Indlæg af BasHuus

    med 2x1TB WD hotswap diske
    Alt sammen købt 14/9-2009
    Virker sammen med PS3 og Logitech Squeezebox


    Har indbygget features som webserver, ftp, ssl, telnet, mailserver, wordpress, iscsi, MySQL, printserver, uPnP-media, downloadserver, itunes, surveillence server og med mulighed for QPKG- pakker såsom SqueezeCenter, Joomla osv
    kvitt. haves
    Perfekt stand incl. org. emballage


    Kan også findes på DBA her


    Kr. 3.000,-

    Fra vores Ixus eksporterede jeg igår vores små filmsekvenser fra U2 koncert i Berlin, jeg skal have sat sammen til én.
    Filmene ligger i .mov-format, som ikke kan åbnes i Windows Media Player, men i VLC Player 1.0 RC.


    Hvis jeg forsøger at publishe en film i Windows Movie Maker i Windows 7 er skærmen sort, også når jeg vil gennemse filmene.


    Findes det er andet godt freeware program til videoredigering - Pinnacle findes i demo, men så har man reklame midt i filmen.

    Mojne


    Er der nogen, herfra der skal til U2 i Berlin lørdag? Vi tager tidlig afsted lørdag morgen og overnatter på et af Hotels.com og så hjem søndag igen.

    Diskene kan køre som alm diske, eller som Raid 0 eller 1. Som sagt er der kvitt på alt, og jeg finder yderligere oplysninger omkring den nærmere købsdato, når jeg kommer hjem. Det bedste bud er fra efteråret 2008.

    1 stk. Synology NAS DS-207+

      Gigibit Ethernet
      Raid
      WEB station
      Itunes
      Photogallery
      Blog
      AudioStation
      FileManager
      FTP/secure FTP
      Download station
      Surveillance Station
      Mail Station
      Kan integreres med Active Directory
      Kan streame til PS3 både musik, video og billeder.
      Kommende firmware understøtter desuden DLNA
      ... og meget meget mere.


    2 stk. Samsung Spinpoint 1TB, 7200RPM sata


    Alt 110% i orden med kvittering. NAS er i Org. emb.


    Sælges kun samlet
    Det er manden med grisen, der bestemmer prisen
    HBO: 2.000,-
    Befinder sig i 6300

    Står selv og vakler. Skal til Sydafrika i efteråret og vil have udskiftet nuværende Fujii Finepix5700. Egentlig gik tankerne i videokamera, men så kom jo EOS 500D, som kan optage full HD. Nogen pros/cons på den kontra 450'eren? Ikke fordi 500'eren skal bruges til udelukkende video, men trodsalt bedre kvali end det vi har nu.
    Der må jo sidde et par brugere med sådan noget isenkram, som ville kunne bidrage med noget input.

    Tillykke med sejren .... Fed uddannelse med potentiale.....men øøøøøh, jeg troede de sidste datafagteknikere var uddannede for længst? Jeg blev uddannet som datatekniker (efter den nye uddannelsesreform) i Sønderborg i Dec 2008. Er de lidt bagefter, der hvor du går på skole?

    Det kan godt optræde flere steder i løbet af et år. Men jeg ved ikke hvor stort det i Roskilde er, i forhold til Skrydstrup.


    link


    Her bekræftes det endnu engang, at det afholdes i Skrydstrup.

    Jeg mener nu at være kommet frem til, at vi hellere må investere i et Canon DSLR i stedet for. Hvad kan man få i prislejet omkring kr. 5000 incl hus og linse? Behovet for camcorder efter rejsen er ikke så stort som først antaget, så derfor vil vi hellere skifte Fujii Finepix 5700 ud.


    Har før haft alm. Minolta spejlrefleks med xtralinse Tamron 28-300, men fokussen var enormt langsom. Er der noget specielt, man skal kigge efter mht linser, eller findes der en hurtig allround.


    Hvor købes i øvrigt til god service og levering / pris de bedste Canon'er?

    Min kone og børn har besluttet at tage 4 uger til Sydafrica (J'burg) medio oktober dette år. Billetterne er købt så jeg har lidt udestående på min TODO-list jeg skal have afklaret inden afrejse.


    Jeg står nu og vil undersøge, hvad markedet kan byde på indenfor camcordere. Svigerfar selv har en camcorder, som jeg synes er en smule klodset rent størrelsesmæssigt. Men jeg er personligt ikke tilfreds med vores Fujii Finepix 5700 og dets videooptagekvalitet, så derfor leder jeg efter noget andet med bedre billedkvalitet.


    Hvilken producent skal man satse på? Jeg har hørt at Samsung skal man holde fingrene fra.
    Kan det svare sig, at vente med at købe til vi er dernede - Hvad med garanti osv?
    Hvad mht lagringsmedie - Bruger man da nu memorykort eller DVD-skiver?


    Jeg har intet begreb på dette emne, så al hjælp er påskønnet. Forbrugermagasinet <Tænk> har lavet en anslyse omkring forskellige cams, men jeg tror den er forældet. Kunne forestille mig, at CAM-markedet udvikler sig lige så hurtigt som digital kamera markedet.

    Måske lidt tidligt; men alligevel.


    Det årlige FLV Airshow bliver afholdt på Flyvestation Skrydstrup, den 14. juni 2009.


    Der er jo en del Fotoentusiater herinde, så vi ses deroppe. Som sønderjyde er jeg i hvert fald glad for, at jeg ikke skal køre den lange tur til Karup som sidste år.


    Mere info kan ses på forsvarets hjemmeside, når nærmere tid indtræffer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Hov hov. Holstebro har længe været. i det mindste, kulturel hovedstad.
    Vi har da både Bilka, MacDonald og HM ;o)
    Nå ja. Så har vi bla. også Det Kongelige teater, Balletskolen og Odin Teatret


    :pokey: Hov hov - Glemte du ikke Fox & Hounds? Det er et vigtigt sted!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadOnion
    Troede egentligt der var andre end mig der synes at det her er verdens fedeste ur :) Har aldrig været så glad for et ur, som jeg er for dette, og jeg købte det endda helt tilbage i år 2000.


    Har selv engang haft sådan et ur, og klart det fedest jeg nogensinde har erhvervet mig, skønt jeg ikke dykker. Men jeg manglede egentlig ikke noget, så det blev et impulskøb tilbage i 2001, hvor jeg ekspedienten kort viste mig det. Det blev et "MUSTHAVE" 2.500,- kroner pist væk, hvor faen blev de af :D


    Har nu selv et Citizen Promaster Eco-Drive Flightwatch. Ingen batteribøvl, opladning via celler, radiostyret ur osv osv. Det spiller bare.


    [Blocked Image: http://www.urskiven.dk/usr/00000030/00000039/00004294.jpg]

    Så fandt jeg det endeligt.


    Når man opretter nye forbindelser, skal man huske at gøre den nye VPN forbindelse tilgængelig for alle, ellers forhindrer firewall/GPO at lade featuren være synlig. Tryk ctrl+alt+del og switch user, så fremkommer der et connect network frem.


    Case closed ;-)