Dit erhverv - Hvad består det af

  • HW g33k ;)
    konsulent arbejde..
    web developing (HTML, CSS, JS og en lille bitte smule Java)


    Det var så den lønnede del...


    Derudover er der skolen, som heldigvis snart er slut, så bliver der lige et år til mili og tjene lidt gyssere, derefter en grunduddannelse enten indenfor økonomi eller ingeniør - for efterfølgende at supplere med en god uddannelse i udlandet, USA @ CA kunne jeg forestille mig :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by PaW^


    Jeg har arbejdet der i et år cirka(ved forsendelse). Jeg har også været i praktik derovre.. inde i monteringen. Der så jeg en som var i praktik inde ved forsendelse. Hvor var du?


    Jeg var inde ved montering :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Afslutter HTX nu her. Afleverer et forhåbentlig velfungerende eletronisk projekt i teknik på tirsdag, så går der en uge før læseferien begynder.
    Er stadig stegefyr på en herningensisk restaurant - hvor jeg tager hul på tredje år til september.
    hvis jeg ikke har fået andet arbejde som gør at jeg ikke kan fortsætte med en smule af det ved siden af. Skal arbejde fuldtid et år nu her, vil gerne fortsætte på restauranten om muligt.
    Derefter står den på uni, tror jeg.
    PT hælder jeg mod samme linje og sted som Flex.

  • Quote

    Originally posted by PaW^


    Jeg har arbejdet der i et år cirka(ved forsendelse). Jeg har også været i praktik derovre.. inde i monteringen. Der så jeg en som var i praktik inde ved forsendelse. Hvor var du?


    Hvis det var dig der samlede min shg maskine... puuuuha :D :boxing: måtte skille den ad og samle den igen. Det kostede mig 500 ca. :p

  • Oprindelig udlært tjener.
    Læser på andet år til pædagog.
    Klubmedarbejder i en fritidsklub med børn i alderen 10-14 og i en ungdomsklub hvor alderen er 14-20 år og hvor 90% af de unge er af anden etnisk baggrund end dansk.

  • Er skolebetjent/pedel på en skole i Frederiksberg..


    Ganske godt job, til trods for der til tider hænger alt for meget om ørene på en.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • jeg er i lære som rustfri industriblikkenslager er færdig om ca 1 år,
    vil meget gerne læse vider på uni, men ved ikke om jeg kan gennem føre det, da det er 4 år på su :(

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Afslutter HTX nu her. Afleverer et forhåbentlig velfungerende eletronisk projekt i teknik på tirsdag, så går der en uge før læseferien begynder.


    hvordan faen kan det være i får det mere tid? :|... Vi skulle aflere i fredags.


    Quote

    Originally posted by SlackeR
    Derefter står den på uni, tror jeg.
    PT hælder jeg mod samme linje og sted som Flex.


    jamen det glæder vi os da til :D

  • Laver reklamer, bannere, hjemmeside, skilte, kataloger og generelt alt hvad vi kommunikere ud fra firmaet.


    Er pt. igang med efterårs modekatalog, udsalgskatalog og julekatalog så der er noget at se til :)


    GLHF til alle dem der kæmper med HTX projekt er jo et par år siden jeg smed mit service og kommunikations projekt ind der :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Pakker Mathilde Milkshakes og Mäc Oxi Action vaskepulver og drikker alt det ødelagte - dog mest milkshakes. ;)


    Jeg er faktisk rimelig god til det - er man hurtig, kan man godt tjene dobbelt timeløn. Medmindre man altså arbejder sammen med en flok sløve padder, som desværre ikke er helt uundgåeligt. :$

  • Udlært It-Supporter til den 15 maj :clap: Arbejder hos et stort it-firma :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Hmm, heldigt min lærer er forstående, det meste af holdet mangler stadig at aflevere, nu halvanden time efter deadline...


    Et eller andet dumt ***hul besluttede sig for at printe 23 rapporter ud i 2 eksemplarer på skolens eneste farveprinter...
    Har siddet i printerkø siden kl.12:00 mener jeg det var den blev bedt om at printe ud, det er ikke just skide spændene, er sygt træt iforvejen :)

  • Palleflytter på Ferskvareterminalen i Christiansfeld


    og i min fritid tager jeg HTX på 3. år, og er forhåbentlig færdig om et par måneder

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

  • Teknikfaget er fastsat på hver skole. Derfor kan skolen lægge det som passer dem bedst inden for retningslinjerne. Så nej, vi får ikke mere tid, den ligger blot anderledes :)
    Du gik vel i herning, _WHAT_? hvornår var det?
    Det hold eksisterer slet ikke i år. Der var vist kun 6 tilmeldte.


    Edit: interessant måde at anskue tilværelsen på, DX7R :))

  • er i gang med tømrer uddannelsen er lige begyndt på 2.H i dag :rolleyes:

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet 2 gange, sidst af sniffer ().