Indlæg af sniffer

    Hej,
    jeg håber der er en/nogle der vil være mig behjælpelig med at finde et nyt grafikkort til mit behov..
    jeg har i mange år nu kørt med et 8800gts 320mb fra inno3D, og været ganske godt tilfreds, det var til igår (ok ca. 7år jeg fik det vist nok i 2009)


    lidt oplysninger:
    Windows 7 pro
    intel core 2 due e6750 2,66GHz
    8800gts 320mb fra inno3D (pt. GeForce gt520 1GB)
    Bundkort: p5k asus
    4*1 GB ram (husker ikke mærke) men ved det er i under kanten
    Samsung SSD evo 840 250GB



    vil gerne det forbliver Nvidia og måske et der kan tage 3 skærme (dvi dvi og hdmi hvis muligt)
    hvad skal jeg gå efter?


    Pris:
    så få penge så muligt, dog må det på ingen måde være ringer end hvad jeg har nu, jeg spille sjældent spil dog sker det, så lidt foto redigering, ser noget netflix, surfer på nettet


    men ved ikke hvad det koster 1000?? 1500?? 2000?? må jo bare betale, men har klaret mig fint med mit 8800gts

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Øhhhh...det er noget med at den kun har lavet en lille partition. Tror du kan slette hele stikket i Kontrol Panel, Administration, Computer håndtering, Local Disk Håndtering. Find USB stikket og slet alle partitioner på den og lav én ny der fylder det hele. :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/072010/USBstik.png]


    jeg kan ikke slettet den hvad gøre jeg så?
    jeg kan se Ny diskeenhed (d:) 950 mb ntfs I orden (primær partion og
    6,53 gb ikke- allokeret

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Heinzie
    Prøv at højreklikke og formater igen, så vælge ekspres formatering eller sådan noget og husk at fil systemet (File System) skal være sat til NTFS.


    det er prøvet men for oven i formarter vinduet står der kapacitet: 950 MB og den kan jeg ikke ændre??

    hej
    jeg har købt en usb pen Link:


    mit problem er:


    jeg har formateret den i windows 7
    ved højreklik> formater nu viser den bare kun 949 mb frem for 8gb håber virkelig der er en der kan fortælle mig hvordan jeg får de sidst 7 gb tilbage


    Tak.


    Mvh:
    Sniffer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Prøv Everest Ultimate. Har brugt selv samme program i dag, til nøjagtig samme problem.


    det er fandme smukt arbejde det der lige hvad jeg skulle bruge jeg takker
    med det program tog det ikke mere end 1½ min og jeg hvad mine driver


    Tak

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Så har du det link du skal bruge det er jo bare at komme igang med at bestille så.
    PC-express.dk kan have den hjemme på 3-7 dage. :$


    ja det ved jeg
    men nu venter jeg bare på at få svar på mit andet spg. med om den har de sammen knapper som min mx1000??
    hvis den ikke har det bliver det en mx 1000 igen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Find en brugt. En der ikke er slidt ret meget, har set dem gå for 100-150 kr.
    Jeg tror faktisk jeg har en liggende et sted , kan godt kigge efter den hvis du har er interesseret. Skriv evt en pm. :)


    Tak men ellers tak vil ikke købe brugt

    hej jeg er den heldige ejer af en mx 1000 som jeg har haft mener det er siden den kom frem, men nu vil knapperne ikke mere
    så nu det store spg. hvor kan man købe en ny mx 1000

    jeg har lidt problermer med at nå jeg åbner sider som dba.dk og youtube.com lukke den siden ned og vil genstart siden
    der efter kommer der et ikon ned på prosess linien og skriver: Hvad er Forhindring af datakørsel?
    den komme med et noget jeg kan slå til og fra men lige lidt hjælper det hvad kan jeg gøre for at få lov til at komme ind på disse side uden den skal blive ved med at lukke den ned??


    jeg har vista 64bit
    jeg har IE 8
    jeg har installer SP1 og SP2 og det var først da jeg vik dem det begyndte


    Mvh. sniffer

    link til diode


    hvilken modstand skal der købes til dem de skal sættes til bilens 12v
    og hvis der er en der gider skrive hvordan man regner det





    Ultrabright green High-Quality 5mm LED at rock bottom price.


    Preselected and tested LEDs
    Highest Lumiosity Ranking !


    technical specifications from Datasheet:
    intensity typ.: 22000mcd
    viewing angle: 15°
    wavelength (peak): 520nm
    forward voltage: 3,2V
    LED current (If): 20mA
    housing: waterclear
    material: InGaN
    operating temperature: -40°C - +80°C