Indlæg af Humpeligimp

    Teamviewer fungerer rigtig fint !! :D


    Også over 3G.


    Der er ikke mere end et kvart sekunds lag, så det kan sagtens du.


    At man så skal finde sig i nagscreens med mindre man slipper 3200,-
    det er så lidt ærgeligt.


    I grunden lidt skræmmende at man bare sådan kan kontrollere en PC udefra,
    uden at skulle pille ved router eller firewall...



    Tak for tippet Brtlsn

    Det lyder som om du prøver at formattere det drev windows er installeret på,
    mens windows kører.


    Det er, i sagens natur, det rene selvmord for et styresytem hvis det kunne gøre det.


    Men før vi kan hjælpe dig mere må du lige fortælle lidt mere:


    Vil du bare formattere en harddisk, eller vil du geninstallere windows fra bunden.


    Det sidste kræver at du også formatterer harddisken, men bagefter kører en installation af windows.


    Du må også fortælle os hvad det er for en maskine du har og om den kom med en særlig fabriksdisk eller en regulær windows CD.


    Kort sagt: Kom med nogle flere oplysninger om problemet.

    Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.

    Har du overhovedet ikke foretaget de mindste ændringer fra du slukkede den igår, til du forsøgte at tænde den idag?


    Hvis du har, er det stedet at starte.
    Dernæst reset BIOS.
    Hvis det stadig ikke sker noget, så tjek bundkortet for løse skruer/metaldimser der kunne ligge og korsslutte et eller andet. (hvis du tør så vend kabinettet med bundkortet opad og ryst det!!. Det har virket for mig.)
    Det sidste der har virket er at fjerne alle de små ledninger fra kabinet til bundkort, og kun sætte power og reset til (og tjek lige manualen igen og se at de nu er sat helt rigtigt.)


    Når der er fejl på RAM eller grafikkort plejer der at komme en lille "bib-kode" fra bundkortet.

    Jeg vil gerne advare lidt imod Wupti.com.
    Jeg købte en støvsuger på deres hjemmeside.
    En Miele topmodel til 2700 kr. Dertil et par støvsugerposer til en start.


    Støvsugeren kommer et par dage efter, men:


    Den ankommer med et privat fragtfirma.
    Da jeg ikke er hjemme vælger chaufføren at stille min spritnye støvsuger på dørmåtten (udendørs.)
    Den er ikke pakket yderligere ind end den originale papkasse, der er trykket flad i hjørnerne, og revet op i bunden.


    Da jeg vil ringe og brokke mig til fragtselskabet ser jeg på den vedlagte fragtseddel:
    Der er ikke udfyldt hvilken chauffør der har kørt, ejheller hvilket tidspunkt han har været der.


    Desuden har selskabet intet telefonnummer, eller hjemmeside, men henviser til en postboxadresse i et industrikvarter.


    Støvsugerposerne ankomer en uge senere i en konvolut fra et tredje firma.


    Støvsugeren virker og jeg er glad for den, men jeg er svært skuffet over den skødesløshed Wupti
    Behandler ens dyre indkøb med.

    Der er stadig ikke et sekund tvivl i mit sind om at de to herrer var islamister.
    Jeg har forklaret hvorfor, så kan i købe den eller ej.


    Normalt er jeg ikke den der farer i blækhuset for at kritisere de "nærorientalske indvandreres"
    (håber det var bredt nok) handlinger.


    Tørklæder, halal-slagtning arrangerede ægteskaber. Pisseligeglad.


    Men at true en folkevalgt politiker til at forlade sit embede. Det er bare ikke i orden!


    Mit håb med tråden var at få lidt debat igang om hvordan man kan gribe problemet an.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rolis
    Sagen drejer sig om at Manu Sareen er blevet truet til at stoppe sit job, ikke om at Islamister ikke vil lade sig integrere, eller hvordan man kan få islamister til at blive sure.


    Ja og jeg spurgte hvad kan man ved problemet.


    Du får det til at ende op i een stor gang ordkløveri.


    Fremhæver. Hvor?


    Og igen: Reiligon og kultur hænger uløseligt sammen. Du kan ikke se på det ene uden at tage det andet i betragtnig.



    HVABA 8o Kultur og religion lever sgu' da i symbiose sammen.


    Kan du forklare dig lidt nærmere?


    I politiken får vi at vide at Manu Sareen har arbejdet med integration herunder tvangsægteskaber
    og ligestillingsproblemer.


    Af de "fremmede" religioner der skal integreres i danmark er Islam den største. Og også den hvis kvindebillede strider mest mod det nordvesteuropæiske.


    Derfor går jeg ud fra at de er muslimer.


    De to velklædte mænd siger "hvis jeg hjalp flere af deres kvinder, ville jeg blive slået ihjel", siger Manu Sareen.


    Bemærkninger om at kvinderne er "deres" og truslen på livet gør at jeg regner dem for den mere rabiate del af muslimerne: Islamisterne.


    Det kunne selvfølgelig have været to russiske, mandschauvinistiske, ateister.
    Men hvorfor vælger Sareen så at tale efter at han er flyttet fra Blågårdgade?


    Du kan sige at jeg er forudindtaget, men vel ikke mere end dig når åbenbart har set mig omtale en profet der hedder muhammed ;) (der står "Profeten...")

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitman
    [Vi er sgu enige. Det er fandme uhyggeligt det der. Det forgår her i vores land. Men husk manu er radikal og det er dem der går ind åbne grænser og lukke alt ind. Og når man ikke sortere i det for man alt skidtet ind også. Jeg er ikke fremmedfjensk men når der kommer elementer ind i landet der skider på vores demokrati og ytringsfrihed så må jeg indrømme jeg blir en andelse fremmefjendsk. X(


    Det er efter min mening ikke muligt at vide om en mand senerehen vil begå noget ulovligt.


    Der var vist et lovforslag fremme engang, om at afvise folk hvis man troede at de ville kunde finde på at begå terror.
    Men det blev vist ikke til noget. Det havde nok også været ret svært at håndtere i praksis.


    Til Rasmus_yamaha: Indvandrere i danmark skal dømmes efter samme lov som danskerne.


    At lave særligt skrappe love til betemte religøse/etniske grupper er det rene Nazisme.

    Som sagt: Det er ikke nødvendigt at tegne profeten for at blive truet på livet af islamister.


    Det gælder tilsyneladende også for folk der på anden måde blander sig i hvad der har med mellemøstlig levevis at gøre:
    Her Manu Sareen der har begået den synd bl.a. at arbejde imod tvangsægteskaber.



    http://politiken.dk/indland/article441440.ece
    http://jp.dk/arkiv/?id=1188883


    Han valgt så valgt at sige op istedet for at leve under politibeskyttelse, som Khader og Kjærsgård.


    Hvordan skal man håndtere sådan et problem?
    Hårdt mod hårdt ? Større indsats i integrationsarbejdet?


    Det er fandeme uhyggeligt du...

    Inden vi konkluderer en masse på hvem der burde have vidst hvad hvornår, skal vi lige huske på
    hvor vi har det fra:


    En far der er blevet sur på skolen og er gået til den mest skandalejagtende af alle aviser.


    Ikke fordi at det er rigtigt at låse børn inde i kosteskabe. Hvis det var det der skete.
    Men der er helt sikkert mere i den historie end ekstrabladets læsere får at vide her.


    I alle tilfælde må skolens leder ikke udtale sig om et enkelt handicappets barns sag til pressen.
    Det ved journalisterne også udmærket.
    Det er derfor vi får den detaljerede historie om hvordan døren ikke blev åbnet.


    Så får de hende mistænkeliggjort (med held tilsyneladende) uden egentlig at have noget på hende.