Der er terrorangreb i London da flere busser og undergrundsstationer er ramt samtidigt af eksplosioner!!!
Terrorisme I London!
-
-
-
psycho
-
Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Der er terrorangreb i London da flere busser og undergrundsstationer er ramt samtidigt af eksplosioner!!!Ahh ja, det vågnede jeg til.. hørte et eller andet i radioen..
"eksplosion.. undergrund.. london.. Zzzz"
Hva tid skete det ??
EDIT: 8:49 kan jeg se iflg. EB
-
det kunne godt tænkes at bt overdriver kraftigt!!
synes selv at jeg ville vise lidt mere respekt for hvad der står på sider som cnn osv. Der nævnes intet om dræbte endnu, "kun" mange såret!
edit: BT eller EB.. same shit
-
det er sq forfærdligt :(, har sikkert noget G8 top mødet at gøre siden de gør det netop nu.
Selvom det er i en god sags tjeneste de holder det møde, hjælp til afrika osv.
-
Oprindeligt indlæg af shak
det er sq forfærdligt :(, har sikkert noget G8 top mødet at gøre siden de gør det netop nu.Selvom det er i en god sags tjeneste de holder det møde, hjælp til afrika osv.
Enig.
-
Det er dælme uhyggeligt. har også siddet og gloet på CNN i over 1 time nu......
Håber ikke der er nogen døde og at ingen af de sårede får mén, men det er måske nok lige optimistisk nok. Det er en syg verden vi lever i
-
Ja det manglede da bare...det skulle vel komme på et tidspunkt
.
Syntes Kraftedme der er noget forbandet svineri...! -
Er også lige vågnet til nyheden.. Hvis der har været 6 eksplosioner kan det næsten ikke være et tilfælde.
-
De er nogle værre kujoner. Det er utroligt at man kan snakke om ære, hellig krig og pis og papir, og så lave noget så ynkeligt som det der. At gå bevidst efter civile, uskyldige mennesker... christ.
Er der nogen der har taget ansvar for handlingerne?
-
Ja det er sku utroligt at det skal blive ved.
-
Oprindeligt indlæg af castrol
Ja det manglede da bare...det skulle vel komme på et tidspunkt.
Syntes Kraftedme der er noget forbandet svineri...!På tv2 siger de mindst 2 døde og 90 sårede... det er fandme heldigt når man tænker på hvad det er der er sket.
-
Doh min far er i london
-
Oprindeligt indlæg af Pejsen
Doh min far er i londonNedern
- Der er nok ikke sket noget, men du har vel ringet på mobilos og hørt om han er uskadt ?
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
På tv2 siger de mindst 2 døde og 90 sårede... det er fandme heldigt når man tænker på hvad det er der er sket.
Kunne desværre godt forestille mig at dødstallet ville stige rimlig meget. Tror bare det gælder om at få alle de sårede ud lige nu.
-
På tv2 siger de mindst 2 døde og 90 sårede... det er fandme heldigt når man tænker på hvad det er der er sket.
Ja det er sQ heldigt, men stadigvæk 2/90 for mange -
På tv2 siger de mindst 2 døde og 90 sårede... det er fandme heldigt når man tænker på hvad det er der er sket.Ja, ved den ene eksplosion ud af de seks der er
Så det kommer til at stige meget!
Forfærdeligt sådan noget :(! -
Det sku uhyggeligt
I fængsel med dem og så skulle man smide nøglerne væk!
-
Oprindeligt indlæg af TheNIX
Det sku uhyggeligtI fængsel med dem og så skulle man smide nøglerne væk!
Ifængsel..nej smid dem i en gummibåd ud for Floridas kyst..Forbanede Aber
Så lige billeder på tv2 af en mand som lå på en båre der var omringet af læger der forsøgte at genoplive ham