Indlæg af bot

Jeg subscriber mig lige på her, i tilfælde HBO falder på et senere tidspunk. Surt show med dit grafikkort

Hvad med denne her som Elgiganten har til salg?

http://www.elgiganten.dk/produ…r?Selected=Specifications

Man kan købe den for 3799,00 i en begrænset periode - ville den være ok til at spille f.eks. StarCraft 2 osv på?

Type Processor AMD Phenom II Triple Core
    Nummer P820
    Antal kerner 3
    Hastighed (GHz) 1,80
    CPU Cache 1.5 MB L2
    Chipset AMD RS880M

RAM Type DDR3
    RAM (MB) 4 096
    RAM Slot (Total) 2
    Type SATA
    Kapacitet (GB) 500
    Rotations hastighed (RPM) 7 200
    Grafikkort type ATI Mobility Radeon HD5470
    Dedikeret video hukommelse (MB) 1 024
    Delt video hukommelse (MB) 2 685
    Skærmstørr. (tommer) 15.6
    Standard LED
    Maks. opløsning 1366 x 768
    Integreret webkamera Ja
    Netværkskort type 10/100
    Trådløs interface 802.11b/g/n
    TV udgang VGA/HDMI
    TV tuner Nej
    USB 2.0 3
    Bluetooth Ja
    Kortlæser Ja
    Kortlæsertype SD,XD,MMC, MS Pro,MS
    HSDPA Nej
    Esata Nej
    Andet Microphone, Headphone jacks
    Andet
    Batteri type Lithium-ion
    Cell 6
    Pegeredskab Touch Pad
    Operativsystem Windows 7 Home Premium
    Operativsystem version (bit) 64
    Minimums højde (cm) 3,18
    Maksimum højde (cm) 3,68
    Bredde (cm) 37,40
    Dybde (cm) 24,60
    Vægt (kg) 2,20

Hey - jeg fandt denne inde på Vupti.dk som har fået ok anmeldelser (af hvad jeg lige kunne finde :rolleyes: )

http://www.wupti.com/Produkter…490/Acer-AS7540G-173.html

Er det en lækker laptop til prisen synes i? :)

Pris: 4.699,-

Acer AS7540G 17.3"

Processor 2,0 GHz AMD Athlon II x2 M300
    Hukommelse 4096MB RAM (2x2048MB)
    Harddisk 500 GB 5400Rpm
    Skærmstørrelse 17,3"
    Opløsning 1600 x 900 pixel
    Grafik ATI Mobitity Radeon HD 5470 med 512 MB videohukommelse
    Drev Multi Dual-layer DVD brænder
    Trådløst netværk Ja 300Mbit
    Netværk 10/100/1000Mbit / 56K modem
    Porte 4 x USB2.0 / VGA /HDMI
    Kortlæser Ja 4-i-1
    Webcam Ja 0,3
    Styresystem Windows 7 Home Premium 64Bit
    Programmer -
    Vægt 3,2 kg
    Mål (BxDxH) 41,1 x 27,4 x 4,5 cm
    Batteri 6 Cells

Edit: Glemte lige at skrive prisen

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Har samme grafikkort som det i den bærbar, og kan afsløre at det kan køre lidt af hvert - dog ikke Bad Company 2, selv på lowest. Det dør simpelten det øjeblik der dukker røg op fra eksplosioner eller lign. :rolleyes:

(Dog med en Core 2 Duo Processor og ikke X2)

Takker - så er det nok det rigtige valg at jeg ikke skal have den, kune en dag nok godt finde på at spille en lille smule bad company 2, hvis jeg fik købt det - dog i lav opløsning.

Jeg leder videre :)

Hey Jan, super tak for svaret!

Jeg må jo nok kigge efter en anden laptop i så fald - var ellers lige så glad fordi jeg troede jeg havde fundet en jeg kunne købe og vide at den var det bedste til prisen.

Jeg leder videre

Jeg har set denne laptop på Elgigantens hjemmeside - vil gerne have en med en masse HD plads, som dog stadig kan spille et par spil uden nødvendigvis i højeste oplysning

Pris: 4.999,00

Er det et ok godt tilbud, eller er jeg gal på den?

http://www.elgiganten.dk/produ…ations#tProductTabcontent

Type Processor AMD Turion 64 X2 Dual-Core Mobile
    Nummer M620
    Hastighed (GHz) 2,50
    CPU Cache 2 MB L2 Cache
    Chipset AMD M880G

RAM (MB) 6 000
    RAM Hastighed (MHz) 800
    RAM Slot (Total) 2
    RAM Slot (Ledige) 0
    RAM Max. ved opgradering (MB) 8 000

Type SATA
    Kapacitet (GB) 640
    Rotations hastighed (RPM) 5 400
    Lydkort type 3D Soundblaster Pro Compatible Sound
    Grafikkort type ATI Radeon HD4650
    Dedikeret video hukommelse (MB) 1 024
    Delt video hukommelse (MB) 2 302
    Skærmstørr. (tommer) 15.6
    Maks. opløsning 1366 x 768
    Integreret webkamera Ja
    Opløsning VGA
    ExpressCard slot Ja
    Netværkskort type 10/100/1000
    Trådløs interface 802.11b/g/n

Hej Tweaker... jeg står overfor at skulle købe en bærbar til ca 7-8000kr. Hvilken af disse to ville i mene er bedst til prisen?

Koster 6.875,00 DKK

ABook 1580W - Intel Core 2 Duo T5900 2.2GHz - 4GB RAM - Centrino 2

SUPER TILBUD - SÅ LÆNGE LAGER HAVES!

Intel Core 2 Duo T5900 2.2GHz Processor
    Intel Cantiga PM45 ICH9M Chipset - Centrino 2
    15,4" Widescreen skærm WXGA+ (1280x800)
    4GB DDR2 RAM PC800 - 2 x 2GB RAM
    ATI Radeon HD3400 Grafikkort m. 256MB GDDR RAM
    320GB SATA Silent Harddisk - 7200 RPM
    Intel® 5300 Wifi 450Mbit Trådløst Netkort
    1GBit LAN, Indbygget Bluetooth Ver 2.1 EDR
    Indbygget Webkamera, Fingertouch Security
    SuperMulti DVD-RW DualLayer +/-
    Firewire, 3 x USB2, HDMI port
    Webkamera Indbygget, FingerTouch
    8 Cell batteri, Numerisk tastatur
    Inkl. ABook Bæretaske
    2 års garanti, 5mdr. på batteri

Vægt og dimensioner
    B:365 D265 H22~34 mm
    2,82 kg med batteri

http://www.eu-computer.dk/shop/abook-1580w-intel-21893p.html

Koster 7.495,00 DKK
    Dog her en ændring at jeg ville vægle 320GB 7200rpm HD (bliver også 100kr billigere)

Tekniske Specifikationer:
    Processor Intel Core2Duo P8600 2x2,40GHz CPU (3MB cache, FSB1066MHz)
    Ram: Original 4GB DDRII-800 RAM DualChannel PC6400
    Harddisk: 400GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: nVidia GeForce 9600M GT 512MB dedikeret RAM
    Skærm: 15.4”TFT-LCD WXGA+, Glare Type,1440x900, 16.7M colors
    Batteri: 9-cell high-end battery
    Lyd: High Definition Audio lydkort (2 højtalere)
    Drev: Super Multi DVD-brænder DualLayer
    Netkort: 100/1000 Mb/s GIGABIT - samt Intel Trådløst N netkort 450mbps
    Webcam: 2.0M pixel webcam i skærm
    Keyboard/mus DK-keyboard samt touchpad med 2 knapper
    Software: Drivere til Windows Vista medfølger. (Understøtter ikke XP)
    Vægt: 2.7 Kg (with Combo Driver)
    Mål & vægt 358(W)x259(D)x25-39(H)mm
    Service: 2 års garanti (Dog undtaget batteri som der ydes 6 måneder på) Derudover 3 måneders hotline.
    Stik/forbindelser:
    3 x USB 2.0 alle med power
    1 x HDMI port
    1 x Fingerprintreader
    1 x VGA
    1 x Express Card
    1 x 3-in-1 flash Card Reader (SD/MMC/MS)
    1 x RJ45 connector for Ethernet

http://www.mm-vision.dk/produk…99621&gruppe=PCnotevision

Originally posted by Phero2006
    Well manden kan gå på vandet, og få vandet til at løbe fra en sten osv osv...så tror sq ik han brænder sig på en burito varmet, af guds kraft..gud gør ham da bare guddommelig modstands dygtig vs varme.. 8o

Jeg tror du har misforstået pointen i historien... historien er jo en afart af sætningen "Hvis gud er almægtig, vil han så være i stand til at skabe noget så tungt, at han ikke selv kan løfte det" - hvilket jo er et ganske fint opsat paradox : )

Mht besvarelsen af lige det spørgsmål, og samtidig også Homers spørgsmål, har jeg altid blot tænkt at hvis et væsen vitterligt ER almægtigt, så er det ikke bundet af logisk konsekvens! - Dvs at det er både i stand til at lave noget tungere end den kan løfte, og samtidig også løfte det.

PS: ganske humor besvarelse mht Jesus. Folk som ikke kan se hvorfor nogen skulle synes det er sjovt mangler virkelig humoristisk sans/forståelse
    (om hvorvidt man rent faktisk mener det er sjovt er en anden snak!)

Hejsa alle,

Hvad siger i til denne her opsætning på en bærbar fra Zepto (Znote 6314W). Der er opgraderet processor fra Intel Core Duo T2250, og op til Intel Core 2Duo T5600 (mere cach?) - men det kostede godt nok også 1125,- mere. Er det mon fornuftigt?

14.1" Wxga skærm Crystal Clear

2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM, Zepto

54Mbit Trådløst netværk

SAMSUNG DVD-RW DL Brænder

6 Cell batteri

NVIDIA® Geforce Go 7600 512MB

1.83 GHz Intel® Core™2 Duo T5600

100GB 7200omdr SATA Harddisk Hitachi®

Microsoft® Windows® Vista Home Premium 32bit - DK (min.: 512mb ram)

Vægt 2.35 kg

Pris i alt DKK 10.115,00

Nogen som har et bedre forslag evt? - computeren skal gerne være lidt fremtidssikret i kommende år, og skal ellers bare bruges til nogle manager spil (også det næste som kommer i rækken ;) )

Hej, nogen der kender et godt (evt simpelt) program hvor man kan editere det viste område i et videoclip? - fx hvis jeg har et clip hvor jeg ønsker at fjerne benene (dvs fx den nedereste del af clippet)

Det må meeeeeget gerne være gratis please.. men dur ik hvis der er reklarmer e.l. i output filen dog

Nogen der kan være behjælpelige? - jeg har forsøgt et par stykker, men de tillader kun at trimme start/slut .. ikke højde m.m

Hejsa,

nogen der kender til et program som kan fange der som der bliver vist på skærmen? - jeg har forsøgt diverse gratis programmer jeg kunne finde og de havde alle til fælles at de hvis de skulle fange noget i windows media player, showtime osv så var området bare helt sort (???)

Alternativt... nogen som kender et program til at edit videoclips hvor man kan vælge en region af filmen som man blot ønsker set??

Håber nogen kan hjælpe mig med en gerne gratis mulighed (ingen preview panes i den endte video!). Alternativt hvis i ved dette ikke eksistere gratis, så evt hvis nogen ved de har et program som kan gøre det, men ikke koster for meget

På forhånd maaange tak!

Originally posted by Butcher
    Vandkanoner ville for mig at se også være kanone. Forstår ikke hvorfor politiet ikke vil have dem.

Jeg er helt enig med Butcher - vandkanoner er vejen frem.

Originally posted by Bagekartoffel
    Lidt vand havde nok ikke gjort den store skade, måske tværtimod, bare lidt spredt vandtåger, der er sådan en dejlig afkølende effekt fra såden lidt vand fra en vandtankvogn.. Og så var der måske ikke så mange flammer og røg. Men som andre så godt har nævnt, så avler det bare en anden vrede, vendt mod vores uundværelige brandvæsen..

Tro mig Bagekartoffel, vandkanoner vil have en kæmpe skade på voldsmændende.
    I 0-1 graders varme vil alene kulen delvist uskadeliggøre dem, men også den ekstra vægt og ubehag af alt det våde tøj vil have en paralyserende effekt på dem.
    Plus det vil ikke være brandfolk der bruger dem, men politiet.

Originally posted by Raller
    Men ellers, fed dag !! fed dag!!

Det tror jeg ikke Raller ville have sagt, hvis han havde været gennemfroset og drivvåd...

Vandkanoer er det næste skridt, og jeg er ked af det ikke er sket tidligere. Alle voldsmændende kan ikke rigtig matche den opskalering i magtbrug, og dermed vil politiet have overhånden endelig.

Originally posted by Lemon
    Folk sidder jo for helved og griner af en mand der bliver kørt ned? kan du fortælle mig hvad en i helved det har med rigsdansk at gøre?

Nu er det ikke værre end at manden blev skubbet af bilen fordi han løb rundt på vejen og kastede med sten - grunden til at folk kan tillade sig at grine skyldes at voldsmanden ikke kom til skade.

Havde han været død eller mistede begge ben, så havde folk naturligvis ikke grint - selvom mange nok stadig ville mene at det var hans egen skyld (naturligvis)

Derfor kan folk godt tillade sig at grine af af ham, uden dårlig smag i munden.

Jeg deler mening med de fleste her, ikke fordi jeg kan udstå faderhuset (for det kan jeg vitterligt ikke), men Ungdomshuset har da godt nok lavede så mange fejl at man virkelig ikke kan ynde dem nogen form for sympati.

Jeg kommer lige derinde fra, jeg var hos besøg hos en veninde der bor på jagtvej. Og jeg var alt for nysgerrig til ikke at smutte helt op foran og kigge med i et stykke tid.

Det skal siges det går forholdsvis vildt for sig derinde nogle få steder, men udover de hardcore voldsmænd, så er der en "god hyggestemmning" blandt de folk der bare står og kigger - de hygger sig med en øl flere af dem, eller bare griner når de ser en voldsmand blive forfulgt af en betjent.
    (der er naturligvis også mange tilskuere som råber slagord og opfører sig rimelig provokerende)

Trist at faderhuset er så langsomme at de endnu ikke har besluttede om huset skal rives ned.... det bliver en trist omgang at skulle blive ved med at have en politistyrke stående derinde (ie. spild af vores allesammens penge)

Kom ind i kampen! .. riv huset ned!

Originally posted by _WHAT_
    Tjaa nu har jeg ikke set udsendelsen men havde tidligere cc i 2 år og det var der sgu ikke nogen problemer med. God service og ja ikke noget at klage over.

Der vil altid være uheldige situtationer med alle store selskaber.

Jeg har tidligere haft Cybercity is næsten 8 år, fordelt på to forskellige boliger. Jeg havde aldrig problemer med dem som ikke var fuldt ud tilgivelige.

Nu har jeg haft Fullrate i et godt stykke tid, og dem har jeg ingen problemer har med heller.

CC klarede sig vist ret flot i den udsendelse... thumps up

wicked! ... det er sgu en cool joke. Ærgeligt ingen har gjort den mod mig, så jeg kunne vide helt sandfærdigt om hvordan jeg ville reagere :razz:

Et spørgsmål dog: kan man genskabe baggrunden som personen havde før, eller er det tabt hvis han ikke ligger inde med billedet på sin computer?

Originally posted by the_man

Nu må du lige tale lidt pænt om de døde ik..?? Om det så har været den onde eller den gode..! Jeg syntes virkelig at du lige skulle respektere folk..

Det er jo fair nok at du føler det, men omvendt synes jeg da også hvad Humpeligimp siger er fair.

Jeg kan ikke se hvorfor en persons død automatisk skulle befri ham for hvad han har gjort mens han var i live.

Da jeg læste aktiklen smilede jeg da, og det synes jeg ikke nødvendigvis er moralsk forkert.