Planlagte køb i november!

  • Hmm altså grill ikke så negativ ;)


    Spillet er da det flotteste der længe er lavet, lyder godt, og meget realistisk. Hvad ved spillet synes du er så dårligt? Det er jo kun en demo du har fået testet :D

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi


  • Håber de har fixet problemer med scoll-hjulet fra Viper-udgaven.


    Synes virkelig det kørte dårligt. Nogengange når man scrollede op var den helt vild stram :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Hmm altså grill ikke så negativ ;)


    Spillet er da det flotteste der længe er lavet, lyder godt, og meget realistisk. Hvad ved spillet synes du er så dårligt? Det er jo kun en demo du har fået testet :D


    Tja jeg syntes at det er nederen ... Måske delvist fordi jeg hader sådan nogle games ... Er jo intetsigende at bare køre ... og køre ... og køre ... Gaaaaaab... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Synes virkelig det kørte dårligt. Nogengange når man scrollede op var den helt vild stram :(


    Gør ikke noget .. Er vant til stramme ting ... :)) ... Det skal slides løst ... :)) *G*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Den der liste er ikke specielt opdateret .. Den der åbnede i Herning d. 30 september er endnu ik kommet på .. :))


    Det er jo i jylland .. Nobody gives a shit ... *G* :))

  • Ahh ok der ser man den primære grund for hvorfor du ikke bryder dig om spillet. GTR fanger jo ikke den store gruppe mennesker der bare vil køre ARKADE racer spil alla NFSU 1+2 . Spillet er for de voksne drenge med hang til en rigtig racesimulator. Jeg kom selv igang med ægte sinracing for 2 åre siden i DGTS= danish grand touring series hvor vi brugte nascar 2003 racing series som grundpillen. Derefter udkom der en trans am mod som jeg har kørt i liga. PT står det stille mens vi venter på at DGTS starter op igen med GTR.
    I mellemtiden deltager jeg i GPLS ( grand prix legends ) online racing samt på ESCORS hvor jeg deltager i boomtown north series i nascar cuppen.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Tja jeg syntes at det er nederen ... Måske delvist fordi jeg hader sådan nogle games ... Er jo intetsigende at bare køre ... og køre ... og køre ... Gaaaaaab... :))

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Håber de har fixet problemer med scoll-hjulet fra Viper-udgaven.


    Synes virkelig det kørte dårligt. Nogengange når man scrollede op var den helt vild stram :(


    Jeg læste et review af det og der sagde han alt var mega fedt... Undtagen at han ikke kunne trykke på sideknapperne...


    Og der tror jeg bare det er hans fingre den er gal med :))

  • Hmmm... Ikke ligefrem et planlagt køb, men det blev det meget hurtigt.


    1 stk. bagbro til bilen eller en hel bil med en bagbro.
    Mitsubishi er 8 uger om at få den hjem fra Japan og det er skod, når man skal have bilen til omsyn om 14 dage. :boxed:

  • Har lige investeret i Sacred Plus..
    Så jeg har brugt novembers kvote! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • sparer op til efter nytår :T
    eftersom jeg så har 12k at gøre med og når man så oven i købet kan få trukket moms fra og ikke skal købe skærm :evil:
    håber jeg kan få en god comp ud af det :cheers: :drink: :cheers:

    newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.


    Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

  • Tjaa...hvis jeg bliver ringet op fredag og får at vide at jeg får det job jeg lige har været til jobsamtale for at få, så skal der bruges penge - dog ikke i november for da har jeg ikke fået lønnen endnu...:T


    Og hvis jeg ikke får jobbet - så skal jeg heller ikke bruge penge i november, for så skal jeg jo spare... ;)

  • Køb i november? - Hm har bestilt et X800XTPE. Men bestiller nok et mere til min Gamer maskine hvis chefen holder hvad han lover :)


    Ellers bliver det til P4 3.0C samt en P4C800-E Deluxe. Og nogle forskellige køle "ting" .. Bl.a neopren og noget flydende stads.. Ellers tror jeg et November bliver en stille måned.

  • Ja du har til dels ret Karsten LFS er både livagtigt fedt og nemt at bruge mange timer på. Ifølge folk jeg har snakket med der har prøvet den færdige version da udgiveren af spillet var i damnark siger at gtr er meget sværere og flottere federe i alle aspekter. Glæder mig for vildt til det udkommer. :dance:


    Hmm. Så vidt, jeg har forstået, er "LiveForSpeed" det mest livagtige racerspil, men der er måske noget, jeg har misforstået?[/quote]

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • tja.. har bestilt en ny mobil en Nokia 6260 så den går jeg og venter på og der ryger da lige 3k .. så skal jeg have noget nyt tøj ala Energie og G-star, også skal jeg i byen i den her weekend i ålborg også var det de 6k der røg der :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Køb i november? - Hm har bestilt et X800XTPE. Men bestiller nok et mere til min Gamer maskine hvis chefen holder hvad han lover :)


    Ellers bliver det til P4 3.0C samt en P4C800-E Deluxe. Og nogle forskellige køle "ting" .. Bl.a neopren og noget flydende stads.. Ellers tror jeg et November bliver en stille måned.


    ... Stille måned? 8o
    Well, jeg tror jeg skal have et nyt kabinet. Men jeg ved satme ikke hvilket jeg skal vælge... Der er så mange :boxed:


    Edit: Og, så skal jeg her den 1. November købe en masse slik og sodavand, efter forhåbentligt at have taget en måned uden slik/sodavand (damn efterårsferien og de lans jeg har være til har været hårde :boxed: )

  • Planlagte indkøb:


    Fødselsdagsgave til min far...
    Den gamle Avril Lavigne - Let go


    Mulige indkøb:


    NFSU2
    HL2
    GTA - San Anderas (ps2)


    ---


    Man skal også huske at det snart er jul... flere udgifter ;( - Men man vil jo også gerne selv have gaver :T :D :D :D


    Er også i forhandlinger med de gamle for tiden ang en eller anden bærbar til skolebrug... ;)