Planlagte køb i november!

  • "The Diamondback may be pre-ordered online at the Razer web site. The Diamondback will hit the steets on November 1st, 2004 and also pre-orders will ship at this time. "


    Øv...


    Pre-Order: http://www.razerzone.com/


    http://eurostore.razerzone.com/


    For kun ~350,-...


    Det var sq da billigt..


    Det blir min næste mus...


    Ham review gutten er en svækling :D


    Han kan ikke trykke på en muse knap med sin tommelfinger...


    Sikkert en klassisk geek :D Cola, tynd, grillmad og Lan er hans liv i en nødeskal :D


    Edit: http://www.razerzone.com/retailers.html


    Der kan i se butikker der får den på lager...


    shg fona og ebgames er bla på listen i danmark ;)


    Sygt... Der er næsflest retailers i danmark :D


    9 i USA og 7 i danmark :D


    Haha... Det var da vildt :))


  • Nice ... Men kan ikke finde den nogle af stederne ... Så den er vel ikke lagt online endnu...


    Ville ellers passe mig fint hvis jeg kunne li den for står og mangler en mus jeg kunne lege lidt med ... så kunne jeg jo bruge den jeg har nu til det ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Den blir først released 1 november... Eller der blir den shipped over hele jorden ;)


    Joh, men derfor kunne diverse shops jo godt lille den på nettet til "preorder" ... ;) .... Fx. EBgames og SHG ... :))


    EBgames ligger jo her i KBH, så det er jo nice nok .. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Joh, men derfor kunne diverse shops jo godt lille den på nettet til "preorder" ... ;) .... Fx. EBgames og SHG ... :))


    EBgames ligger jo her i KBH, så det er jo nice nok .. :))


    Samme gør fona jo...


    Men jeg tror jeg smutter ned i EB og hører med dem...


    Nogen der ved om der ligger en EB games på amager???


    Synes ikke jeg kan huske det???


  • Har da allerede betalt for HL2 :D



    Planlagte investeringer.. Hmm, hvis vi nu tæller "November" som "Når jeg får SU", så skal jeg klart købe GTA: San Andreas, Xbox-Live, En Aladdin chip til Xbox, samt en større HDD til samme!


    Af PC grej er jeg ikke helt sikker.. Kunne være man skulle lægge en små 1000 kr til side, så man kan investere i et X800 uden de helt store huller i lommerne her i December.. Eller man måske skulle ønske sig det i gave, eller bare et tilskud til et? "Jamen familie, det går til den største investering i mit liv!"


    OT: Mens jeg skrev det her, pakkede en stor fil ud i WinRAR.. Da den var færdig skulle den jo flyttes fra C til destinationsdisken, D.. Hvorfor popper den op så man trykker cancel fordi man lige skal trykke space..? Hader Windows.. :ban:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg har bestilt den nye playstation 2, den udkommer på mandag så den skal jeg hente der. :))


    Ellers har jeg ikke de store planer om at købe nået, har jo et fint system og det køre, så hvorfor lave det om ;)


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • EBGAMES i Fields, det vel også tæt på Amager ;)



    Jeg har lige købt Mobo og Ram, så jeg køber måske kun et spil eller lign til november, min bror og fætter har også fødselsdag så der skal købes gaver :clap: :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    EBGAMES i Fields, det vel også tæt på Amager ;)



    Jeg har lige købt Mobo og Ram, så jeg køber måske kun et spil eller lign til november, min bror og fætter har også fødselsdag så der skal købes gaver :clap: :boxed:


    Den er ikke på den her liste: http://www.ebgames.dk/butikker/


    Er du sikker på der er en i fields???


    Tager mig nemlig under 2 min at komme i fields fra mit hus ;)

  • Vel jeg har pt ingen penge da jeg først lige har fået arbejde fra d. 2 november på danfoss :)


    Jeg har ikke brugt noget som helst af mit frikort i år, og da der kun er 2 måneder tilbage så regner jeg stærkt med at kunne tage den fulde løn hjem hver måned.


    Så jeg skal i hvert fald investere i noger guff d. 1 december :)


  • tja min ven arbejder i Game i fields, og han plejer at gå ind til EBgames i Fields for at spionere deres priser ;)

  • Lige det jeg regner med :


    Kørekort ( Starter den 8/11 )
    Bil - Golf 2 / Polo ( Har set på et par stykker )


    Allerede disse to ting kommer højest sansynlig op og ligge på 20-25K........


    Hvis pengene bliver til det :
    Anlæg til bilen - ~ 8K


    Udseende af bilen må vente til at jeg starter med at tjene nogle flere penge, så det bliver nok engang i starten af 2005.....


    Om 2-3 uger regner jeg med at have begyndt på mit vandkøling, så hvis jeg falder over fx. en brugt pumpe, radiator så kunne det også være at det kom med på listen - Scooteren skal så også sælges i næsten måned for at have lidt indtægter ;)
    - Tror ellers ikke lige jeg har andre planer pt... men det må tiden vise hvor meget af dette der bliver til noget.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    BEVISER


    ebgames under butiksoversigt


    http://www.fields.dk/


    Ringede lige til dem...


    Det havde de ingen anelse om :))


    De fik det først at vidde når de fik det...


    Pga hardware havde de ikke så meget at gøre med...


    Det kom bare... Så jeg skulle ringe derned igen d. 1 november... Hehe...



  • HAHAHA


    Det KOM BARE :T

  • Det er godt nok ikke i november jeg skal handle, men i overmorgen d 29 oktober.
    Der udkommer spillet jeg har ventet på hele året.
    Spillet hedder GTR og er det nyeste indenfor en ægte racing sim.


    Læs selv hvad de skriver inde på boomtown, og hent evt demoen så i kan prøve spillet af. I vil ikke fortryde kan jeg love jer. Dog er det et must at du har et sæt rat/pedaler for at få det optimale ud af spillet da det nærmest er Uspilbart med keyboard.


    http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60501

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Det er godt nok ikke i november jeg skal handle, men i overmorgen d 29 oktober.
    Der udkommer spillet jeg har ventet på hele året.
    Spillet hedder GTR og er det nyeste indenfor en ægte racing sim.


    Læs selv hvad de skriver inde på boomtown, og hent evt demoen så i kan prøve spillet af. I vil ikke fortryde kan jeg love jer. Dog er det et must at du har et sæt rat/pedaler for at få det optimale ud af spillet da det nærmest er Uspilbart med keyboard.


    http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60501


    Tja jeg syntes det er et totalt nederen spil, så du kan jo ikke love at ingen vil fortryde at prøve det for jeg syntes sgu det var spild af min tid ... ;)