?

Originally posted by Vorsaa

hvordan bliver den laver om ?

de laver noget Rage Normalizing halløj, som stort set går ud på, at du kommer til at ka under halvdelen af den rage du plejer hver gang du slår / critter noget... dybt latterligt, men regner med blizzard ændre lidt på det inden release..

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W