Planlagte køb i november!

  • Ja nu kan man jo bruge lidt mere, har lige fået arbejde.
    Og ja det var det support job jeg skrev om tidligere. ;)
    Damn der er meget man skal sætte sig ind i, havde første dag i dag.


    Men i November skal der investeres i: (har dog ikke fået løn i november)
    Plextor 716 dvd brænder, hvis diverse anmeldere altså kan lide den.


    Måske skal jeg langt om længe have den AXP-M jeg har snakket om. (det bliver nok ved snakken)


    En skrækkelig masse dvd film.
    Her kommer et udpluk:
    Troja 2 disc, Shawshank Redemption 3 disc UK, Taking Lives og så har jeg sikkert glemt en film eller to. ;)
    Godt man har CD-WOW. ;)


    NB: Til Zlinky, det hedder altså San Andreas, ikke Banderas LOL

  • Tror også jeg vil få opgraderet min HL2 pakke til SIlver.. Hvis man kan :S


    Vil have DoD.. :(

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har ændret lidt på min ønskeseddel.


    Star Wars Battlefront
    Star Wars Jedi Academy
    MX510
    BT Key Strap


    :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Du fortryder ikke købet af en mx 510 Berle, damn den er nice.
    Du spiller cs ik ? Der kan jeg kun sige den er mega nøjagtig i :D




    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Yeah Ino.


    Den kan også kun være bedre end den her MX700 CRAP mus.


    Kæft det er et stykke bæ.


    MX700:
    -Tung
    -Skaller maling på undersiden
    -korrosion på opladerdutterne
    -Logitech-mærket forsvinder
    -batteridækslet rammer underfladen


    My oh my...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ha ha ja min bror har den mus, det endte med han kylede den af helvede til og købte en MX 510 som min.




    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Glemte faktisk også noget..
    2 x B&W 602 S3 højttalere! :P


    Jeg er misunderlig. Har for et stykke tid siden solgt mine AudioPro Aventec Nine- Skulle jeg aldrig have gjort, for på de nye højttalere, gider jeg ikke høre min musik mere !! Så nu skal jeg igen til at spare op til nogle ordentlige højttalere. Tror det blir en par fronthøjttalere og så en ACe BAssII sub, så vi kan få mellemgulvet til at synge med !! :T

  • Tja.. jeg bliver 18 her til november.. så investeringerne lyder bl.a. på:


    - Kørekort til bil og mc
    - Aprilia RS50
    - iPod G4 40GB med docking station og iTrip
    - DigiCam
    - Leatherman Wave Multitool
    - Plus det løse :)


    Se det blir en rar måned :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Shit - de rige har mange glæder. 8o
    Hvad er en Asprilla uden tun - Har du ikke glemt at føje tun-udstyr til din liste ?? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Shit - de rige har mange glæder. 8o
    Hvad er en Asprilla uden tun - Har du ikke glemt at føje tun-udstyr til din liste ?? :D


    Tjo.. køber en af en kammerat.. den kører omkring 110 på speedo, skal lige vænne mig til den først, men lidt tun ka da godt komme på tale :P -Politiet har bare en slem dårlig vane med at snuppe de tunede scootere her i Haderslev :/ de ligger sq på lur bag hvert eneste vejtræ
    Du ka bare proppe det ind under "det løse" :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet 3 gange, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Tjo.. køber en af en kammerat.. den kører omkring 110 på speedo, skal lige vænne mig til den først, men lidt tun ka da godt komme på tale :P -Politiet har bare en slem dårlig vane med at snuppe de tunede scootere her i Haderslev :/ de ligger sq på lur bag hvert eneste vejtræ
    Du ka bare proppe det ind under "det løse" :)


    Hehe, er det en KM30 eller KM45 scooter. Men Speedfight2 LC går kun Max 95KM/t (målt) og jeg skal ikke begynde med noget større cylinder eller udstødning. Den kører fint med de modifikationer der er foretaget: skiven ud af variator og blindrører svejst sammen. Det eneste ejg mangler er noget optræk, men det ville være at ødelægge maskinen, hvis jeg fik NOS !! :T
    Er Politiet sårn på dupperne i Haderslev ?? Synes ik rigtig de bemærker mig, når jeg ofte kommer brasende igennem Aabenraa med 80, ellers har de bare for travlt med at fange indbrudstyve. :camp:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Hehe, er det en KM30 eller KM45 scooter. Men Speedfight2 LC går kun Max 95KM/t (målt) og jeg skal ikke begynde med noget større cylinder eller udstødning. Den kører fint med de modifikationer der er foretaget: skiven ud af variator og blindrører svejst sammen. Det eneste ejg mangler er noget optræk, men det ville være at ødelægge maskinen, hvis jeg fik NOS !! :T
    Er Politiet sårn på dupperne i Haderslev ?? Synes ik rigtig de bemærker mig, når jeg ofte kommer brasende igennem Aabenraa med 80, ellers har de bare for travlt med at fange indbrudstyve. :camp:


    Det er en 45km/t og den ser sådan her ud:
    [Blocked Image: http://www.frip.dk/2kool/altmuligt/aprilia.jpg]
    Overvejer at male den ferarrirød :)


    Men ja, politiet er meget oppe på dupperne. De snupper hele tiden tunede 30scootere, og de stopper konstant unge på 45scootere for at tjekke om de har kørekort.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Tja... Det bliver nok en meget stille måned... Skal ikke købe det vilde...


    Listen som den er indtil videre:


    CoolerMaster 450W PSU
    1stk Billet til noget rock-koncert i Sønderborg


    Og måske går der også lidt penge til diverse byture...



    Btw... Grus, sig da ikke du mener at politiet i Haderslev er skrappe, tænk da lige over hvor mange du kender der kører med tun, og hvor mange der er blevet taget! -seriøst mand... :] ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Det er en 45km/t og den ser sådan her ud:
    [Blocked Image: http://www.frip.dk/2kool/altmuligt/aprilia.jpg]
    Overvejer at male den ferarrirød :)


    Men ja, politiet er meget oppe på dupperne. De snupper hele tiden tunede 30scootere, og de stopper konstant unge på 45scootere for at tjekke om de har kørekort.


    DOOH - Hvorfår får du dig ik en motorcykel istedet ?? Looket på maskinen er fed nok, men .......... Jeg kan sgu ik lade være med at ligge flad af grin, når jeg ser sårn een som du har tænkt dig at købe komme kørende i byen, med 10.000 omd/min og så kører vedkommende kun 45 !! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    DOOH - Hvorfår får du dig ik en motorcykel istedet ?? Looket på maskinen er fed nok, men .......... Jeg kan sgu ik lade være med at ligge flad af grin, når jeg ser sårn een som du har tænkt dig at købe komme kørende i byen, med 10.000 omd/min og så kører vedkommende kun 45 !! :D


    Det er der mange der har spurgt mig om, og det har visse årsager.
    Der er et par stykker i min familie der har slået sig ihjel på motorcykel, eller bare kommet slemt galt af sted. Derfor græd min mor også snåt da jeg sagde jeg ville ta mc kørekort.
    Min nærmeste familie er ikke glad for tanken om at jeg skal køre motorcykel, så jeg har valgt at skåne dem. Desuden gider jeg ikke de små, vil hellere op i en størrelse a la Kawazaki Ninja eller Yamaha R1.
    Desuden er sådan en fætter heller ikke billig i forsikring, så jeg valgte mellemtingen.. RS50'eren. Desuden har jeg ingen intentioner om at ligge og køre 45. Med lidt trix sparker den røv. En af mine kammerater har en magen til, den kører et stykker over 130 i 5.gear, han har endnu ikke turdet at skifte op i 6.


    Men igen, det er en smagssag. Jeg har bare valgt at sige at nu køber jeg den og så piller jeg lidt ved den så man ikke ligger og kører 45 med 10k rpm :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Der er et par stykker i min familie der har slået sig ihjel på motorcykel, eller bare kommet slemt galt af sted. Derfor græd min mor også snåt da jeg sagde jeg ville ta mc kørekort.


    Forståeligt nok !!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Men igen, det er en smagssag. Jeg har bare valgt at sige at nu køber jeg den og så piller jeg lidt ved den så man ikke ligger og kører 45 med 10k rpm :)


    OK, du er så en undtagelse, hvem ville dog kunne leve med 45 KM/T ?? Man kommer jo ingen steder, før solen går ned


  • Hvis du vil vide det kender jeg MANGE der er blevet taget.. jeg kender jo andre her i haderslev end dem her fra htx..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra