Planlagte køb i november!

  • Sidder lige og kigger lidt på hvad jeg skal investere i, i nov. hvor pengene igen er en faktor i mit liv :)


    Here goes:


    I første bundle:


    Doom3
    Star Wars Jedi Academy
    Logitech MX510


    Kan få disse til ca 789,- (alt nyt fra butikken)


    2. bundle (ikke helt fastlagt)


    DVD film, alá Troja og andre nyheder.


    Skal nok ikke have nogen større HW opgraderinger. Kun MX510.


    Hvad med jer? Hvilke planer har I? :D


    PS. Kommentarer er altid nice :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvad med jer? Hvilke planer har I? :D
    PS. Kommentarer er altid nice :)


    Thja, eftersom min kones baby snart er ved at poppe ud, går jeg ud fra, at de næste mange måneds investeringer kommer til at hedde: Bleer
    ......ja og indimellem kan der vel godt sno sig en PDA[Aner ik hvilken endnu, men håber på nogle råd fra JER !!]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Thja, eftersom min kones baby snart er ved at poppe ud, går jeg ud fra, at de næste mange måneds investeringer kommer til at hedde: Bleer
    ......ja og indimellem kan der vel godt sno sig en PDA[Aner ik hvilken endnu, men håber på nogle råd fra JER !!]


    Uuh..lyder sgu spændende med den nye...baby..


    Det er vel også en planlagt investering for november eller senere :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hm. Jeg skal vel ikke have noget specielt i denne måned. Har lige fået mit 512mb ATP MMC RS til min 6230, så jeg er godt tilfreds.


    Her for en times tid siden kom UPS lige med den DELL X5 PDA jeg havde bestilt ... Men sendte den tilbage for gider ikke have den alligevel nu når jeg har fået det MMC-kort til min mobil. Så kan den godt klare det som den skal. ;)


    Hvis jeg får tid, så skal jeg dog ind forbi Boomtown og købe et par kult-games jeg har fået lyst til at game igen .... og så måske lige kigge lidt på Razor Viper ... Kunne jo være jeg langt om længe fandt en ny god mus jeg kunne li.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hm. Jeg skal vel ikke have noget specielt i denne måned. Har lige fået mit 512mb ATP MMC RS til min 6230, så jeg er godt tilfreds.


    Her for en times tid siden kom UPS lige med den DELL X5 PDA jeg havde bestilt ... Men sendte den tilbage for gider ikke have den alligevel nu når jeg har fået det MMC-kort til min mobil. Så kan den godt klare det som den skal. ;)


    Hvis jeg får tid, så skal jeg dog ind forbi Boomtown og købe et par kult-games jeg har fået lyst til at game igen .... og så måske lige kigge lidt på Razor Viper ... Kunne jo være jeg langt om længe fandt en ny god mus jeg kunne li.


    Elsker bare når du snakker Boomtown :D


    Skal du ind og misbruge deres tilbud?? :D


    Regner også med jeg skal have en Boomtown Key Strap :P Er træt af den gamle :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Uuh..lyder sgu spændende med den nye...baby..


    Det er vel også en planlagt investering for november eller senere :P


    Jepper, jeg tror jeg får hænderne fulde ..... ikke mindst af bæ :-) Det er den første, så det er jo næsten ligesom jul - kan næsten ikke vente tiden af.


    ..Good one, det er en investering for livet.......men ikke den sidste. Har ladet mig fortælle, at inden denne "investering har forladt reden" har vi brugt ca. 1 mill. kr. på den.....fisme vildt.............tænk hvilken SERVER med QUAD-processore eller kvantetechnology man ku få :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    .. og så måske lige kigge lidt på Razor Viper ... Kunne jo være jeg langt om længe fandt en ny god mus jeg kunne li.


    har jo lige solgt min ;) - dvs har ikke fået penge fra brugeren herinde fra endnu :evil:


    men ganske fin mus - men der er jo også en opdaret udgave på vej - Razer Diamondback , ser bestemt også sød ud

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Thja, eftersom min kones baby snart er ved at poppe ud, går jeg ud fra, at de næste mange måneds investeringer kommer til at hedde: Bleer
    ......ja og indimellem kan der vel godt sno sig en PDA[Aner ik hvilken endnu, men håber på nogle råd fra JER !!]


    Selvom det er din kone der skal føde, er det vel ikke kun hendes baby ..


    Jeg har fået fortalt man skal være to om at lave sådan en, men kan selvfølgelig være mig der er forkert på den .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Elsker bare når du snakker Boomtown :D


    Skal du ind og misbruge deres tilbud?? :D


    Regner også med jeg skal have en Boomtown Key Strap :P Er træt af den gamle :D


    HeHe ... Ja, er stor fan af boomtown. Har lige været der inde igen her i fredag sammen med nogle gamle arbejdskollegaer og et par stykker til for at game i 6 timer. :)) ... Er sgu sjooovt ... :))


    Ja, skal ind og gøre brug af deres tilbud. Har overvejet at bare bestille på nettet, men når jeg også skal kigge lidt på den mus, så må jeg jo bevæge mig der ind ... Må se om jeg lige kan finde lidt tid og lyst til at tage nogle steder en af dagene. Gider ikke i dag for der har jeg en fridag ... :dance: ... Måske på mandag. Der har jeg også taget en fridag. Er også på tide jeg får brugt noget af de 5 ugers ferie jeg stadig har tilbage .... Skal jo bruges inden maj hvis det skal bruges. :))


    Tja en keystrap er jo altid en god ting at have, men jeg har nu nok i de 3 stykker jeg har fået firmaet til at sponsorer... Dovenskab vel. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    har jo lige solgt min ;) - dvs har ikke fået penge fra brugeren herinde fra endnu :evil:


    men ganske fin mus - men der er jo også en opdaret udgave på vej - Razer Diamondback , ser bestemt også sød ud


    Ja, har også kigget lidt på Diamond ... Den er jo en god tand forbedret, men ikke lige til at finde i nærheden jo ...


    Er nu ikke fordi jeg desperat har brug for en ny mus, men kunne jo vel være nice nok at prøve noget nyt hvis der var noget jeg kunne li. Bryder mig ikke om MX-musene osv ...

  • CS:S måske
    Køler til mit Gainward, hvis jeg finder en :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Tja...


    Der kommer jo NFSU 2???


    Så kommer der battle for middle earth... Så kommer der også HL2 ;)


    Er der ingen der har husket HL2 herinde???


    Så skal jeg nok have nye sko...


    Så er der nok et par ture i biffen på vej..


    Ved ikke rigtig hvad der ellers er...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, har også kigget lidt på Diamond ... Den er jo en god tand forbedret, men ikke lige til at finde i nærheden jo ...


    Er nu ikke fordi jeg desperat har brug for en ny mus, men kunne jo vel være nice nok at prøve noget nyt hvis der var noget jeg kunne li. Bryder mig ikke om MX-musene osv ...


    Er der nogen der har et link til de der razer mus???


    Har nemlig villet have en ny mus i et stykke tid...


    MX310 er ved at være lidt kedelig...

  • Halløjsa..


    Tja tror jeg vil købe mig en AMD A64 3700+ eller måske en 19" TFT, syns ikke det her CRT sjov er så fedt alligevel, men er sgu i bund og grund ok tilfreds med mit nuværende setup, og så har jeg lige været en uge på Cypern, så der er lidt lavt i kassebeholdningen, men vi får jo løn på Fredag 8)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT