Terrorisme I London!

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Okay, synes bare jeg hørte tusinde i nyhederne på tv2 engang tidligere idag .. Måske de sagde hundrede i stedet ..

Det er rigtigt nok, jeg har også læst 1000 såret - men mon ikke det var på eb.dk eller bt.dk som gætter langt mere end de rent faktisk har kilder til at undersøtte IMO!

Oprindeligt indlæg af bot

det var da en underlig ting at sige... :rolleyes:

Det er noget som omhandler os alle, det kunne lige så godt have været KBH-hovedbanegården i myldretid - så jeg synes måske bare dú burde lukke radioen og sætte en cd på, ik?

Prøvede jeg også men min far ville høre det i radioen:(

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Okay, synes bare jeg hørte tusinde i nyhederne på tv2 engang tidligere idag .. Måske de sagde hundrede i stedet ..

Kommer vel også an på hvordan man definerer "sårede". ;)

Anyways - I nyhederne fortalte de at ifølge en hjemmeside (som jeg har forsøgt at finde...) er Danmark og Italien blandt de næste hovedmål. En arabisk journalist pegede på at det er pga. vores samarbejde med USA, både i Irak og delvist konflikten i Israel / Palæstina.

• Tror ikke man kan regne med tallene..

Hørt alt fra 1000+ skadede... til 4xx skadede...

However er det underordnet... - Mennesker er udsat for unødvendig og meningsløs lidelse ! :(

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

• har overhovedet intet til overs for de tøsedrenge.

de er så lamme og de kæmper ikke for en skid ud over at få opmærksomhed.

ville de fred brugte de ikke de metoder , hvis ellers de tænkte sig lidt om.

desto mere de hærger desto mindre respekt har man for dem.

• Netop.
    De er lamme tøsedrenge.
    Og de er kun ude på at dræbe uskyldige.
    De er skide ligeglade med om det er kristne eller muslimer , sorte eller hvide , kun for at få opmærksomhed på sig selv , de er sikkert overset som babyer og har siddet forkert på potten.

The_Unforgiven

• Er der nogen der har taget skylden for det?
    Tror ikke at IRA tør/ kan sådan noget mere.

Sørgeligt og fuldstændigt latterligt at sådan sker igen.

Håber SAS for ram på skurkene.

• IRA ringer altid før de springer en bombe.

• ja al queda har taget skylden for det..

• Blev så deprimeret over hele tiden at høre alt det skidt i tv'et i går, så jeg smed en kande kaffe over og pryglede kæresten på xboxen istedet ;)

Gider simpelthen ikke tænke mere over det , vil hellere fortsætte livet og håbe på politikere osv klarer deres.

Det som vi så i går er nok desværre bare uungåeligt i den verden vi lever i i dag :(

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Blev så deprimeret over hele tiden at høre alt det skidt i tv'et i går, så jeg smed en kande kaffe over og pryglede kæresten på xboxen istedet ;)

Gider simpelthen ikke tænke mere over det , vil hellere fortsætte livet og håbe på politikere osv klarer deres.

Det som vi så i går er nok desværre bare uungåeligt i den verden vi lever i i dag :(

Præcis ...

For hundrede år siden var det optakten til 1 verdenskrig .. der var bøvl og ballade ... Ja selv så lang tid efter er der stadig ballade .. Og sådan vil det nok altid være !

Blev så deprimeret over hele tiden at høre alt det skidt i tv'et i går, så jeg smed en kande kaffe over og pryglede kæresten på xboxen istedet ;)

Hmmmmmm , sgu da synd du lader det gå ud over hende , he he he.

The_Unforgiven

• he he ja , vi spillede noget Def Jam fight ala Tekken - altid fantastisk til at afreagere på ;)

he he ja , vi spillede noget Def Jam fight ala Tekken - altid fantastisk til at afreagere på ;)

Det er jo et genialt spil .. Har efterhånden gennemført hele historien med et par mænd .. *G*

Det er tragisk hvad der skete i London i går .. At terrorister tror det er den måde man kommunikerer på .. En måde der slet ikke hører hjemme i det moderne samfund som den vestlige verden heldigvis er ..

Ekstremister er farlige .. Og det er ikke kun de islamiske ..

• Mee too - det ville være cool !