Terrorisme I London!

• Fordi der er sendt en masse politi væk fra london i anledning af G8 mødet... De har netop anvendt chancen...

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af shak

Hvis det kan ske i london hvorfor skulle det så ikke også kunne ske i kbh.

Nørreport i muldretid, det ville være forfærdlig :(

Enig. Med den slags kujon agtige metoder, som de anvender, kan de gøre det alle steder.

Komme frem og vise sig, så de kan risikere bøllebank, tør de ikke. Usle feje køtere. :finger:
    Jeg spytter dem i ansigtet og slår dem med mine flade sko. ;)

• og sender charlie efter dem :))

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Kun iform af barsebæk...

Fordi i Danmark, har vi,.... Overkill sikkerhed..

Overkill...Næppe! Vi dansker går jo stille og rolig rundt og tror det hele er så sukkersødt, vi tror ikke at sådan noget kan ske i vores land og netop det er den størreste fejltagelse!

• Tror ikke dansk sikkerhed er helt så skod som folk går og tror ;)

Anyways...

Hvad sker der for DR's broadcasting, det lort gik jo ned !??

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark

Oprindeligt indlæg af Torque
    Gad vide hvad der egentlig skal til, før de klaphatte holder inde. Skal vi tæppebombe hele mellemøsten?

... Det lyder sgu som en plan ...

Så giver jeg sandkage bagefter ... :))

• Hmm....

Det stopper først når der er faldet en nuke, men den dag kommer forhåbentligt aldrig... Men kan vi ikke bare få dem til at holde det til Israel ? :P - Så kan de bekæmpe verdens overbefolkning og vi slippe for katastrofer?---- Næstne ikke kynisk sagt, vel?

--- SILENT STORM ---

Gad vide hvad der egentlig skal til, før de klaphatte holder inde. Skal vi tæppebombe hele mellemøsten?

Tror jeg faktisk ville være en god idé. Synes den måde der bliver ført "krig" på er lidt for blød. Man må helst ikke dræbe civile, og der er 15000 forskellige konvensioner (bøf?) man skal overholde. Så kommer man ikke problemet til livs.
    Så er der nok nogen der siger at det er synd for de civile der ikke har noget at gøre med det, men det er der ikke noget at gøre ved, hvis man vil ha' "fred" så må der ofres lidt.
    Hvis man nu havde smidt en bombe (A-bombe?) i Bagdad, så ville de nok have været lidt mere samarbejdsvillige. Så længe "fjenden" ved at vi ikke slår civile ihjel, så gemmer de sig blandt de civile. De er nemlig ikke bange for tab af et par menneskeliv. Hellere dem end os.

Er måske lidt ophidset lige nu... Og husk! Overdrivelse fremmer forståelsen.

Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Kun iform af barsebæk...

Fordi i Danmark, har vi,.... Overkill sikkerhed..

What? årets joke...

Oprindeligt indlæg af shak

Hvis det kan ske i london hvorfor skulle det så ikke også kunne ske i kbh.

Nørreport i muldretid, det ville være forfærdlig :(

Ja.. Nørreport... Skræmmende... :boxed:

Det er en super god ide. Man kunne lave hele lortet om til en kæmpe sø og lave et kæmpe turist område.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Det er en super god ide. Man kunne lave hele lortet om til en kæmpe sø og lave et kæmpe turist område.

Der er også dejlig varmt dernede :D

Oprindeligt indlæg af HAM

Tror jeg faktisk ville være en god idé. Synes den måde der bliver ført "krig" på er lidt for blød. Man må helst ikke dræbe civile, og der er 15000 forskellige konvensioner (bøf?) man skal overholde. Så kommer man ikke problemet til livs.
    Så er der nok nogen der siger at det er synd for de civile der ikke har noget at gøre med det, men det er der ikke noget at gøre ved, hvis man vil ha' "fred" så må der ofres lidt.
    Hvis man nu havde smidt en bombe (A-bombe?) i Bagdad, så ville de nok have været lidt mere samarbejdsvillige. Så længe "fjenden" ved at vi ikke slår civile ihjel, så gemmer de sig blandt de civile. De er nemlig ikke bange for tab af et par menneskeliv. Hellere dem end os.

Er måske lidt ophidset lige nu... Og husk! Overdrivelse fremmer forståelsen.

Synes det lyder lidt overdrevet løse problemet på den måde, tænk på alle de uskyldige dødsofrer. I øvrigt ville man ikke komme problemet til livs så enkelt.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• Det er meget sjovt som folk reagerer... Danmark, London, Italien? Hvorfor skulle de have nogen grund til at bombe os? Fordi vi er i krig... måske? Jeg ved ikke med jer, men jeg finder intet underligt i, at det sker. Dermed ikke sagt at jeg på nogen måde kan acceptere metoden eller død og ødelæggelse på nogen måde, men deres mål forstår jeg godt. For det er nærmest sygt så lukkede folks øjne er for omverdenen. Danmark er i KRIG, England er i KRIG - no wonder at der bliver udført terrorangreb når vi fører krig mod et land uden grund.